Moveen halukas

Moven tuleva edustaja

voitteko movelaiset nyt kertoa miksi liittyä moveen.paljonko maksaa liittyminen,kuukausi maksut.mitä mun kannatais ostaa movestoren saivuilta?montako ihmistä mun saatava alalinjaan että päsen nauttimaan passiivista tuloista?paljonko joudun tekemään viikossa työtunteja?käyn vuorotöissä ja pitäis tietää paljonko pystyn aikaani laittamaan tähän.

40

1695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phaipola

Lisää kysymyksiä, joiden vastaukset ovat tarpeellisia taloudellisen turvallisuutesi kannalta.

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/kysymykset.pdf

Vaikka aloitus olisi provo, niin vastatkaa silti: kuppis, illuminatum!

Voitte sitten verrata palstan vastauksia niihin, mitä lyhkäreissä ja koulutustilaisuuksissa annetaan. Voitte verrata niitä myös todellisuudeen, jos olette toiminnassa mukana. Paljonko menee todella aikaa ja rahaa, jos aiotte tehdä hommia.

• moveenko?

Pelkästään vastauksia movessa mukana olioilta,en vastustajien sokeita provoja...

• Mover

Liittyminen sinällään ei maksa,jos et halua passiivisia tuloja.Kampanjatuuotepaketilla (999€) saat ens alkuun tarvitavat materiaalit (oppaassa lisätieoja mm.alalinjan koosta) ja lomakkeita sähkö-ja kännyliittymiä varten..

Noit vitamiineja on moni kehunu,auttais kuulema krapulaan :).

Ajankäytöstä:Suosittelen alkuun 2-4h päivässä et saa tuntumaa toimintaan,mutta itse panostan jopa 5-7h päivässä(tosin läh.viikonloppusin).Jos ajankäyttövaikeeta, voit kokeilla hommaa myös työpaikallasi(ruoka- ja kahvitauot).

Ylälinjasta saat kans paljon hyödyllistä tietoo.
      Itse oon ollu mukana about 2kk,vähän ois viel itelläki opittavaa.

Kaikille epäilijöille:In your face-tää homma toimii!
      "If you have dreams, you have to move"...

• mursis

Hienoa, vastasit osaan palstan aloittajan esittämistä kysymyksistä! Tuo tienaamispuoli jäi vähän vähemmälle. Jos sopii, kysäisen pari kysymystä.

Paljonko sinulla on porukkaa alalinjassa ja paljonko on tullut rahaa? Oletko saanut omiasi takaisin? Tai kuinka monta tasoa yläpuolellasi olevaan täytyy mennä ennen kuin löytyy sellainen tyyppi, joka on saanut omansa takaisin? Eikös tämä ole tärkeää tietoa sen suhteen, toimiiko homma vai ei. Vai mitä!

Kaksi juttua vielä, jos vain jaksat vastailla. Oletko saanut kampanjapaketin ostettuasi kuluttajasuojalain edellyttämää kotimyyntiasiakirjaa? Mainitsetko värvätessäsi, että poliisi tutkii Moven toimintaa ja tutkinnanjohtajan mukaan tutkinnassa on noussut rikosepäily?

Vastaa tosissaan, pyydän :)

• minun kokemuksella ei

ihan kaikkeen pysty vastamaan mutta yritän.

Joihinki kysymyksiin olet jo saanut vastauksen. Passiiviset tulot.

Riippuu aika paljon siitä minkälaista verkostoa sinulla on . Passiivisia tuloja voit saada heti kun sinulla on sellaisia asiakkaita jotka ostavat itse toistuvasti sinun ID:si tuotteita tai verkostosi alkaa terkemään aktivointiostoja. Työtuntien määrän valitset itse. pääasiaon että teet sen minkä teet tasaisesti ja jatkvasti. On kyse tunnnista tai 30 tunnista viikossa. Riippuu tavoitteesiasetannasta minkä verran teet. Laske työaikasi, harrastuksiisi menevä aika, ja varaa vapaa-aikaa muutama tunti päivää kohti ja kahdeksan tunnin yöuni. Katso mitä aikaa jää jäljelle. Ja voit katsoa myös onko jokin sellainen joka vie aikaasi mutta ei ole välttämätöntä josta voit luopua ainakin väliaikaisesti. Usein TV:n katsomisesta vapautuu aikaa reilusti. Jos käytät tähän normaalin 4 h päivä voi tästä varman pari tuntia nipistää vaikka Moven businekseen.

