Nyt on tämä köyhien puolue vasemmistoliittokin antanut 90 000 euroa Halosen vaalityöhön. On niillä rahaa millä mällätä. Kuinkahan monta työtöntä olisi tälläkin rahalla työllistetty. Ei taida olla köyhien puolue sossut eikä vasemmistoliittokaan. Tälläkin rahasummalla olisi 900 köyhää perhettä saanut 1000 euroa käytettäväkseen (verrannollisesti), nyt ne menee tyhjänpäiväiseen vaalityöhön. Ajaako vasemmistoliittokaan enää köyhien etuja, ei aja.
90 000 € HALOSELLE, ON PUOLUEILLA RAHAA
5
433
Vastaukset
- ilmaiseksi....
...tule. vanhasen budjetti on 1,5 milj. ja salen tukia liike-elämältä voi vain arvailla?
- säätäny
koneitaan tiukemmalle kun ei meinaa voittoa herua enää millään. Ettei vaan Halosen kampanjaan tarvita sieltäkin avustuksia..
- uusi persu
Ei sieltä saa kepu tukea.
Kukahan on sen puh johtaja. Luulen kepu.
" Olen vähän merkitellyt" uusi persu kirjoitti:
Ei sieltä saa kepu tukea.
Kukahan on sen puh johtaja. Luulen kepu.
" Olen vähän merkitellyt"Äskettäin valittiin uudeksi toiminnanjohtajaksi Sinikka Mönkäre. Se kun joutui syrjään demarien uusien ministeri järjestelyjen seurauksena. Raukalle piti löytää joku suojatyöpaikka. Ennen RAY tuki niin perkeleesti kepulaisia järjestöjä joten nyt kepu ja demarit koplasivat RAYn demarien hoteisiin. Hallitus yhteistyötä pahimillaan.
- EI HALOSTA PERKELE
TARJA JATKAA PRESSANA, RAJAN TAKAA TULEE VENAKKOJA TÄNNE JA NIILLE KYLLÄ RIITTÄÄ ASUNTOTUKIA TYÖTTÖMYYSKORVAUKSIA ERITYIS TUKIA MAAHAN MUUTTAJAN TUKEA, KOULUTUSTUKEA...JNE JA SEN LISÄKSI EI OSATA LOPETTAA TURHAA RAHAN HAASKAUSTA VENÄJÄN TUKIIN...VASTUUSEEN MEIDÄN RAHOJEN TUHLAUKSESTA!!!! TAI OTETAAN OIKEUS OMIIN KÄSIIN, SITÄ TÄSSÄ VARMAAN KAIVATAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664251
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺644069Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163083Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102254IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131377Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571252- 801036