mersut

ruostuu

miksi mersut (lähinnä 210,203)ruostuvat niin äkkiä?japsitkaan ei pysy ruostumisessa perässä!!!oven karmit,alapalkki etujousien korvat ym.ym...ei ole kyllä laatu lähelläkään vanhaa tasoa.toki takuu korvaa,mutta silti.ei ymmärrä!!!!

10

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnn

      sellasia ne saksalaiset persereijät on..

      • tietonörä

        on tehty vanhoista paalatuista Ladoista ja japsiromuista.


      • kuukkeli

        Millaistahan epähedelmää sinun persereikäsi mahtaakaan tuottaa?


      • nnnm

        Onko poika ollut anatomialuennolla, kun ei osaa asiaa kirjoittaa.


    • Skogge

      Sinulta näyttää puuttuvan ymmärtämystä paljon muustakin kuin autoista. Satsaa nyt edes hiukan ilmaisutaitoosi käymällä aluksi esimerkiksi peruskoulun 10-luokka.

    • Ritari Ässä

      Osta poika Ässä, niin ei noita murheita ole!

      Etpä ole ainoa, joka on valittanut halvemman hintaluokan mersuista samaa.

      Mersu on edelleen mersu, mutta laatu on pysynyt vain kalliimmissa autoissa, valitettavasti!

      • Ei ikinä enään muuta merkki...

        Aina kun kuukauden välein käy täällä niin
        köyhät ja kateelliset valittaa että mersu ruostuu.
        Jonka ovat kuulleet toiselta persaukiselta
        kateelliselta.
        Minusta on ainakin hienoa ajaa tukevalla,turvallisella ja muutenkin
        AUTOJEN EDELLÄKÄVIJÄLLÄ.
        Voi olla että ruostetta tulee mutta luulempa
        että jos tämänkin ketjun aloittanut saisi joskus niin paljon rahaa että saisi hankittua itselleen
        ensimmäisen auton niin hän olisi hyvin hiljainen
        tuosta pikku harmista joka vaivaa kaikkia autoja
        tänä päivänä.


      • eivät
        Ei ikinä enään muuta merkki... kirjoitti:

        Aina kun kuukauden välein käy täällä niin
        köyhät ja kateelliset valittaa että mersu ruostuu.
        Jonka ovat kuulleet toiselta persaukiselta
        kateelliselta.
        Minusta on ainakin hienoa ajaa tukevalla,turvallisella ja muutenkin
        AUTOJEN EDELLÄKÄVIJÄLLÄ.
        Voi olla että ruostetta tulee mutta luulempa
        että jos tämänkin ketjun aloittanut saisi joskus niin paljon rahaa että saisi hankittua itselleen
        ensimmäisen auton niin hän olisi hyvin hiljainen
        tuosta pikku harmista joka vaivaa kaikkia autoja
        tänä päivänä.

        Arvaa mitä. Eivät kaikki autot ruostu tänä päivänä.

        Päinvastoin, joidenkin autojen korit kestävät nykyään erittäin hyvin.

        Itselläni on 1998 Renault, jolla ajelen Kehä III:n suolavellissä. Pesen sen varsin harvoin, ja vahaan noin kerran vuodessa, ja silti siinä ei ole ruostetta missään.

        Kaukana ovat ajat, jolloin ranskalaiset olivat rapeita.


    • sinun kannaltasi

      ettei kovamuovi-Trabanttia enää valmisteta, saisit siitä itsellesi hyvän ensimmäisen autosi.

    • on että viimeinen kunnon mersu oli w140.
      tietysti myös 124 ja 201!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe