tehokkain 22LR patruuna???
Mikäs on?
6
1326
Vastaukset
- tutkimus
On winsester x-pediter.
http://www.phpbbplanet.com/forum/armeija.html
Semper Fidelis- Hannu
kuullut puheita että Remingtonin Yellow Jacket olisi tehokkain ko.patruuna??
- tutkimus
Hannu kirjoitti:
kuullut puheita että Remingtonin Yellow Jacket olisi tehokkain ko.patruuna??
Kyllä xpediter hakkaa paukun kun paukun. Nopeutta Yellow Jacket:lla on vähemmän samalla luodin painolla. Iskuenergiaa siis on eniten xpediterillä. x-pediter on tehokkain piekkarin(.22 lr) paukku mitä markkinoilta löytyy.
Semper Fidelis - minä.
tutkimus kirjoitti:
Kyllä xpediter hakkaa paukun kun paukun. Nopeutta Yellow Jacket:lla on vähemmän samalla luodin painolla. Iskuenergiaa siis on eniten xpediterillä. x-pediter on tehokkain piekkarin(.22 lr) paukku mitä markkinoilta löytyy.
Semper Fideliswinsun x-perditer on tavalliseen piekkariin sopivista tehokain.
- Antti
minä. kirjoitti:
winsun x-perditer on tavalliseen piekkariin sopivista tehokain.
Jos Xpediterin kuula painaa yhtä paljon, kuin Yellow Jacketin (2.1g). Luodin pitäisi Xpediterissä painaa 2.43g ja säilyttää sama lähtönopeus (472m/s), jotta se ylittäisi Aquilan 270J.
Tavalliseen piekkariin sopii myös cci stinger, jossa on samalla luodin painolla (2.1g) 500m/s, Xpediterissä 472, joilla suuenergiaksi tulee: Stinger=263J Xpediter=234J.
Samoin sen päihittää cci:n quick shock, velocitor ja huipulta aquilan super maximum ja super maximum HP kevyemmällä (1.9g) luodilla ja 533m/s nopeudella=270J
Toisaalta taas Yellow Jacketin 219J tehoisessa panoksessa on sanottu olevan markkinoiden parhaiten avautuva luoti, joka parantaa iskuefektiä elävään kudokseen ammuttaessa.
Jos ajatellaan tehoja kauempana piipun suusta, on cci:n velocitorissa (2.6g ja 437m/s) vielä sadan metrin päässä piipunsuusta 149J. Laki määrää .22lr:n metsästyspatruunan suuenergian olevan vähintään 150J.
- Antti
on aguilan super maximum, 533m/s, 1,9g, 277 joulea suuenergiaa. Ei taida vaan olla maahantuojia nyt?
Tuolta löytyy faktaa http://www.22hunting.com/ metsällä & radalla, patruunat, metsästys patruunat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086