TARJA HALONEN KOKO KANSAN KIUKKIS

HARJA TALONEN

Kisa käy kuumana.Tarjalla alamäki kiihtyy mitä pitemmälle mennään.Tämänpäivän uutiset jo sitä todisti.Vihdoin alkaa tämä hidas kansa heräämään.

11

754

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkottaa viimeisetkin

      Yritykset Kiinaan yrittätyksiin ja työpaikkojen tarjontaa nuivasti suhtautuva SAK ja demarit haluuaa ajaa yrityksemme Aasiaan.
      Suomen syöksykierre on taattu jos Halonen voittaa.

      • ihan samaa mieltä! Nyt tarvitaan muutosta!


      • mutta..

        presidenttikö se yritykset Kiinaan siirtää?
        Kyllä ne on ne rikkaat pääomanomistajat, jotka haluu lisää voittoja. Koittakaas nyt hyvät ihmiset pysyä asiassa!!!!


      • Matkailut
        mutta.. kirjoitti:

        presidenttikö se yritykset Kiinaan siirtää?
        Kyllä ne on ne rikkaat pääomanomistajat, jotka haluu lisää voittoja. Koittakaas nyt hyvät ihmiset pysyä asiassa!!!!

        Kysynpä vaan että mistä tuotteesta joku maailmalla maksaa tuplahinnan vain sen takia että se on valmistettu Suomessa ja maksaisitko sinä kaupassa esim. jos olisi 2 nokian puhelinta toinen valmistettu Suomessa ja toinen Kiinassa.

        Kiinassa valmistettu 300 euroa
        Suomessa valmistettu 600 euroa

        Kumpi jäis hyllyyn vaikka ne olisi identisiä todennäkäisesti ei tarvitse miettiäkään.


      • ....
        Matkailut kirjoitti:

        Kysynpä vaan että mistä tuotteesta joku maailmalla maksaa tuplahinnan vain sen takia että se on valmistettu Suomessa ja maksaisitko sinä kaupassa esim. jos olisi 2 nokian puhelinta toinen valmistettu Suomessa ja toinen Kiinassa.

        Kiinassa valmistettu 300 euroa
        Suomessa valmistettu 600 euroa

        Kumpi jäis hyllyyn vaikka ne olisi identisiä todennäkäisesti ei tarvitse miettiäkään.

        siitä ajattelumallista, ja tietenkin tulonjaosta, mutta kuinka ne asiat oikein aikanaan hoidettiin, niin että suomikin nousi:

        "– Silloin kansantulo jaettiin sillä lailla, että aina jaettiin kaikille. Ei silloin ollut sellaista, että joku rohmusi kaikki.

        – Ja meillä oli työpaikallakin se yhteishenki. Ei se ollut sellaista, että kalvetaan toisiansa niin kuin minun mielestäni nyt on. Että koitetaan tuoda itteensä esille, että mä olen nyt parempi kuin tuo toinen.

        yöehtosopimuksiin saatiin aina jotain lisää terveydenhoitoon ja koulutukseen. Kaikki meni eteenpäin, joka ikisellä ihmisellä Suomessa. Eikä ollut valtavia tuloeroja eikä johtajia kannustettu hoitamaan työtään miljoonien markkojen lisätuloilla."

        Tämä pääsi unohtumaan ihmisiltä, se HYVÄ SUOMI.


        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html


      • kaikenvie
        .... kirjoitti:

        siitä ajattelumallista, ja tietenkin tulonjaosta, mutta kuinka ne asiat oikein aikanaan hoidettiin, niin että suomikin nousi:

        "– Silloin kansantulo jaettiin sillä lailla, että aina jaettiin kaikille. Ei silloin ollut sellaista, että joku rohmusi kaikki.

        – Ja meillä oli työpaikallakin se yhteishenki. Ei se ollut sellaista, että kalvetaan toisiansa niin kuin minun mielestäni nyt on. Että koitetaan tuoda itteensä esille, että mä olen nyt parempi kuin tuo toinen.

        yöehtosopimuksiin saatiin aina jotain lisää terveydenhoitoon ja koulutukseen. Kaikki meni eteenpäin, joka ikisellä ihmisellä Suomessa. Eikä ollut valtavia tuloeroja eikä johtajia kannustettu hoitamaan työtään miljoonien markkojen lisätuloilla."

        Tämä pääsi unohtumaan ihmisiltä, se HYVÄ SUOMI.


        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

        Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.


      • valittaen
        kaikenvie kirjoitti:

        Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.

        epäillä edellisen kirjoittana yleissivistyksen puutetta, jopa aukkoja... mutta kuitenkin, pointti edellísessä olikin se todella huomattava ja tärkä asia, jota lainaan:
        "KAIKKI MENI ETEENPÄIN JOKA IKISELLÄ IHMISELLÄ SUOMESSA"
        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

        nyt ei niin taida mennä, mistälie johtuukin

        Jotain muuttui ja tuskin parenpan päin, kansan yhtenäisyytä murennetan YHTENÄISYYTTÄ TUHOTAN.


      • ja täällä
        valittaen kirjoitti:

        epäillä edellisen kirjoittana yleissivistyksen puutetta, jopa aukkoja... mutta kuitenkin, pointti edellísessä olikin se todella huomattava ja tärkä asia, jota lainaan:
        "KAIKKI MENI ETEENPÄIN JOKA IKISELLÄ IHMISELLÄ SUOMESSA"
        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

        nyt ei niin taida mennä, mistälie johtuukin

        Jotain muuttui ja tuskin parenpan päin, kansan yhtenäisyytä murennetan YHTENÄISYYTTÄ TUHOTAN.

        Mutta kun niitä aukkoja ei nykymallilla saada paikattua.
        No esimerkiksi ennen riitti jos oli punainen tupa ja perunamaa ja perunoita kävi silloin tälläin torilla myymässä sillä eli kohtuudella.
        Mutta nykyään se ei riitä edes maksamaan kiinteistäveroja,jätemaksuja,sähkämaksuja,vesilaskuja ja muita juoksevia kuluja,valtion virkalijat on nämä kulut meille lisännyt ei yritykset.
        No olkoon jokainen on mieltä mitä haluu.


      • Korpikenraali
        kaikenvie kirjoitti:

        Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.

        Ajatteleppa tarkemmin!
        Kuka todella kuppaa yrityksiä.
        Ensinnäkin sinä, tavallinen kuppaaja, olet niistä tietenkin pienin. Joka vuosi vaadit enemmän ja enemmän palkankorotuksia. Seuraava kuppaaja on eläkelaitos, vakuutuslaitos, kela jne. Nämä riittää syyksi työpaikkasi omistajalle että se siirtää tuotantonsa halvempiin maihin. Suurin kuppaaja on työpaikkasi omistaja joka haluaa aina vain suurempia voittoja, jotka sitten revitään tuotannontekijän selkänahasta. Siinä välissä on pomosi, jonka omistaja on palkannut piiskurinvirkaan voittonsa turvaamiseksi.
        SAK ja demarit on sinun pienin murheesi.


      • vaan mitä höpötät
        Korpikenraali kirjoitti:

        Ajatteleppa tarkemmin!
        Kuka todella kuppaa yrityksiä.
        Ensinnäkin sinä, tavallinen kuppaaja, olet niistä tietenkin pienin. Joka vuosi vaadit enemmän ja enemmän palkankorotuksia. Seuraava kuppaaja on eläkelaitos, vakuutuslaitos, kela jne. Nämä riittää syyksi työpaikkasi omistajalle että se siirtää tuotantonsa halvempiin maihin. Suurin kuppaaja on työpaikkasi omistaja joka haluaa aina vain suurempia voittoja, jotka sitten revitään tuotannontekijän selkänahasta. Siinä välissä on pomosi, jonka omistaja on palkannut piiskurinvirkaan voittonsa turvaamiseksi.
        SAK ja demarit on sinun pienin murheesi.

        Niin kuka kuppaa ja kuka lakkoilee saadakseen lisää kun hänen edustajat on säätänyt lisää ja lisää työnantajanmaksuja ja velvotteita.
        Sak ja demarit on kun sallittu välistäjä vetävä mafia jotka saneelee kuka milläkin ehdoilla saa elantonsa hankkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe