SDP ja Hakaniemi suorastaan nauravat porvareiden typeryydelle. Miten kokoomuslainen tai keskustalainen voi mennä äänestämään koko ikänsä Kalliossa ja SAK:n palkkalistoilla ollutta Tarja Halosta? Miten vaasalainen kokoomuslainen tai salolainen maanviljelijä voi mennä antamaan äänensä henkilölle, jolla ei voi olla mitään yhteistä porvarillisten arvojen kanssa?
Tällä hetkellä HAKANIEMI ja SDP nauraa tälle porvareiden toiminnalle. OLKAA KUNNIALLISIA PORVAREITA ja TEHKÄÄ LOPPU TUOLLE PILKANTEOLLE!
SDP nauraa kokoomukselle
7
232
Vastaukset
- tukea HAKANIEMEN
toimintaa Suomessa. Tehkää loppu tuolle SAK:n vallalle äänestämällä Niinistö tai Vanhanen presidentiksi.
- äänestä
Jos käy niinkun näyttää, että toisella kierroksella ovat vastakkain Vanhanen ja Halonen ei Vanhanen minun ääntäni saa. Olen ihan tarpeeksi lukenut noiden kepuloisten juttuja tällä palstalla. Tuollaiset yhteiskunnan elätti-turvenuijat voivat puolestani painua sinne mihin päivä ei paista.
- yksi asia
eli vasemmisto yhtyi Halosen taakse, mutta porvarit tappelee keskenään, ketä luulet tämän hyödyttävän, aivan oikein HAKANIEMEÄ!
- jos et äänestä
porvaria, äänestät hakaniemeä. Hakaniemi on jo niin kauan mällännyt tässä maassa, että eikö olisi jo aika LOPETTAA tämä? Seuraavaksi pääministeriksikin on tarjolla Hakaniemen Heinäluoma. Maa valuu SAK:n käsiin ja porvarillinen Suomi antaa tämän tapahtua, miksi?
- kokoomukselle
Vanhanen ja Halonen ovat samaa mieltä kaikesta, joten mitään porvarinintamaa ei ole. Jos Niinistö ei pääse toiselle kierrokselle, ei ole todellista vaihtoehtoa. Niinistön on hyökkättävä voimakkaasti Vanhasta vastaan, jotta todelliset vaihtoehdot tulevat riittävän selvästi esille ja kepudemarit saadaan pudotettua kisasta.
- tästä porvareiden
keskinäisestä kateudesta hyödy ainoastaan HAKANIEMI? HAKANIEMI korjaa taas potin, koska porvarit ovat idiootteja. Miten asiat voivat olla tällä tavalla, että HAKANIEMI voi pompotella kokoomusta miten haluaa?
- HAKANIEMI
tästä porvareiden kirjoitti:
keskinäisestä kateudesta hyödy ainoastaan HAKANIEMI? HAKANIEMI korjaa taas potin, koska porvarit ovat idiootteja. Miten asiat voivat olla tällä tavalla, että HAKANIEMI voi pompotella kokoomusta miten haluaa?
HAKANIEMI RULES, YES!!! VITUTTAAKO, KUUNTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163