Eilen pikkujouluporukka aseman vintillä! istuitte meidän viereisessä pöydässä. Aina kun jouduit lähtemään vessaan, tai hakee ruokaa, niin annoin sulle herrasmiehenä tilaa. Ja sinä annoit minulle suklaata. Jäit todellakin mieleeni. Ilmoittele jos jäi kiinnostamaan. Sulla oli kaunis hymy.
Nainen, jäit
7
2036
Vastaukset
- Iso kulli
En voinut olla huomaamatta housujesi pullottavaa etumusta, sulla taitaa olla aika iso kyrpä, joka vielä oli erektiossa koko sen ajan kun istuit lähelläni. Aaah miten ihanaa olisi saada tuo sykkivä suonikas seipääsi sisääni, sinä suloinen söpöliinini.
Tavataanko samassa paikassa vaikka Sunnuntai-iltana kello 18,00. Minä odotan jo kiihkeänä ja kosteana...- mieleeni
...jäitkin,minulla ei seisonut,koska olen impotentti,ja sitä paitsi kikkelinikin on kovin,kovin pieni...
- mieleeni..
En usko sun tarinaasi. Tietäisin kyllä, jos 'se' oikea nainen ottaisi yhteyttä minuun.
Sinä, joka olit asemalla silloin, olit erittäin kaunis nainen. Jos sua oikeesti kiinnostaa ottaa yhteyttä, niin ilmoita täällä siitä. Olen aidosti kiinnostunut susta. - Olet tampio
mieleeni.. kirjoitti:
En usko sun tarinaasi. Tietäisin kyllä, jos 'se' oikea nainen ottaisi yhteyttä minuun.
Sinä, joka olit asemalla silloin, olit erittäin kaunis nainen. Jos sua oikeesti kiinnostaa ottaa yhteyttä, niin ilmoita täällä siitä. Olen aidosti kiinnostunut susta.Miksi se nainen olisi kiinnostunut sinusta,kun olet tuollainen tampio, ettet silloin uskaltanut lähestyä häntä, ja nyt sitten täällä kaipailet. Tosimies olisi jo silloin heti ruvennut juttusille. Et ole hänen arvoisensa.
- loma
mieleeni.. kirjoitti:
Sinä, joka olit asemalla silloin, olit erittäin kaunis nainen. Jos sua oikeesti kiinnostaa ottaa yhteyttä, niin ilmoita täällä siitä. Olen aidosti kiinnostunut susta.Olen aidosti kiinnostunut susta = en ole saanut vuoteen!!!
- KETJUUN
on kiteytynyt kouvolalainen tieto ja taito. Kyllä täälläkin on viisaita ihmisiä=).
- aina valttia
Eikös tässä sex-hommassa ole perusasiasta kyse ja siihenkin löytyy Kouvolasta sekä teitoa että erityisesti taitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935