Mulle tuli ihan justiinsa mieleeni, että mitenkäs tässä äkspeessä voisi mielellänsä vaikka ihan drop nd draggina lisätä Ohjauspaneeliin haluamansa pikakuvakkeen taikka parikin? Onks tos Ohjauspaneelissa joku vastaava lukko kuin esim ploorerissa, ettei vahingosa tule hiirellä sössittyä työkaluvalikoita huitsin nevadaan, mutta jonka lukon saa myös auki, jos sitä haluaa tarkoituksella eikä vahingossa sössiä? Jos on niin, missä se onnnn tossa Ohjauspaneelissa? Eiks nää Ohjauspaneelin pikakuvakkeitten alaiset apletit kuitenkin ole jonkinmoisia exejä vai mitäs ne sit on mitä häh?
Mulla on semmoinen hämärä muistikuva, että vanhemmissa windowseissa Ohjauspaneelikin muokkautui yksinkertaisella drag nd drop periaatteella. Tää liittyy tohon control userpasswords2 juttuun, kun mä tein semmoisen pikasemmoisen, mutta nyt mä en sitä perkele saakaan sinne Ohjauspaneeliin, ettei tartte joka kerta muistella, että mites se menikään ja missä se onnnnn, kun näkee vaan sen kuvakkeen ja klikkaa siittä, kun mä en kuitenkaan haluais, että se on ihan kenen vaan kilkattavissa kaikissa ohjelmissakaan ja muutenkin se olisi järkevänpi ryhmittää sinne sillai Ohjauspaneeliin, kun sitä kumminkin tarttee niin harvoin, mutta koskaanhan ei kuitenkaan tiedä ja silloin pitää löytyä se jostain loogisesta paikasta.
Lukot auki?
3
274
Vastaukset
- Nykyään
Voi pistää kuvakkeet niin, ettei niitä vainukoirakaan löydä.
Toisin päin on usein vaikeampaa. - pasteta
Tarvitaan rekisterin muokkausta. Joko käsin tai siihen löytyy valmis rekisteri tiedosto,joka liisää sen.
http://personal-computer-tutor.com/abc2/v17/vic17.htm- Näppylöitä
kiitoksia vaan vinkeistä: mullahan ne on olleet justiinsa noi resurssienhallinta ja varsinkin ohjauspaneeli, joista mä ensimmäisenä katselen, jos tarvis jotain enänpi poikkeuksellista tehdä; että jos jommasta kummasta applikaatiota löytyy niin sitten ei mene hermot, mutta jos ei löydy, niin heti alkaa otsasuoni retkottaa siinä silmien edessä ja saapi sitä siitä jatkuvasti olla pois haromassa, että näkinsi näppiksen edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774