TARJA HALONEN KOKO KANSAN KIUKKIS

HARJA TALONEN

Kisa käy kuumana.Tarjalla alamäki kiihtyy mitä pitemmälle mennään.Tämänpäivän uutiset jo sitä todisti.Vihdoin alkaa tämä hidas kansa heräämään.

11

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkottaa viimeisetkin

Yritykset Kiinaan yrittätyksiin ja työpaikkojen tarjontaa nuivasti suhtautuva SAK ja demarit haluuaa ajaa yrityksemme Aasiaan.
      Suomen syöksykierre on taattu jos Halonen voittaa.

• ihan samaa mieltä! Nyt tarvitaan muutosta!

• mutta..

presidenttikö se yritykset Kiinaan siirtää?
        Kyllä ne on ne rikkaat pääomanomistajat, jotka haluu lisää voittoja. Koittakaas nyt hyvät ihmiset pysyä asiassa!!!!

• Matkailut
        mutta.. kirjoitti:

presidenttikö se yritykset Kiinaan siirtää?
        Kyllä ne on ne rikkaat pääomanomistajat, jotka haluu lisää voittoja. Koittakaas nyt hyvät ihmiset pysyä asiassa!!!!

Kysynpä vaan että mistä tuotteesta joku maailmalla maksaa tuplahinnan vain sen takia että se on valmistettu Suomessa ja maksaisitko sinä kaupassa esim. jos olisi 2 nokian puhelinta toinen valmistettu Suomessa ja toinen Kiinassa.

Kiinassa valmistettu 300 euroa
        Suomessa valmistettu 600 euroa

Kumpi jäis hyllyyn vaikka ne olisi identisiä todennäkäisesti ei tarvitse miettiäkään.

• ....
        Matkailut kirjoitti:

Kysynpä vaan että mistä tuotteesta joku maailmalla maksaa tuplahinnan vain sen takia että se on valmistettu Suomessa ja maksaisitko sinä kaupassa esim. jos olisi 2 nokian puhelinta toinen valmistettu Suomessa ja toinen Kiinassa.

Kiinassa valmistettu 300 euroa
        Suomessa valmistettu 600 euroa

Kumpi jäis hyllyyn vaikka ne olisi identisiä todennäkäisesti ei tarvitse miettiäkään.

siitä ajattelumallista, ja tietenkin tulonjaosta, mutta kuinka ne asiat oikein aikanaan hoidettiin, niin että suomikin nousi:

"– Silloin kansantulo jaettiin sillä lailla, että aina jaettiin kaikille. Ei silloin ollut sellaista, että joku rohmusi kaikki.

– Ja meillä oli työpaikallakin se yhteishenki. Ei se ollut sellaista, että kalvetaan toisiansa niin kuin minun mielestäni nyt on. Että koitetaan tuoda itteensä esille, että mä olen nyt parempi kuin tuo toinen.

yöehtosopimuksiin saatiin aina jotain lisää terveydenhoitoon ja koulutukseen. Kaikki meni eteenpäin, joka ikisellä ihmisellä Suomessa. Eikä ollut valtavia tuloeroja eikä johtajia kannustettu hoitamaan työtään miljoonien markkojen lisätuloilla."

Tämä pääsi unohtumaan ihmisiltä, se HYVÄ SUOMI.

http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

• kaikenvie
        .... kirjoitti:

siitä ajattelumallista, ja tietenkin tulonjaosta, mutta kuinka ne asiat oikein aikanaan hoidettiin, niin että suomikin nousi:

"– Silloin kansantulo jaettiin sillä lailla, että aina jaettiin kaikille. Ei silloin ollut sellaista, että joku rohmusi kaikki.

– Ja meillä oli työpaikallakin se yhteishenki. Ei se ollut sellaista, että kalvetaan toisiansa niin kuin minun mielestäni nyt on. Että koitetaan tuoda itteensä esille, että mä olen nyt parempi kuin tuo toinen.

yöehtosopimuksiin saatiin aina jotain lisää terveydenhoitoon ja koulutukseen. Kaikki meni eteenpäin, joka ikisellä ihmisellä Suomessa. Eikä ollut valtavia tuloeroja eikä johtajia kannustettu hoitamaan työtään miljoonien markkojen lisätuloilla."

Tämä pääsi unohtumaan ihmisiltä, se HYVÄ SUOMI.

http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.

• valittaen
        kaikenvie kirjoitti:

Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.

epäillä edellisen kirjoittana yleissivistyksen puutetta, jopa aukkoja... mutta kuitenkin, pointti edellísessä olikin se todella huomattava ja tärkä asia, jota lainaan:
        "KAIKKI MENI ETEENPÄIN JOKA IKISELLÄ IHMISELLÄ SUOMESSA"

nyt ei niin taida mennä, mistälie johtuukin

Jotain muuttui ja tuskin parenpan päin, kansan yhtenäisyytä murennetan YHTENÄISYYTTÄ TUHOTAN.

• ja täällä
        valittaen kirjoitti:

epäillä edellisen kirjoittana yleissivistyksen puutetta, jopa aukkoja... mutta kuitenkin, pointti edellísessä olikin se todella huomattava ja tärkä asia, jota lainaan:
        "KAIKKI MENI ETEENPÄIN JOKA IKISELLÄ IHMISELLÄ SUOMESSA"

nyt ei niin taida mennä, mistälie johtuukin

Jotain muuttui ja tuskin parenpan päin, kansan yhtenäisyytä murennetan YHTENÄISYYTTÄ TUHOTAN.

Mutta kun niitä aukkoja ei nykymallilla saada paikattua.
        No esimerkiksi ennen riitti jos oli punainen tupa ja perunamaa ja perunoita kävi silloin tälläin torilla myymässä sillä eli kohtuudella.
        Mutta nykyään se ei riitä edes maksamaan kiinteistäveroja,jätemaksuja,sähkämaksuja,vesilaskuja ja muita juoksevia kuluja,valtion virkalijat on nämä kulut meille lisännyt ei yritykset.
        No olkoon jokainen on mieltä mitä haluu.

• Korpikenraali
        kaikenvie kirjoitti:

Ajatteleppa tarkemmin!
        Kuka todella kuppaa yrityksiä.
        Ensinnäkin sinä, tavallinen kuppaaja, olet niistä tietenkin pienin. Joka vuosi vaadit enemmän ja enemmän palkankorotuksia. Seuraava kuppaaja on eläkelaitos, vakuutuslaitos, kela jne. Nämä riittää syyksi työpaikkasi omistajalle että se siirtää tuotantonsa halvempiin maihin. Suurin kuppaaja on työpaikkasi omistaja joka haluaa aina vain suurempia voittoja, jotka sitten revitään tuotannontekijän selkänahasta. Siinä välissä on pomosi, jonka omistaja on palkannut piiskurinvirkaan voittonsa turvaamiseksi.
        SAK ja demarit on sinun pienin murheesi.

• vaan mitä höpötät
        Korpikenraali kirjoitti:

Ajatteleppa tarkemmin!
        Kuka todella kuppaa yrityksiä.
        Ensinnäkin sinä, tavallinen kuppaaja, olet niistä tietenkin pienin. Joka vuosi vaadit enemmän ja enemmän palkankorotuksia. Seuraava kuppaaja on eläkelaitos, vakuutuslaitos, kela jne. Nämä riittää syyksi työpaikkasi omistajalle että se siirtää tuotantonsa halvempiin maihin. Suurin kuppaaja on työpaikkasi omistaja joka haluaa aina vain suurempia voittoja, jotka sitten revitään tuotannontekijän selkänahasta. Siinä välissä on pomosi, jonka omistaja on palkannut piiskurinvirkaan voittonsa turvaamiseksi.
        SAK ja demarit on sinun pienin murheesi.

Niin kuka kuppaa ja kuka lakkoilee saadakseen lisää kun hänen edustajat on säätänyt lisää ja lisää työnantajanmaksuja ja velvotteita.
        Sak ja demarit on kun sallittu välistäjä vetävä mafia jotka saneelee kuka milläkin ehdoilla saa elantonsa hankkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      108
      5766
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3773
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3265
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      2647
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1690
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1353
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1230
    Aihe