TARJA HALONEN KOKO KANSAN KIUKKIS

HARJA TALONEN

Kisa käy kuumana.Tarjalla alamäki kiihtyy mitä pitemmälle mennään.Tämänpäivän uutiset jo sitä todisti.Vihdoin alkaa tämä hidas kansa heräämään.

11

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkottaa viimeisetkin

      Yritykset Kiinaan yrittätyksiin ja työpaikkojen tarjontaa nuivasti suhtautuva SAK ja demarit haluuaa ajaa yrityksemme Aasiaan.
      Suomen syöksykierre on taattu jos Halonen voittaa.

      • ihan samaa mieltä! Nyt tarvitaan muutosta!


      • mutta..

        presidenttikö se yritykset Kiinaan siirtää?
        Kyllä ne on ne rikkaat pääomanomistajat, jotka haluu lisää voittoja. Koittakaas nyt hyvät ihmiset pysyä asiassa!!!!


      • Matkailut
        mutta.. kirjoitti:

        presidenttikö se yritykset Kiinaan siirtää?
        Kyllä ne on ne rikkaat pääomanomistajat, jotka haluu lisää voittoja. Koittakaas nyt hyvät ihmiset pysyä asiassa!!!!

        Kysynpä vaan että mistä tuotteesta joku maailmalla maksaa tuplahinnan vain sen takia että se on valmistettu Suomessa ja maksaisitko sinä kaupassa esim. jos olisi 2 nokian puhelinta toinen valmistettu Suomessa ja toinen Kiinassa.

        Kiinassa valmistettu 300 euroa
        Suomessa valmistettu 600 euroa

        Kumpi jäis hyllyyn vaikka ne olisi identisiä todennäkäisesti ei tarvitse miettiäkään.


      • ....
        Matkailut kirjoitti:

        Kysynpä vaan että mistä tuotteesta joku maailmalla maksaa tuplahinnan vain sen takia että se on valmistettu Suomessa ja maksaisitko sinä kaupassa esim. jos olisi 2 nokian puhelinta toinen valmistettu Suomessa ja toinen Kiinassa.

        Kiinassa valmistettu 300 euroa
        Suomessa valmistettu 600 euroa

        Kumpi jäis hyllyyn vaikka ne olisi identisiä todennäkäisesti ei tarvitse miettiäkään.

        siitä ajattelumallista, ja tietenkin tulonjaosta, mutta kuinka ne asiat oikein aikanaan hoidettiin, niin että suomikin nousi:

        "– Silloin kansantulo jaettiin sillä lailla, että aina jaettiin kaikille. Ei silloin ollut sellaista, että joku rohmusi kaikki.

        – Ja meillä oli työpaikallakin se yhteishenki. Ei se ollut sellaista, että kalvetaan toisiansa niin kuin minun mielestäni nyt on. Että koitetaan tuoda itteensä esille, että mä olen nyt parempi kuin tuo toinen.

        yöehtosopimuksiin saatiin aina jotain lisää terveydenhoitoon ja koulutukseen. Kaikki meni eteenpäin, joka ikisellä ihmisellä Suomessa. Eikä ollut valtavia tuloeroja eikä johtajia kannustettu hoitamaan työtään miljoonien markkojen lisätuloilla."

        Tämä pääsi unohtumaan ihmisiltä, se HYVÄ SUOMI.


        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html


      • kaikenvie
        .... kirjoitti:

        siitä ajattelumallista, ja tietenkin tulonjaosta, mutta kuinka ne asiat oikein aikanaan hoidettiin, niin että suomikin nousi:

        "– Silloin kansantulo jaettiin sillä lailla, että aina jaettiin kaikille. Ei silloin ollut sellaista, että joku rohmusi kaikki.

        – Ja meillä oli työpaikallakin se yhteishenki. Ei se ollut sellaista, että kalvetaan toisiansa niin kuin minun mielestäni nyt on. Että koitetaan tuoda itteensä esille, että mä olen nyt parempi kuin tuo toinen.

        yöehtosopimuksiin saatiin aina jotain lisää terveydenhoitoon ja koulutukseen. Kaikki meni eteenpäin, joka ikisellä ihmisellä Suomessa. Eikä ollut valtavia tuloeroja eikä johtajia kannustettu hoitamaan työtään miljoonien markkojen lisätuloilla."