Riippuaika pitkälle siitä itä pidät tärkeänä ja mitä vähemmän tärkeänä. Ajanhallinta on aina arvovalonta.

• älä tämmöseen sekoo

Se kannattaa ensimmäisenä ottaa huomioon, että tästä busineksesta et todennäköisesti tule edes omiasi pois saamaan ja vanhoistakin menee osa ja aika menee todennäköisesti kokonaan hukkaan ja kaverit nauraa sulle seläntakana kun tämmöseen oot seonnut..............

• naurut
        älä tämmöseen sekoo kirjoitti:

Se kannattaa ensimmäisenä ottaa huomioon, että tästä busineksesta et todennäköisesti tule edes omiasi pois saamaan ja vanhoistakin menee osa ja aika menee todennäköisesti kokonaan hukkaan ja kaverit nauraa sulle seläntakana kun tämmöseen oot seonnut..............

haittaa. Ne hyytyy siinä vaiheessa kun alkaa saamann muutaman tonnin viikkotilejä.

• älä tämmöseen sekoo
        naurut kirjoitti:

haittaa. Ne hyytyy siinä vaiheessa kun alkaa saamann muutaman tonnin viikkotilejä.

No varmasti hyytyis, jos näin olisi, mutta kun ei ole!!

• minun kokenuksella
        älä tämmöseen sekoo kirjoitti:

No varmasti hyytyis, jos näin olisi, mutta kun ei ole!!

että tulee. Älä tinkaa kun et tiedä.

• Moveen halukas
        minun kokenuksella kirjoitti:

että tulee. Älä tinkaa kun et tiedä.

Paljonkos sitä hilloo tulee?

Ja tuleeko ne myynnin proviisioista vai värväämisestä?

• ei sinun
        Moveen halukas kirjoitti:

Paljonkos sitä hilloo tulee?

Ja tuleeko ne myynnin proviisioista vai värväämisestä?

kannata edes harkita tuolla asenteella. Myynnistä se tulee.

Pysy erosa koko hommasta. Minä en ota sinunlaisiasi ollenkaan mukaan.

• tuskinpa
        ei sinun kirjoitti:

Paljonko sitten saat myynnistä. Vähennä siitä vielä se vähintään maksamasi 60€ niin mikä on tappio sen jälkeen? Onko jotain väliltä -60€ - 0€?

• Moveen halukas
        ei sinun kirjoitti:

Onhan se aika oleellinen kysymys, että paljonko tienaa, jos tosissaan harkitsee mukaan lähtöä, eikö?

No kuinkas paljon sitä tarvii oikeen kuussa myydä tavaraa, että sillä kattaa sen 60€:n aktivointimaksun?

Ja minkäs verran itse myyt?

• seikka että

Onhan se aika oleellinen kysymys, että paljonko tienaa, jos tosissaan harkitsee mukaan lähtöä, eikö?

No kuinkas paljon sitä tarvii oikeen kuussa myydä tavaraa, että sillä kattaa sen 60€:n aktivointimaksun?

Poliisi tutkii Movea epäiltynä rahankeräysrikoksesta ja mikäli tuomioita aikanaan tulee ovat osalliset rikosvastuussa toiminnastaan.
        Ihan vakavissaan kannattaa miettiä haluaako olla sotkeentuneena näihin kuvioihin.

• enemmän

toiset vähemmän.

Toiset tienaa 21000€/vk. Toise ei tee mitään ja ei tienaa.

On aikea sanoa edes sitä kuinka paljon pitää myydä, koska riippuu siitä mitä myy. Ja riippuu siitä minkä verran on verkostoa alla. Ei kukaan pysty sinun kohdaltasi sanoa mitä se vaatii.

Tee suunnitelma ja käy se sponsorisi kanssa läpi ja katso mitä se sinun suunnitelmasi vaatii toimintana. Tee siitä suunnitelma ja toteuta se, niin tiedät itse mitä tienaat.

Omasta myynnistä saan 12-3% myyntipalkkoin riippuen tuotteesta.

• Moveen halukas
        enemmän kirjoitti:

toiset vähemmän.

On aikea sanoa edes sitä kuinka paljon pitää myydä, koska riippuu siitä mitä myy. Ja riippuu siitä minkä verran on verkostoa alla. Ei kukaan pysty sinun kohdaltasi sanoa mitä se vaatii.

Tee suunnitelma ja käy se sponsorisi kanssa läpi ja katso mitä se sinun suunnitelmasi vaatii toimintana. Tee siitä suunnitelma ja toteuta se, niin tiedät itse mitä tienaat.

Oletko noilla hinnoilla pystynyt jotain myymään?

Ja jos olet, niin kenelle, joillekkin tutuille?

• Moveen halukas
        enemmän kirjoitti:

toiset vähemmän.

"Toiset tienaa 21000€/vk. Toise ei tee mitään ja ei tienaa."

Tarkoitit kuitenkin varmaan 2100€/vk, kuinka monta sellaista tunnet, jotka tuon tienaavat ja minkäverran itse tienaat?
        Onko joku pystynyt sinulle nuo tulonsa todistamaan, vai vaan sanonut, että tienaa noin?

• _heti_
        enemmän kirjoitti:

toiset vähemmän.

Ja luuletko vielä että joku uskoo noita juttuja. Voin sanoa: ei usko. Joten älä enää huijaa täällä ihmisiä kiitos.

• kaupaksi
        _heti_ kirjoitti:

Ja luuletko vielä että joku uskoo noita juttuja. Voin sanoa: ei usko. Joten älä enää huijaa täällä ihmisiä kiitos.

Kyllä tuotteet menevät kaupaksi ihan hyvin. MUTTA VAIN MOVELAISILLE! Uskovat muutenkin kaiken paskan ja silti jaksaa olla yltiöpositiivisia ja hehkuttaa sekä ostaa kaametaa scheissee vähintään 60€ / Kk.

Yhtään kriittistä kommenttia en ole kuullut edustajilta, jokaisen edustajan "APU" (eli ylempi henkilö) tukehduttaa kysymykset maalailemalla tulevia, piirtämällä tikku-ukkoja ja sanomalla ETTÄ VÄHÄNKÖ OLLAAN KOVIA JÄTKIÄ JA KOHTA RÄJÄHTÄÄ!

Tyhmät maksavat ylälinjan juomat!

• Moveen halukas
        kaupaksi kirjoitti:

Kyllä tuotteet menevät kaupaksi ihan hyvin. MUTTA VAIN MOVELAISILLE! Uskovat muutenkin kaiken paskan ja silti jaksaa olla yltiöpositiivisia ja hehkuttaa sekä ostaa kaametaa scheissee vähintään 60€ / Kk.

Yhtään kriittistä kommenttia en ole kuullut edustajilta, jokaisen edustajan "APU" (eli ylempi henkilö) tukehduttaa kysymykset maalailemalla tulevia, piirtämällä tikku-ukkoja ja sanomalla ETTÄ VÄHÄNKÖ OLLAAN KOVIA JÄTKIÄ JA KOHTA RÄJÄHTÄÄ!

Tyhmät maksavat ylälinjan juomat!

Toi muakin vähän epäilyttää, että ei niitä sais kaupaks muille..

Meinaan jos ne ei muille mee kaupaks, ni eihän toi homma voimitenkään toimia..??

• ihan paskaa

Toi muakin vähän epäilyttää, että ei niitä sais kaupaks muille..

Meinaan jos ne ei muille mee kaupaks, ni eihän toi homma voimitenkään toimia..??

Homma toimii uusien edustajien värväämisellä. Toi ostopakko tuo lisää tuloja firmalle, mutta edustajat eivät hyödy siitä paskan vertaa.

Edustajat saavat vähän pisteitä alussa koska pitää saada heti 5 asiakasta mutta siihen se sitten jääkin. Värväämisestä saatat saada muutaman satkun.

Kuka helvetin ulkopuolinen ostaisi jostain verkkokaupasta jollain 10-numeroisella ID:llä, mitä ei saa edes markkinoida missään!! Henk. kohtaisestiko pitäisi käydä tuntemattomien ovella tai sanoa kadulla vastaantuleville, "hei tässä mun id-tunnus-numero-numero, osta täältä osotteesta vitamiineja, ei oo ku 1,5x kalliimpia kun kaupassa, mut saan ite siitä pari euroo kato välistä?!!?!?!

• näyttänyt...

"Toiset tienaa 21000€/vk. Toise ei tee mitään ja ei tienaa."

