Annetaan kissa hyvään kotiin

Tiina

Annetaan hyvään kotiin puolipitkäkarvainen sinicreme kotikissanaaras, 6 kk. Kissa on terve, rokotettu, iloinen, reipas, kiltti, suloinen ja leikkisä. Asumme Haukiputaalla, joten annetaan mieluiten Oulun seudulla asuville. Voidaan antaa myös muualla asuville, jos ottajat hakevat kissan meiltä. Ja vielä kerran: Annetaan ehdottomasti vain hyvään, rakastavaan ja pysyvään kotiin!

14

3153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no siinä tapauxes kannattaa myyä kissa koska ne ketkä tosiaan haluu kissan ja aikoo sitä hoitaa ja pitää ni kyllä ostaa!! vaikka pienellä hinnalla mut kuitenki!

• Tiina

Aion kyllä varmistaa, että kissa pääsee hyvään kotiin, vaikka en pyytäisikään siitä maksua. Olen nimittäin tehnyt sellasen sopimuksen, jossa on ehtoja (esim. kissan rokotuttaminen, madottaminen, leikkaaminen, harjaaminen), joita uusi omistaja sitoutuu noudattamaan allekirjoittaessaan sopimuksen. Aion myös käydä välillä katsomassa kissaa uudessa kodissaan ja kysellä sen kuulumisia, jotta voin varmistua, että sitä hoidetaan hyvin.

• haluat

luopua kissastasi?

• Tiina

Asia on niin, että minulla on kaksi aikuista naaraskissaa (nyt leikattuja). Viime talvena toinen kissoistani sai neljä pentua (joista yksi on se, josta kirjoitin). Juhannukseen mennessä kaikki pennut olivat saaneet uuden kodin. Viime viikolla yhden pennun omistaja kuitenkin soitti ja kertoi, että hänen poikansa on saanut pahan allergian ja he joutuvat luopumaan kissastaan. Pyysin heitä palauttamaan kissan meille ja lupasin etsiä sille uuden hyvän kodin. Mielellänihän minä pitäisin kissan, mutta vanhempieni mielestä kaksi kissaa on aivan tarpeeksi (ja kyllähän kolmeen kissaan menee aina enemmän aikaa ja rahaa kuin kahteen), joten siksi yritän etsiä tälle kissalle uuden hyvän kodin. Tietenkin pidämme kissan, jos sille ei löydy uutta kotia.

• Mintsu
        Tiina kirjoitti:

Asia on niin, että minulla on kaksi aikuista naaraskissaa (nyt leikattuja). Viime talvena toinen kissoistani sai neljä pentua (joista yksi on se, josta kirjoitin). Juhannukseen mennessä kaikki pennut olivat saaneet uuden kodin. Viime viikolla yhden pennun omistaja kuitenkin soitti ja kertoi, että hänen poikansa on saanut pahan allergian ja he joutuvat luopumaan kissastaan. Pyysin heitä palauttamaan kissan meille ja lupasin etsiä sille uuden hyvän kodin. Mielellänihän minä pitäisin kissan, mutta vanhempieni mielestä kaksi kissaa on aivan tarpeeksi (ja kyllähän kolmeen kissaan menee aina enemmän aikaa ja rahaa kuin kahteen), joten siksi yritän etsiä tälle kissalle uuden hyvän kodin. Tietenkin pidämme kissan, jos sille ei löydy uutta kotia.

Oletkos laittanut viestin myös www.lemmikkipalstat.net:in Apulaan? Sieltä sen näkee ehkä useampi omaa kisua kaipaileva. Kannattaa myös selittää syy kissasta luopumiselle, sillä moni voi luulla kissaa jollain tapaa "ongelmalliseksi", jos mitään syytä siitä luopumiseen ei ole esittää. Onnea uuden kodin löytämiseen.

• Tiina
        Mintsu kirjoitti:

Oletkos laittanut viestin myös www.lemmikkipalstat.net:in Apulaan? Sieltä sen näkee ehkä useampi omaa kisua kaipaileva. Kannattaa myös selittää syy kissasta luopumiselle, sillä moni voi luulla kissaa jollain tapaa "ongelmalliseksi", jos mitään syytä siitä luopumiseen ei ole esittää. Onnea uuden kodin löytämiseen.

Olen kyllä laittanut Apulaankin ilmoituksen. Tosin syytä luopumiseen en ole hoksannut laittaa, vaikka se olisi tietysti ollut järkevää. Onko teillä muita ideoita? Pitäisiköhän turvautua taas lehti-ilmoitukseen, vaikka se onkin kallista?

• Marianne
        Tiina kirjoitti:

Onko kisusi leikattu. Onko sinulla kuvaa kisusta. Olen harkinnut uuden kisun ottamista, edellisen poistuessa taivaaseen. Mulla oli edellinen sinikilpikonna birma naaras. Ajattelin että onko tämä saman näköinen?? Ehkä.

Lähetä viesti. En asu Oulun lähellä, mutta hyvän kodin kyllä saisi.

• Tiina
        Marianne kirjoitti:

Onko kisusi leikattu. Onko sinulla kuvaa kisusta. Olen harkinnut uuden kisun ottamista, edellisen poistuessa taivaaseen. Mulla oli edellinen sinikilpikonna birma naaras. Ajattelin että onko tämä saman näköinen?? Ehkä.

Lähetä viesti. En asu Oulun lähellä, mutta hyvän kodin kyllä saisi.

Hei! Uskon, että kisu olisi varmaan saanut luotasi hyvän kodin. Mutta olemme jo luvanneet sen toisille. Se lähtee ylihuomenna Rovaniemelle, uuteen, hyvään kotiin. Kaikille muillekin tiedoksi: emme siis enää etsi kissalle kotia. Kissaa ei ole vielä leikattu (ei sillä ole ollut vielä kiimaakaan), mutta sen tulevat omistajat aikovat sen kyllä sitten leikkauttaa. Kissani voisi ehkä ollakin aika samanäköinen kuin sinun entinen kissasi, ainakin samanvärinen (eikö sinicreme olekin sama asia kuin sinikilpikonna?) ja puolipitkäkarvainen. Oliko kissasi muuten puhdasrotuinen birma? En nimittäin ole kuullut, että birmoja olisi muitakin kuin naamioväritteisiä. Jos haikailet uuden kissan perään , kannattaa käydä katsomassa lemmikkipalstat.net:n Apulasta, jonne voit jättäämyös oman ilmoituksesi, jos ei löydy mieleistä kissaa. Sinun kannattaisi käydä katsomassa myös löytöeläinkodissa, jos haluat tarjota jollekin kodittomalle kissaraukalle uuden mahdollisuuden.

• Marianne
        Tiina kirjoitti:

Hei! Uskon, että kisu olisi varmaan saanut luotasi hyvän kodin. Mutta olemme jo luvanneet sen toisille. Se lähtee ylihuomenna Rovaniemelle, uuteen, hyvään kotiin. Kaikille muillekin tiedoksi: emme siis enää etsi kissalle kotia. Kissaa ei ole vielä leikattu (ei sillä ole ollut vielä kiimaakaan), mutta sen tulevat omistajat aikovat sen kyllä sitten leikkauttaa. Kissani voisi ehkä ollakin aika samanäköinen kuin sinun entinen kissasi, ainakin samanvärinen (eikö sinicreme olekin sama asia kuin sinikilpikonna?) ja puolipitkäkarvainen. Oliko kissasi muuten puhdasrotuinen birma? En nimittäin ole kuullut, että birmoja olisi muitakin kuin naamioväritteisiä. Jos haikailet uuden kissan perään , kannattaa käydä katsomassa lemmikkipalstat.net:n Apulasta, jonne voit jättäämyös oman ilmoituksesi, jos ei löydy mieleistä kissaa. Sinun kannattaisi käydä katsomassa myös löytöeläinkodissa, jos haluat tarjota jollekin kodittomalle kissaraukalle uuden mahdollisuuden.

Kissaneitoni oli puhdas birmaneito. Sinikilppari eli luulen että juuri sellainen kun tämä teiltä lähtevä. Puolipitkäturkki. Paksu häntä kuin oravalla. Olen ajatteluttu ostaa samanlaisen. Mutta kun näin ilmoituksesi ajattelin että kyllä voisin ottaa tälläisen kotia etsivänkin.
        Mutta kiva kun kisu sai kodin ja jos vielä hyvä koti, niin hyvä juttu.
        Kaikkea hyvää sinulle ja kisuillesi:)

• Helzu

Mulle 0405895178

• minelan

Minäkin haluaisin vielä toisen kissan, VENÄJÄNSINISENUROKSEN. Kissa saisi todella rakastavan kodin, mieluummin pentu, jotta tottuisi toisen kissan ja koiran kanssa elämämään. puh. 0403330247

• oikeasuunta

Laita jollekkin ostopalstalle ilmo ...tai tarjoa kotia löytöeläintalossa olevalle katille.

• vanhajuttuon

VANHA ALOITUS!!!

• Anonyymi

Hei. Olen kiinnostunut kissasta. Asun Tampereella. Kokemusta on. Voisin ottaa tai ostaa kissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      143
      5920
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      4948
    3. 269
      3471
    4. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      2071
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      166
      1766
    6. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      189
      1676
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1333
    8. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      220
      1312
    9. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      101
      1219
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      62
      1195
    Aihe