pienen maan presidentin vaikutusvalta ei riitä mihinkään eikä maailma parane
Suomen kehitystä Halonen kyllä pystyisi vauhdittamaan mm.edistämällä enemmän Ahtisaaren tapaan vientiä
Halonen parantaa maailmaa
4
358
Vastaukset
- ???????????????????????????...
häh? Aivan väärällä palstallakin vielä.
- ggg
että hän edistäisi presidenttinä enemmän suomalaisen teollisuuden vientiä
on se jos presitentti alkaa kaupparatsuksi. Eikös se jo 15 vuotta sitten lopetettu kun vahva ja suuri kaatui, niin ei valtion päämiehet eivät enää tehneet kauppoja viiden vuoden jaksoissa. Presidentin pitää olla riippumaton yritys kytköksistä. Tietenkin lahjonnasta ei syytetä vaikka kiereleekin yritysten laskuun, KELAn pääjohtajaakaan ei laitettu syytteeseen näin vaalien alla.
- hevonen
onhan hänellä ollut 6 vuotta aikaa eikä ole kyennyt edes yrittämään...seuraava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136