Tarkoitit kuitenkin varmaan 2100€/vk, kuinka monta sellaista tunnet, jotka tuon tienaavat ja minkäverran itse tienaat?
        Onko joku pystynyt sinulle nuo tulonsa todistamaan, vai vaan sanonut, että tienaa noin?

Tunnen viisi.

Moven pätevyyden mukaankin sen voi päätellä. Jos on Executive on ainakin kerran saanut 2100€/vk. Seuraavaan pätevyysaskeleeseen tarvitsee kolme kertaa tietyn ajan sisällä ja niitäkin on kahdenkymmenen paikkeille.

Näitä on puolen vuoden toiminan jälkeen lähes sata. Ehkä seuraavan puolen vuoden kuluttua 250 koska määrän lisääntymisvahdin lisäys on yleensä kumulatiivinen.

• huijaa...
        _heti_ kirjoitti:

Kun olen nähnyt tiliotteen, ei kai se ole huijaamista? Ainakin siinä oli pankin alkuperäinen ja siinä luki maksajana Movenetworks oy 2600€. 2100€ verkostobonus ja 500 muuta maksettua tuloa.

• Moveen halukas
        näyttänyt... kirjoitti:

Tunnen viisi.

Moven pätevyyden mukaankin sen voi päätellä. Jos on Executive on ainakin kerran saanut 2100€/vk. Seuraavaan pätevyysaskeleeseen tarvitsee kolme kertaa tietyn ajan sisällä ja niitäkin on kahdenkymmenen paikkeille.

Näitä on puolen vuoden toiminan jälkeen lähes sata. Ehkä seuraavan puolen vuoden kuluttua 250 koska määrän lisääntymisvahdin lisäys on yleensä kumulatiivinen.

Et sää voi oikeesti uskoo itekkään tohon, haha

• ei ole myyjäksi
        ihan paskaa kirjoitti:

Homma toimii uusien edustajien värväämisellä. Toi ostopakko tuo lisää tuloja firmalle, mutta edustajat eivät hyödy siitä paskan vertaa.

Edustajat saavat vähän pisteitä alussa koska pitää saada heti 5 asiakasta mutta siihen se sitten jääkin. Värväämisestä saatat saada muutaman satkun.

Kuka helvetin ulkopuolinen ostaisi jostain verkkokaupasta jollain 10-numeroisella ID:llä, mitä ei saa edes markkinoida missään!! Henk. kohtaisestiko pitäisi käydä tuntemattomien ovella tai sanoa kadulla vastaantuleville, "hei tässä mun id-tunnus-numero-numero, osta täältä osotteesta vitamiineja, ei oo ku 1,5x kalliimpia kun kaupassa, mut saan ite siitä pari euroo kato välistä?!!?!?!

miksi täällä mariset. menne sinne duunniin nniin ei tarrvi nnnaarista-.

• Moveen halukas
        huijaa... kirjoitti:

Kun olen nähnyt tiliotteen, ei kai se ole huijaamista? Ainakin siinä oli pankin alkuperäinen ja siinä luki maksajana Movenetworks oy 2600€. 2100€ verkostobonus ja 500 muuta maksettua tuloa.

Ettei vaan joku olis omalta tililtään siirtäny rahaa toiselle ja kirjottanu viestiin tommosta?

"Kun olen nähnyt tiliotteen, ei kai se ole huijaamista? Ainakin siinä oli pankin alkuperäinen ja siinä luki maksajana Movenetworks oy 2600€. 2100€ verkostobonus ja 500 muuta maksettua tuloa."

Varsinkaan, kun et itse kovin vakuutavan kuuloinen ole :D

• MAHTAVAA

Et sää voi oikeesti uskoo itekkään tohon, haha

Provisio on 10% eli sata 2100 egee tienannutta tarkoittaa 2,1 miljoonaa euroa, MUAHHAHAHAHA
        Ai että mistä myynnistä?

Jätkillä ilmainen verkkokauppasofta ja ilmaiset kotisivupohjat ja tahkoavat miljoonia euroja vuodessa!

ei vittu tota ei usko erkkikään (TM)

• GO MO

Ettei vaan joku olis omalta tililtään siirtäny rahaa toiselle ja kirjottanu viestiin tommosta?

"Kun olen nähnyt tiliotteen, ei kai se ole huijaamista? Ainakin siinä oli pankin alkuperäinen ja siinä luki maksajana Movenetworks oy 2600€. 2100€ verkostobonus ja 500 muuta maksettua tuloa."

Kyllä nuo tienestit tosia on! Minä vain ihmettelen miten jo ensiviikon tiistain tili jo näkyi tänään sivullani? Taitaa Johanna tehdä Joulupäiviä sisään kun tilitkin tulee etuajassa. Voikp joku teistä muuten todistaa että Move ei toimi? Onko näyttää kuittia? Minun kohdallani ainakin toimii vaikka en ole mitään vitun yläpäätä, itse kyllä omistan sellaisen! Nyt taidan tästä siirtyä Joululomille,,,mitä veikkaatte onko minun vara pitää pitkäloma? Muuten on! Hyvää Joulua kaikille palataan vuonna 2006

• Simo vaa
        GO MO kirjoitti:

Kyllä nuo tienestit tosia on! Minä vain ihmettelen miten jo ensiviikon tiistain tili jo näkyi tänään sivullani? Taitaa Johanna tehdä Joulupäiviä sisään kun tilitkin tulee etuajassa. Voikp joku teistä muuten todistaa että Move ei toimi? Onko näyttää kuittia? Minun kohdallani ainakin toimii vaikka en ole mitään vitun yläpäätä, itse kyllä omistan sellaisen! Nyt taidan tästä siirtyä Joululomille,,,mitä veikkaatte onko minun vara pitää pitkäloma? Muuten on! Hyvää Joulua kaikille palataan vuonna 2006

Laskeppa, minkämoinen liikevaihto tommosiin tuloihin tarvitaan?

Ja mieti paljonko olet itse myynyt tuotteita Movesta?

• Simo vaa
        GO MO kirjoitti:

Arvioippa, mikä on Moven vuoden liikevaihto, siis heitä oikeesti joku liikevaihto, mitä Movella voisi olla verkostossa ja Movestore kaupassa?

tossa esim. Stockmannin
        http://www.stockmann.fi/portal/suomeksi/sijoittajat/taloustietoa/liikevaihto/

• pidä hauskaa kun vielä saa
        GO MO kirjoitti:

Kerro sitten lomien jälkeen miten poliisitutkinnassa kävi?

• lopeta haluaminen

sinua ei kukaan verkostoonsa hyväksy. Halusit tai et.

Jonkinlaista rajaa sentään.

• Moveen halukas
        lopeta haluaminen kirjoitti:

sinua ei kukaan verkostoonsa hyväksy. Halusit tai et.

Jonkinlaista rajaa sentään.

No en kai mää ny oikeesti rahojani tossa Movessa halua menettää, tollo

Siinähän tarvittas niin monien miljoonien liikevaihdot, että tommonen vois olla mitenkään mahdollista, että useempi tuhat ihmistä tienais likemmäs 4000 euroa kuussa, tyhmiähän te ootte!!!!!

• Movemaster
        MAHTAVAA kirjoitti:

Provisio on 10% eli sata 2100 egee tienannutta tarkoittaa 2,1 miljoonaa euroa, MUAHHAHAHAHA
        Ai että mistä myynnistä?

Jätkillä ilmainen verkkokauppasofta ja ilmaiset kotisivupohjat ja tahkoavat miljoonia euroja vuodessa!

ei vittu tota ei usko erkkikään (TM)

Kyllähän noista liikevaihtoa syntyy alotuspaketeista yms. 999€*2000movettajaa=melkein 2 miljoonaa euroa ja sitte aktivointimaksut päälle ja eventeistä tulot ja muutaman movettajan sukulainen ostaa vitamiineja, ni kyllä niistä äkkiä kertyy yhteensä varmaan joku 5 miljoonaa euroa, mutta ei ne kyllä mihkään riitä, onhan niitä movettajia se n.2000 ja toi on vaan liikevaihtoo, liikevoitto on tosta ehkä joku 10-max.20%, joten...

• ku ei tajuu

• Moveen halukas
        :::::::::: kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000012639541

eli siis sunkaan mielestä ei voi toimia?

• liian laaja

josta syystä vastaan tähän.

"   siis ei toimi ;;;;;;;;;;;
      Kirjoittanut: Moveen halukas 17.12.2005 klo 11.26

eli siis sunkaan mielestä ei voi toimia?"

Mielestäni toimii erinomaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe