unta, jossa istuin Tapani Kansan kyydissä ja oltiin menossa Kari Tapion kotiin kyläilemään.
Tapsa oli osatanut oikein kukkapuskan tuliaisiksi.
Matkanvarrella Tapsa pysähtyi jollekin kioskille ostamaan röökiä.
Siinä unessa T. Kansa kyseli Karilta, että miten hänkin saisi suosionsa takaisin?
Juuri, kun Kari ryhtyi kertomaan neuvojaan, kännykkä pärähti soimaan?
Joku mummo soitti vikanumeroon. Oli soitavinaan ISS-palveluun.
Kello oli tuolloin 06:30 Että se siitä unesta.
Olisi ollut mukava katsella tuo uni kokonaan.
Että näin tänään.
Tämä tarina on tosi.
Näin viimeyönä
40
1739
Vastaukset
- Juristi.
Nyt kovat korvausvaatimukset mummolle. Pannaan mummo kuseen!
No joo... unet on unia. Tosielämässä Tapsan ei tarvitse kysyä neuvoa Karilta mihinkään .
Tapsa on suosittu miesartisti. Hänellä on vankka kuulikunta.Käykää keikoilla ja konserteissa, niin näette itsekkin, että hyvin kerää porukkaa.
Olis silti ollut mielenkiintoista tietää miten uni jatkui. Miksei muuten Kari ajanut sitä autoa ? Ei tainnut olla ajokunnossa.- nouneim
Karilla oli kiire himaan, joten Tapsa kuskiksi tyyppinen ratkaisu oli varsin perusteltu.
- tadaa!
nouneim kirjoitti:
Karilla oli kiire himaan, joten Tapsa kuskiksi tyyppinen ratkaisu oli varsin perusteltu.
Aika hyvä perustelu ;DD
- Saapas
Tosi elämässä monet artistit kysyvät ja saavat toisiltaan neuvoja ja vinkkejä. Mikseipä siis Tapsakin Karilta ja toisinkin päin. Viisas artisti kuuntelee mielellään kolleekansa kokemuksia!
- Mimmu
Saapas kirjoitti:
Tosi elämässä monet artistit kysyvät ja saavat toisiltaan neuvoja ja vinkkejä. Mikseipä siis Tapsakin Karilta ja toisinkin päin. Viisas artisti kuuntelee mielellään kolleekansa kokemuksia!
Aivan oikein ! Kyllä artistit varmasti mielellään vaihtavat kokemuksia, vinkkejä ja neuvoja keskenään.Ja niitä kannattaa myös kuunnella.
- elämässä
Saapas kirjoitti:
Artistit puukottavat toisiaan selkään, minkä ehtivät. Taustamuusikoilla homma hoituu yleensä rehellisesti, mutta solisteilla toi "mä nuolen sun persettä, nuole säkin mun"-asenne on aika tuttua puhaa.
- voi jee
Justiinax ottaa kaiken niin tosissaan.
Kerroppa Naksulle miksi Kari ei ajanut että Naksu
pääsee rauhaan. Voi lapsi raukkaa tuota Justiinaxua .... - Werttikin
oli kotona, ei hänen tarvinnut autoa ajaa...
- Reinikainen
Werttikin kirjoitti:
oli kotona, ei hänen tarvinnut autoa ajaa...
Niin just. Opettele Justiinax ymmärtämään lukemaasi. Missään kohtaa tuossaasi ei lukenut ,että Kari olisi ollut mukana autossa. Hehän menivät Karin luokse kylään.
ps. Sitäpaitsi kyse oli vaan UNESTA ,joten ota ihan rauhallisesti vaan. - hehe
nouneim kirjoitti:
:-)))))))))))))
- Luu kurkkuun !
nouneim kirjoitti:
Naseva vastaus ! :D:D
- Tuhatkasvo
voi jee kirjoitti:
Justiinax ottaa kaiken niin tosissaan.
Kerroppa Naksulle miksi Kari ei ajanut että Naksu
pääsee rauhaan. Voi lapsi raukkaa tuota Justiinaxua ....että oltiin menossa Tapsan bemarilla Karin luo kylään.
Olen varmasti seurannut näitä keskusteluja liikaa, kun rupeaa jo unia näyttämään. :)) - Ansku
Tuhatkasvo kirjoitti:
että oltiin menossa Tapsan bemarilla Karin luo kylään.
Olen varmasti seurannut näitä keskusteluja liikaa, kun rupeaa jo unia näyttämään. :))Mä muuten pystyn jatkamaan unen näkemistä siitäkohta mihin jäin jos nukahdan herättyäni pian takaisin. Jos en saa heti unta uudelleen ,niin sitten se ei onnistu.
- Tuhatkasvo
Ansku kirjoitti:
Mä muuten pystyn jatkamaan unen näkemistä siitäkohta mihin jäin jos nukahdan herättyäni pian takaisin. Jos en saa heti unta uudelleen ,niin sitten se ei onnistu.
olen myös joskun pystynyt jatkamaan unta, mutta kyllä nyt karisi unet laakista, kun mummo alkoi selittämään puhelimessa, että minun pitäisi tulla heidän pihalleen lumitöihin?
Luuli ressukka soittaneensa kiinteistö-huoltoon. - örkki
Tuhatkasvo kirjoitti:
olen myös joskun pystynyt jatkamaan unta, mutta kyllä nyt karisi unet laakista, kun mummo alkoi selittämään puhelimessa, että minun pitäisi tulla heidän pihalleen lumitöihin?
Luuli ressukka soittaneensa kiinteistö-huoltoon.Mä olisin kyllä vastannut sille mummolle pari "tuttavallista" sanaa.
Ajoiko Tapsa edes ylinopeutta siinä unessa ??? - Tuhatkasvo
örkki kirjoitti:
Mä olisin kyllä vastannut sille mummolle pari "tuttavallista" sanaa.
Ajoiko Tapsa edes ylinopeutta siinä unessa ???havaintoa nopeudesta.
Sen muistan, että oli kovin kuuma kesäinen päivä.
Jostain syystä myös kuulin lintujenlaulua vaikka istuin autossa.
Talo, jossa Kari Tapio asui sijaitsi pirun korkean mäenlaella, josta aukeni upea järvimaisema, suorastaan henkeäsalpaava.
Jos osaisin maalata tauluja niin maalaisin tuon unessa näkemäni maiseman.
- Hellevi
Aika hauska uni, mutta kyllä tuo Tapsakin oikeessaelämässä niin suosittu on ,että eipä sen mitään suosionkalasteluvinkkejä varmaan tarvi.
Jonkinverran ehkä käyttäytymisvinkkejä ennemminkin ;) - Tuhatkasvo
Kari Tapiosta tai Tapani Kansasta tehdään joskus elokuva, niin tuo uneni saattaisi hyvinkin olla pätkä kyseistä elokuvaa. :))
- Ansku
Niinpä niin :D
- Tuhatkasvo
Justiinax kirjoitti:
Mä voin sitten ohjata sen elokuvan ;)
kässäri on minun. :))
Tuhatkasvo kirjoitti:
kässäri on minun. :))
Okei ;)
Saatte päättää pääosannäyttelijät näistä.
Kuka näyttelis Tapsaa ?
A)Teemu Lehtelä (Salkkarien Aaro)
B)Juha Veijonen ( näytellyt mm. Häijyissä)
C)Jukka-Pekka Palo ( on myös ollut mm. Salkkareissa)
Entäs kuka näyttelis Karia ?
A)Kai Lehtinen ( Näytellyt mm. pääosaa elokuvassa RAID )
B)Martti Suosalo ( Näytellyt mm. Sibeliusta ja Irwiniä)
C)Samuli Edelman ( Näytellyt mm. Häijyissä)- OK.
Justiinax kirjoitti:
Okei ;)
Kuka näyttelis Tapsaa ?
C)Samuli Edelman ( Näytellyt mm. Häijyissä)Karia näyttelis Kai Lehtinen:
http://www.nordiskfilm.fi/images/uploaded/star11Kaivalkokangas.jpg
Tapsaa näyttelis Juha Veijonen:
http://www.vakkamedia.fi/veijonen.jpg - Arriflex
OK. kirjoitti:
Karia näyttelis Kai Lehtinen:
http://www.nordiskfilm.fi/images/uploaded/star11Kaivalkokangas.jpg
Tapsaa näyttelis Juha Veijonen:
http://www.vakkamedia.fi/veijonen.jpgonkin dokumenttimuotoon tehty leffa, niin silloin Kari ja Tapsa voivat näytellä itseään.
Ainoastaan sivuosat miehitetään. - Casting
Justiinax kirjoitti:
Okei ;)
Kuka näyttelis Tapsaa ?
C)Samuli Edelman ( Näytellyt mm. Häijyissä)tuollaisen leffan tekisi niin saattaisi olla hyväkin ratkaisu, että kukaan näyttelijöistä ei olisi entuudestaan tv:ä eikä elokuvista tuttu.
Maamme teattereissa on satoja aivan yhtä osaavaavia näyttelijöitä, mutta eivät ole "kuluttaneet" kasvojaan tv:ä, yms. - Ansku
Casting kirjoitti:
tuollaisen leffan tekisi niin saattaisi olla hyväkin ratkaisu, että kukaan näyttelijöistä ei olisi entuudestaan tv:ä eikä elokuvista tuttu.
Maamme teattereissa on satoja aivan yhtä osaavaavia näyttelijöitä, mutta eivät ole "kuluttaneet" kasvojaan tv:ä, yms.Olen samaa mieltä kuin pari edellistä kirjoittahjaa. Eli Tapsa ja Kari voisivat näytellä itse itseään tai sitten jotkut ihan tuntemattomat näyttelijät valittaisiin kyseisiin rooleihin.
Justiinax kirjoitti:
Okei ;)
Kuka näyttelis Tapsaa ?
C)Samuli Edelman ( Näytellyt mm. Häijyissä)Mun mielestä ei kukaan noista näyttelijöistä sovi näyttelemään Tapsaa eikä Karia.
- torkkupeitto
Ihana uni! Ehkä sen oli tarkoituskin keskeytyä, olisi voinut muuttua ihan utopistiseksi... tai painajaiseksi...no, tämä on vain arvailua...Näin joskus aikoja sitten unta, että Kari oli meillä kylässä ja keskustelimme sydänvaivoista...Viime viikolla yritin unessani saada Paula Koivuniemeä kiinni kysyäkseni jotain, mutta Paulalla oli aina kiire...Unessa kaikki on mahdollista, mitä sitä vertaamaan todellisuuteen!
- Tuhatkasvo
Kari asui huipulla, jota hän on todellisuudessakin ja siitä todisteena tuore kultalevy.
Ehkä ne kukat, jotka Tapani Kansa ojensi tuliaisina Karille, olivatkin onnittelupuska tuon kultalevyn johdosta. :)) - öynöy
Tuhatkasvo kirjoitti:
Kari asui huipulla, jota hän on todellisuudessakin ja siitä todisteena tuore kultalevy.
Ehkä ne kukat, jotka Tapani Kansa ojensi tuliaisina Karille, olivatkin onnittelupuska tuon kultalevyn johdosta. :))Kohtelias mies vie aina kukkasia ,kun menee kylään.
- wtwtwtt
öynöy kirjoitti:
Kohtelias mies vie aina kukkasia ,kun menee kylään.
kait mies vie miehelle kukkia tuliaisiksi?
- Hani
Tuhatkasvo kirjoitti:
Ehkä ne kukat, jotka Tapani Kansa ojensi tuliaisina Karille, olivatkin onnittelupuska tuon kultalevyn johdosta. :))Mie näin Tapanista taannoin sellaista unta ,että oli kesä ja jossain suuren kartanon pihalla/puutarhassa oli jotkut isot juhlat. Siellä oli lava ,jossa Tapsa bändeineen esiintyi. Tapsalla oli lippis päässä, niin että lippa oli takana :) Kovasti ihmiset tykkäs. En muista siitä unesta enempää mutta hauskaa oli ja todentuntuista. Harmitti, kun heräsin keskenkaiken.
- tietty
wtwtwtt kirjoitti:
kait mies vie miehelle kukkia tuliaisiksi?
