voiko vl rakastaa ei uskovaa? APUA, tunteet on kovat ja ymmärtääkseni molemilla mut takana on perhe molemilla. seuraako siitä pahoja tälle vl miehelle?
onko meillä kaikilla lupa olla välillä vain ihmisiä?
rakastunut vl mieheen
4
1062
Vastaukset
- vl--
On lupa olla ihminen eli järkevä, tunteva ja ajatteleva olento, joka osaa kantaa vastuun tekemisistään. Ei tarvitse olla eläin, joka kulkee vain himojensa mukaan tuntematta vastuuta lähimmäisten perheonnesta.
- myös rakastanut
Kokemuksesta ja 24 avioliittovuoden jälkeen sanoisin, että perheiden/suvun mielipiteille voi huoleti antaa piupaut.
- festrocouple
Olen myös rakastunut mieheen. Hän on vain sitte vanholislestadiolainen.
- mallia?
kannattaa vierailla jonkun vl äidin pesuetta katsomassa ja miettiä, haluaako samaan jamaan.. Uusi muksu joka vuosi. Kannattaa myös käydä lukemassa synnärikokemuksia toiselta palstalta, on aikamoinen duuni vääntää lasta lapsen jälkeen. Kone mikä kone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362