Tapahtuuko Kuopiossa mitä uutenavuotena? En tosiaankaan keksi mitään keinoa torjua yksinäistä ja tylsää uuttavuotta, kertokaa jos tiätte jotain häppeninkiä! Varmaan kaikkiin menomestoihin on hirveät jonot ja armoton ruuhka. Mutta mitäs muuta siellä tapahtuukaan? Eräs kaveri haluaisi viettää kanssani uuttavuotta mutta kun ongelmana on ettei hän juurikaan juo alkoholia (eikä suostu juomaan) niin mitä sen kanssa tekis sitten? Tai se saattaisi suostua baarireissuun, mutta se pitäs opettaa juomaan sitten :D Mistä ois hyvä aloittaa? En itsekään tunne Kuopiota juurikaan. Nyt on hyvät neuvot tarpeen. Mitä itse puuhailette uutenavuotena?
UUSIVUOSI !?!
2
736
Vastaukset
- Kuopiolainen
En tiedä tapahtuuko Kuopiossa mitä(än) silloin, mutta mulla on sama ongelma, eli jos baariin tekee mieli, ei valitettavasti ole sopivaa kaveria siihen. Uskoisin että baareissa (ainakin suosituimmissa) on jonoa/kalliit pääsymaksut, mut voihan sitä uutta vuotta ottaa vastaan vaikka pienemmässäkin paikassa tai vaikka keskellä kaupunkia ilotulituksen merkeissä..! Meinaan ottaa ainakin silloin kyllä "sopivasti" alkoholia.. yksin se vaan ei ole niin kivaa. Mut mitäs tuumaisit jos lähdettäisiin jonnekin yksissä tuumin?? Oletko muuten tyttö vai poika, ja minkä ikäinen?
Laita vaikka sähköpostiosoitteesi tälle sivulle, jos haluat jutskailla asiasta enemmän. - Novy.most
Menkää teatteriin. Siellä ei välttämättä tarvitse ryypätä, jos ei alkoholi kiinnosta.
http://www.kulttuuri.kuopio.fi/teatteri/
Kaupungilla saattaa olla myös ilotulitus puolilta öin, jos haluaa hengailla cityllä. Menkää vaikka yölliselle luontoretkelle Puijolle... ;)
Kotonakin voi viettää kivan illan kavereiden kanssa, vaikkei juopottelisi. Hyvää ruokaa, juomaa, leffa, seurapelejä, tinan valamista... Mistä nyt itse sattuu pitämään. Itse en suosittelisi pakottamaan ketään ryyppäämään, jos ei kerran siitä pidä.
Nový most
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944