Usein tehdään niin ,että kun kerran talossa asuu myös nainen ,niin on huomaavaista ilahduttaa talonväkeä kukkapuskalla. Normaali käytäntö.
- Tirlittan
Tuhatkasvo kirjoitti:
Ehkä ne kukat, jotka Tapani Kansa ojensi tuliaisina Karille, olivatkin onnittelupuska tuon kultalevyn johdosta. :))Mua hämää tuossa sun unessas se ,että miksi laulajan ,joka on hycvin suosittu (Tapsa) pitää kysyä toiselta hyvin suositulta laulajalta (Karilta) ,että miten saisi suosionsa takaisin ???
Eri asia olisi ollut, jos olis kysynyt ,että miten voisi tulla VIELÄKIN suositummaksi. - Nukkumatti lasten heittää u...
Tirlittan kirjoitti:
Mua hämää tuossa sun unessas se ,että miksi laulajan ,joka on hycvin suosittu (Tapsa) pitää kysyä toiselta hyvin suositulta laulajalta (Karilta) ,että miten saisi suosionsa takaisin ???
Eri asia olisi ollut, jos olis kysynyt ,että miten voisi tulla VIELÄKIN suositummaksi.nyt vaan on tähän tyytyminen.
Uni on uni.
Vai meinaatko, että porukat näkevät jo ihan tahallaan vääräjuonisia unia???? ;))))))) - unilukkari
Nukkumatti lasten heittää u... kirjoitti:
nyt vaan on tähän tyytyminen.
Uni on uni.
Vai meinaatko, että porukat näkevät jo ihan tahallaan vääräjuonisia unia???? ;)))))))Unet on unia. Älkää nyt luulko, että niissä olisi kysymys jostain todellisuudesta. Unessa tapahtuvat asiat ovat todellisuudessa monasti juuri päinvastoin Esim. niinhän sanotaan , että kuolema unessa tarkoittaa tosielämässä jotain hyvää.
- Älli Tälli
Tuhatkasvo kirjoitti:
Ehkä ne kukat, jotka Tapani Kansa ojensi tuliaisina Karille, olivatkin onnittelupuska tuon kultalevyn johdosta. :))Minäkin olen monasti nähnyt unta ,että olen voittanut lotossa ,vaan enpä vaan oikeasti ole :(
- Mummo
Älli Tälli kirjoitti:
Minäkin olen monasti nähnyt unta ,että olen voittanut lotossa ,vaan enpä vaan oikeasti ole :(
unessa saa isonkalan tai hammas irtoaa niin se tietää rahantuloa.
- huhhuh!
Mä nhmisiäkään näin tosi kauheeta painajaista kerran.
Olin jossain ravintolassa tms. jossa oli kauhean savuista. Ihmisiäkään ei tahtonut kunnolla erottaa. Tapsa Kansa oli lavalla esiintymässä. Sitten se vinkkas mut luokseen. Se antoi mulle pahvimukin käteen ja pyysi jos menisinKansalle hakemaan sille siihen vettä. Niin mä menin ja kun tuli takaisin ja olin ojentamassa sitä mukia, niin kuulin ,kun joku takanani huusi ,että " Solisti ! Kato tänne! ". Käännyin katsomaan taakseni ja siellä seisoi sellanen kamalan näköinen pitkähiuksinen mies ( jos muistatte sen Twin Peaks TV-sarjassa olleen pelottavan näköisen pitkähiuksisen miehen niin se oli ihan sen näköinen) .
Sillä miehellä oli ase kädessä ja se ampui sinne lavalle kohti. Ainakin kolme luotia osui Tapsaa rintaan ja Tapsa kaatui sinne rumpusetin päälle. Kaikki ihmiset oli ihan paniikissa ja ne säntäili ympäriinsä. Mulla oli se pahvimuki vielä kädessä enkä tajunnut tai pystynyt lähtemään karkuun . Se mies lähestyi ja lähestyi ja nauroi kamalalla äänellä.
Siihen mä heräsin. Sydän löi vielä ihan täysiä. Huokasin helpotuksesta ,kun se oli vaan unta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2317036IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1533601- 1711765
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)711576- 701124
- 1101053
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61007Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte127923Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205904- 100856