        Tämä pääsi unohtumaan ihmisiltä, se HYVÄ SUOMI.


        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

        Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.


      • valittaen
        kaikenvie kirjoitti:

        Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.

        epäillä edellisen kirjoittana yleissivistyksen puutetta, jopa aukkoja... mutta kuitenkin, pointti edellísessä olikin se todella huomattava ja tärkä asia, jota lainaan:
        "KAIKKI MENI ETEENPÄIN JOKA IKISELLÄ IHMISELLÄ SUOMESSA"
        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

        nyt ei niin taida mennä, mistälie johtuukin

        Jotain muuttui ja tuskin parenpan päin, kansan yhtenäisyytä murennetan YHTENÄISYYTTÄ TUHOTAN.


      • ja täällä
        valittaen kirjoitti:

        epäillä edellisen kirjoittana yleissivistyksen puutetta, jopa aukkoja... mutta kuitenkin, pointti edellísessä olikin se todella huomattava ja tärkä asia, jota lainaan:
        "KAIKKI MENI ETEENPÄIN JOKA IKISELLÄ IHMISELLÄ SUOMESSA"
        http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/10/meidt-on-petetty-sanoo-elvi-hyvrinen.html

        nyt ei niin taida mennä, mistälie johtuukin

        Jotain muuttui ja tuskin parenpan päin, kansan yhtenäisyytä murennetan YHTENÄISYYTTÄ TUHOTAN.

        Mutta kun niitä aukkoja ei nykymallilla saada paikattua.
        No esimerkiksi ennen riitti jos oli punainen tupa ja perunamaa ja perunoita kävi silloin tälläin torilla myymässä sillä eli kohtuudella.
        Mutta nykyään se ei riitä edes maksamaan kiinteistäveroja,jätemaksuja,sähkämaksuja,vesilaskuja ja muita juoksevia kuluja,valtion virkalijat on nämä kulut meille lisännyt ei yritykset.
        No olkoon jokainen on mieltä mitä haluu.


      • Korpikenraali
        kaikenvie kirjoitti:

        Yrityksiä kuppaavat kilvan SAK ja demarit,yksinkertainen syy ja se ei sitä miksikään muuta.
        Itse olen ihan tavallinen duunari enkä ikinä ole ammattiliittoihin kuulunut enkä meenaa koskaan kuuluakaan ja hyvin olen pärjännyt.

        Ajatteleppa tarkemmin!
        Kuka todella kuppaa yrityksiä.
        Ensinnäkin sinä, tavallinen kuppaaja, olet niistä tietenkin pienin. Joka vuosi vaadit enemmän ja enemmän palkankorotuksia. Seuraava kuppaaja on eläkelaitos, vakuutuslaitos, kela jne. Nämä riittää syyksi työpaikkasi omistajalle että se siirtää tuotantonsa halvempiin maihin. Suurin kuppaaja on työpaikkasi omistaja joka haluaa aina vain suurempia voittoja, jotka sitten revitään tuotannontekijän selkänahasta. Siinä välissä on pomosi, jonka omistaja on palkannut piiskurinvirkaan voittonsa turvaamiseksi.
        SAK ja demarit on sinun pienin murheesi.


      • vaan mitä höpötät
        Korpikenraali kirjoitti:

        Ajatteleppa tarkemmin!
        Kuka todella kuppaa yrityksiä.
        Ensinnäkin sinä, tavallinen kuppaaja, olet niistä tietenkin pienin. Joka vuosi vaadit enemmän ja enemmän palkankorotuksia. Seuraava kuppaaja on eläkelaitos, vakuutuslaitos, kela jne. Nämä riittää syyksi työpaikkasi omistajalle että se siirtää tuotantonsa halvempiin maihin. Suurin kuppaaja on työpaikkasi omistaja joka haluaa aina vain suurempia voittoja, jotka sitten revitään tuotannontekijän selkänahasta. Siinä välissä on pomosi, jonka omistaja on palkannut piiskurinvirkaan voittonsa turvaamiseksi.
        SAK ja demarit on sinun pienin murheesi.

        Niin kuka kuppaa ja kuka lakkoilee saadakseen lisää kun hänen edustajat on säätänyt lisää ja lisää työnantajanmaksuja ja velvotteita.
        Sak ja demarit on kun sallittu välistäjä vetävä mafia jotka saneelee kuka milläkin ehdoilla saa elantonsa hankkia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe