pyytelen teiltä ....olen harkinnut pitkään pitkää ja vapaata nettisuhdetta......olen itse rapu ja hän on vastakkaismerkkini...siis mikä ???
Vastauksesta tosi kiitollinen....
Kiireistä apua
5
724
Vastaukset
Oot sitten hypännyt, vai pitkää ja vapaata nettisuhdetta ;))suosittelen härkää,kaurista tai neitsyttä (alku ei ollut pikkujoulujen ruokalista)jos kaipaat ymmärtäjää niin silloin kalat tai skorpioni :)))
täältä vastausta......siis mikä mun vastamerkkini on....härkää...nam nam ja lohkoperunoiden kanssako..:))ja pihvi sit mediumina ....
- vesimies
oiskohan kauris...
- Sipuli
No voi harmi...
ei kannata missään nimessä....ja mikä on vastakkaismerkkisi....???Oot aika tohelo jos alat sen kaa nettisuhteeseen...ei voi mittää.. kiitos......ja sipuli...aion heittäytyä siihen suhteeseen täysin palkein ja mieli avarana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740