pienen maan presidentin vaikutusvalta ei riitä mihinkään eikä maailma parane
Suomen kehitystä Halonen kyllä pystyisi vauhdittamaan mm.edistämällä enemmän Ahtisaaren tapaan vientiä
Halonen parantaa maailmaa
4
354
Vastaukset
- ???????????????????????????...
häh? Aivan väärällä palstallakin vielä.
- ggg
että hän edistäisi presidenttinä enemmän suomalaisen teollisuuden vientiä
on se jos presitentti alkaa kaupparatsuksi. Eikös se jo 15 vuotta sitten lopetettu kun vahva ja suuri kaatui, niin ei valtion päämiehet eivät enää tehneet kauppoja viiden vuoden jaksoissa. Presidentin pitää olla riippumaton yritys kytköksistä. Tietenkin lahjonnasta ei syytetä vaikka kiereleekin yritysten laskuun, KELAn pääjohtajaakaan ei laitettu syytteeseen näin vaalien alla.
- hevonen
onhan hänellä ollut 6 vuotta aikaa eikä ole kyennyt edes yrittämään...seuraava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa914788Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342306
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺161805- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121118Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021019Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945- 72939