Mitäs kuuluu huuhaan iltaan? Mä täällä kuuntelen musiikkia ja nautin tundran ja kodin hiljaisuudesta :=))))
Uskotteko muuten et täällä aika hiljaista. Ei liikahda lehtikään :=)))
Tästä nauttii todella.
Tekis ihan mieli runolla heittää, mutta en nyt kehtaa :=))))
Seniorita y senior por favor
26
1161
Vastaukset
ku on vaan havupuit
- yksitypy
mutta ei niissä lehti näy liikahtavan. On niin tyyntä :=))))))
muu ei liiku kuin karhu pullo mun huulille....=;0))))))))
- AMR-52
...karhu-viinaa..ja suoraa pullost...))))pittääpäs tunkeutuu rautsikan valvontakameraan,jos oot vaik johokii menos...)))))
- yksitypy
Hyvä Brune :=)))
Olis mullakin tuolla jääkaapissa pari Legendaa, mutta säästän niitä vielä vähän aikaa.
Se karhu tais olla sun lempparimerkki :=)))
Itsekin siitä tykkäsin, mutta sitten ihastuin enemmän voimakkaanpaan maltaan makuiseen legendaan :=)))
Ja onhan se hienoa kun sitä juo, saa sanoa että mä oon legenda jo syntyessäin :=))) AMR-52 kirjoitti:
...karhu-viinaa..ja suoraa pullost...))))pittääpäs tunkeutuu rautsikan valvontakameraan,jos oot vaik johokii menos...)))))
ja leijona viinaaaa...anteeks antza....oon humalas.....=;0))))))))))))))))))))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
ite oot...... kohta teen kaadon....=;0))))))))
tää ei oo mikään chattipalsta :=)))Teen valituksen kohta sefulle.
Jätä se karju vaan mulle :=))) - AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
ja leijona viinaaaa...anteeks antza....oon humalas.....=;0))))))))))))))))))))))
...miult anteex pyytele...perskule ko mie näi ettääl oon,noh ehkä paremp onkii...)))))
yksitypy kirjoitti:
Jätä se karju vaan mulle :=)))tääl olen?
yksitypy kirjoitti:
Jätä se karju vaan mulle :=)))taidan ton karjun pitääääääää......=;0)))))))))
- yksitypy
rahtikarju kirjoitti:
tääl olen?
Nähdään myöhemmin chatissa. Jätä tuo Brune, jos haluut kunnon naisen :=))))))))))))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
taidan ton karjun pitääääääää......=;0)))))))))
punnitaan :=))))
No okei Brune. Jos sä karjuun ihastunut, niin saat pitää sen. Karju ja Karhu. Aika lähellä noi nimetkin :=)))) yksitypy kirjoitti:
Nähdään myöhemmin chatissa. Jätä tuo Brune, jos haluut kunnon naisen :=))))))))))))))
.......=;0)))))))))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
.......=;0)))))))))))
Mä en koskaan yritä mitään :=))))
Ainakaan mitään miehii. Olen uskollinen vain yhdelle :=)))
- AMR-52
...miekii kuuntelen,on nii hiljasta tääl chigacon nurkil.... )))))) chigaco-piano hiljaksee..))
- AMR-52
rahtikarju kirjoitti:
on ihan huippu!
...tytteli,kertakaikkiaan...))) pahus,ko täs jo vanhus harmajapää..((
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...tytteli,kertakaikkiaan...))) pahus,ko täs jo vanhus harmajapää..((
sinäkö vanhus??? Äläs nyt tuollaista ala haastamaan.
Nuoria vielä ollaan. Brune on kiva likka ja kantsii sitä tavoitella, vaik olis vähän nuorempikin :=)))
Mäkin tykkään vähän nuoremmista miehistä :=)))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
sinäkö vanhus??? Äläs nyt tuollaista ala haastamaan.
Nuoria vielä ollaan. Brune on kiva likka ja kantsii sitä tavoitella, vaik olis vähän nuorempikin :=)))
Mäkin tykkään vähän nuoremmista miehistä :=))))....BB huoli tämmöstä syntisäkkii..))))ja miuta pitäs passata sohval.korin pittää pysyy täytenä ain ulottuvil..ja suolasta tietty...)))))
täälläkin hiljaisuus lepää,,,pientä ääntä vain hengitys ja näppämet saa aikaan......on hieman yksinäistäkin
- yksitypy
yksinäistä Ilottu ole, kun saadaan huuhaalla huulta heittää :=)))
Laita vähän musaa taustalle niin tulee ihan hyvä olo . Vaikka yksinolemisessakin on paljon hyviä puolia.
Saa antaa ajatuksille siivet. :=)))) yksitypy kirjoitti:
yksinäistä Ilottu ole, kun saadaan huuhaalla huulta heittää :=)))
Laita vähän musaa taustalle niin tulee ihan hyvä olo . Vaikka yksinolemisessakin on paljon hyviä puolia.
Saa antaa ajatuksille siivet. :=))))rakkaani on lähtenyt sotimaan jne
>Uskotteko muuten et täällä aika hiljaista. Ei liikahda lehtikään :=)))
Tästä nauttii todella.<
- uskonhan minä, nimittäin sama olotila täälläkin - vielä, ennenkuin kaupat aukeavat ja sitä rataa. Muistat, kun puhuin tästä aiemmin.
Että kyllä kaupungissakin hiljaista on, jopa ISON kauppakeskuksen liepeillä: täytyy herätä vaan niin aikaisin..........*hereillä ollaan*
- niin harvinainen asia kuin hiljaisuus - suurimpia nautintojani..........
"Vaikka unhoittuis meiltä kaikki muu - tämä ilta/aamu ei milloinkaan..........."
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude22615135Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t12710540Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12110116Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089351Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k539175Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237079Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk566955Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826517Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736197Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612