tyttökaverini ilmoitti eilen olevansa raskaana ja vissiin aika pitkälläkin kun päätös lapsen suhteen pitäis tehdä nyt. En ole osannut kuvitella yhtään tälläistä tilannetta kun ehkäisystäkin on huolehdittu. Auttakaa ja kertokaa jos teillä on vastaavanlainen tilanne ollut elmässä ja miten siitä selvisitte.
-e
tyttökaveri raskaana
3
2254
Vastaukset
- nero
Niin, mäkun olen 46.v otin p.pillereitä vuonna -82.
No pikku kaljoissa avomieheni kanssa laitettiin pyttyyn kaikki.
No tietty tulin raskaaksi, mies oli 19v. mä 22v.
Mies tuli vähän perumapäälle, sanoin että Aborttia en tee.
Enkä edes vaadi elatus-maksuja enkä mitään muutakaan.
Tuli seuraavana päivänä töistä, pienet vaalean siniset töppöset mukanaan.
Osti ompelukoneen ja kaupasta potkuhousut, kuin myös kankaita.
n
Niitähän siunaantu muutama kymmenen kappaletta, näppärä kun on käsistään.
No, oltiin nuoria avio-ero tuli v.89
nykyään ollaan todella hyviä kavereita, ja meillä on 2 kappaletta yhteisiä lapsia.
Joakim 23v. ja Fia 21v.- lukuhäirikkö
Mitä nerolle siunaantui muutama kymmenen?töppösiäkö? Vai tekikö mies jotain ompelukoneella? Vai neroko ompeli?
Hirveää tekstiä, aivan hirveää. jälki-istuntoon. - hmj
E-pillereitä ei saisi laittaa vessanpönttöön. Niiden sisältämät hormonit päätyvät sieltä aikanaan vesistöihin ja aiheuttavat ongelmia mm. kalojen sukupuolen määräytymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780