Katsokaa Halosen tukijoukkoihin

keitä sieltä löytyy

sillä Tarja Halonen on oikeastaan keulakuva sille vallalle, joka löytyy hänen taustajoukoistaan. Kokoomuksen ja keskustan kannattajat pönkittävät tuota valtaa äänestämällä Halosta. SAK/SDP tarjoaa Suomelle ehdokasta, jolla saavat myös porvarien äänet, ja porvarillinen Suomi orjallisesti alistuu kun Hakaniemi käskee.

Nyt on porvarillisella Suomella mahdollisuus vaikuttaa MUUTOKSEN puolesta äänestämällä Sauli Niinistö presidentiksi ja muuttamalla maan suunta. Vaikuttakaa hyvät ihmiset isänmaan suuntaan ja toimikaa ideologianne mukaisesti. Suomi kuuluu enemmistölle eli porvarillisesti ajattelevalle Suomelle.

9

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tides

Halosen tukijoukot ovat kuin läpileikkaus suomalaisista: on eri ammatteja, ihmisiä eri puolilta Suomea - ja kaikista puolueista. Kuten koko kansan pressalle kuuluukin.

• seisoa

Halosen joukossa? Jos ei, miksi äänestää Halosta? Äänestä hyvä kokoomuslainen omaa ehdokastasi, Saulia!!!!!

• Hah!

Läpileikkaus homoista, lesboista ja sossuista. Siinä on Halosen tukijoukot.

• Ei taida

Ei tule mitään.
      Meillä on niin avuton pomo.Ei saa ihmisiä liikkeelle.

• Siinä on halosen joukko

homoja ja lesboja, äärivasemmistolaisia ja islaminrakastajia. Muutama sossujärjestelmän kiiltokuvan pönkittämiseen apurahoilla ja Finlandia-palkinnoilla lahjottu sossutaiteilija.

Ei ihme, että sossupalkinto Finlandia-palkintoakin joudutaan vuodesta toiseen jakamaan samoille sossuhemmoille. Ei ole tarpeeksi sossuvaihtoehtoja tarjolla.

• Magister

Tämäkö entisen sivistyspuolueen kannanotto
        kirjallisuuteen.
        Minä olen aina arvostanut Bo Carpelania kirjailijana,enkä ole pitänyt häntä ollenkaan poliittisena.
        Toivon,että kokoomuksessa annettaisin arvoa hyvälle suomalaiselle kirjallisuudelle

• XRR
        Magister kirjoitti:

kirjallisuuteen.
        Minä olen aina arvostanut Bo Carpelania kirjailijana,enkä ole pitänyt häntä ollenkaan poliittisena.
        Toivon,että kokoomuksessa annettaisin arvoa hyvälle suomalaiselle kirjallisuudelle

Nykykokoomuksen sivistyksellisestä tasosta saa kuvan näiltä sivuilta. Todellakin voidaan puhua entisestä sivistyspuolueesta.

• tosiaan,
        Magister kirjoitti:

kirjallisuuteen.

että kirjailija, jonka teoksia ei jaksa edes lukea, koska nukahtaa jo toisella sivulla olisi arvostettu muun kuin sossukirjallisuuden saralla.

• Kokaa nokkaan

...että sellaista on sosialidemokratia Halosen Suomessa.

SDP:n eliitti valloittaa virat ja varat. Kansa näkee nälkää ja eliitin pennut vetää huumeita kuin Beversly Hillin rikkaat.

Tarja Halonen - kokaiinikansan presidentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe