Moni on kysellyt epätoivoisena kuinka moni on vippikierteessä ja miten siitä pääsisi eroon...Täällä yksi samassa tilanteessa oleva..ja mulla on suht "hyvät tulot" siihen nähden että olen päivärahahalla..mutta tulipa vajottua noihin vippeihin ja nyt kusessa. Minun suunnitelmani on se, että makan vipit osissa pois vaikka perintätoimiston kautta..eipähän ainakaan saa uutta kun "luotto" mennyt...ja uusia en enää koskaan ota!
vippikierre
7
1951
Vastaukset
- prepaid-mies
suunnittele ennen lainaamista, miten ja milloin maksat vipin takaisin. tee laskelma vaikkapa paperille. itse lasken tietokoneen Excel-taulukossa.
älä ota mielijohteesta, vaan suunnittele etukäteen!
tai hanki prepaid-kännykkäliittymä, niin et voi ainakaan vielä saada kyseistä lainamuotoa ollenkaan ja säästät muutenkin puhelinlaskuissa.- Nimetön
tekstivipin prepaid-liittymällä.......
- prepaid-mies
Nimetön kirjoitti:
tekstivipin prepaid-liittymällä.......
niin, miten?
- kans
prepaid-mies kirjoitti:
niin, miten?
Tullut otettua pikavippejä enkä ole pystynyt maksaan takas,minkähän moiseen summaan perintätoimistot suostuu jos lyhentelee niitten kautta.
- tytsy
kans kirjoitti:
Tullut otettua pikavippejä enkä ole pystynyt maksaan takas,minkähän moiseen summaan perintätoimistot suostuu jos lyhentelee niitten kautta.
minä kans mnenttäny yöuneni,ku oon sortunut noihin vippeihin,nolottaa edes myöntää..Svea Rahoituksen(Ferratum,Pikavippi)kans voi ainakin hyvin sopia maksujärjrstelyistä.Ferratumille hankin eston,etteivät myönnä mulle uutta lainaa.Nyt pitäs hommata se myös kaikkiin muihin vippipaikkoihin.Nyt oon kyllä velkaa jo melekein jokaiseen paikkaan.Yritän sopia maksusuunnitelmat vaikka perintätoimiston kautta,jos kaikki vippifirmat ei moiseen suostu.Siiten hankin ne estot kaikkiin mestoihin(suosittelen muillekin!)Tulee noista maksujärjestelyitä lisäkuluja,mutta säilyypähän luottotiedot..
- Nimetön
prepaid-mies kirjoitti:
niin, miten?
nyt yleensäkin saadaan. ihmettelin itsekin kun myönteinen vastaus tuli. mutta tämä oli viime toukokuussa, on voineet asiat muuttua sen jälkeen.
- Jebbis
Pikavippifirmoihin voi ottaa yhteyttä ja pyytää asettamaan itselleen lainanmyöntöeston. Jos homma on karannut niin käsistä, ettei pysty hillitsemään itteään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754