Minna

Minna

öö höm..Tota te saatte auttaa mua ihan heti!!??Kun oon saamas hevosen varmaan aika moni puolisen niin mitä mää sillä alan kisata koulua esteitä vikellystä vai mitä??MUlle vaan sattu tulemaan semmonen kyssäri,En oo ikin hypänny ku puomeja koska se heppa hyppäs varmaan nelkyt senttii sen puomin YLI!Joka kerta,mutt kertokaa!!
kun ensin ajattelin harjotella koulua ja tasa painoilua jatkan ko koulua ja esteitä???♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
KIITUS JO ETU KÄTEEN!!!!xDDDD

5

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei

Paljonkos on neidillä kokemusta hevosista?
      Jos vakavissasi meinaat ostaa hevosen niin eikö kannattaisi opetella ensin vaikka hyppäämään oikeita esteitä?
      Tuo kirjoituksesi kuulosti aikasta järkyttävältä.
      Se, että pitää täältä kysellä, mitä alkaa kisaamaan niin ei ole kaikki kyllä ok...
      Kyllähän se on niin että se on hevosesta kiinni,mitä sillä kisataan.
      Toivottavasti sinulla on edes vastuullinen ja asiansa osaava opettaja auttamassa.

• Hevoshullu

Moi!
      Mahdatkohan olla liian kokematon omaan hevoseen? Jos et osaa edes hypätä esteitä...Ja eiköhän jokainen hevosenomistaja itse tiedä missä kisaa ja kisalaji valitaan myös sen mukaan minkälaisen hevosen omistaa. Kannattaisi ensin opetella hyppäämään ennenkuin ostaa hevosen... Ei pahalla.

• ...fire.fox

Anteeksi nyt, että jatkan valitusta, mutta kaksi edelläni kirjoittavaa henkilöä ovat aivan oikeassa. Kuka sinulle on sanonut, että olet valmis kilpailuihin sun muihin, puhumattakaan omasta hevosesta? Toivottavasti edes vanhempasi osaavat asiansa!
      Tässä ei ole tarkoitus pomotella, vaan olen huolissani hevosestasi. Vaikka osaisitkin hoitaa moitteettomasti, noin kilpahevoselta vaaditaan hyvää ratsastustaitoa ( Siis jos se on kilpahevonen, kun puhuit kilpailuista ja hyvästä hyppytaidosta.).Pikkuiset puomit kun eivät riitä, niiden ylihän saa mennä vain käyntiä ja ravia. No ei mulla muuta, toivottavasti mietit kahdesti, ja ajattelet hevosen parasta. Eihän sinun tarvitse ottaa juuri sitä hevosta. Pärjäile.

• SSS

♥♥♥♥♥♥♥♫­± Laukkaa pois. :D

• Jellona

Jos et tosiaan osaa mitään esteistä niin kannattaako edes miettiä esteillä kisaamista? Mitä liikkeitä osaat koulusta? Voltit, laukannostot, ravin ja käynninkö? Eli Helppo C tasoinen? Ja oletko valmis kisoihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe