Olen (vaikeaa itse sanoa) hyvänänköinen tyttö (23v, mutta en osaa sanoa nainen) baarissa miehet katselee ja himoitsee ja monet urpot tulevat tanssilattialla hinkkaamaan itteensä kylkeen. Eivät osaa muuten aloittaa tutustumista vain juttelemalla. Noh kylkeen liimautuessa tuttavuus on lyhyt sillä vihaisena tiuskasen, että voi painua *?#¤"#..
Tällä hetkellä olen yksinäisempi kuin koskaan, sillä elämästäni puuttuu tarkoitus ja syy. Eli perhe, lapsia ja mies. Ihminen jota rakastaa ja ihminen joka rakastaa. Ja lapset, elämän tarkoitus.
Olen kaunis, hyvävartaloinen ja olisi monia miehiä jotka haluaisivat olla minun kanssani, mutta silti.. kukaan ei ole sellainen jonka minä haluaisin.
Tykkään olla kotona, tehdä ruokaa, olla oman perheeni kanssa.. olen luotu äidiksi ja se on ainoa jota en tahdon saada. on asunto ja hieno auto, on kaksi työpaikkaa, on kauniita vaatteita, mutta ei sitä tärkeintä..
Miestä, jota rakastaa ja joka rakastaa, ei helliä kosketuksia aamulla, ei toisen syliin nukahtamista illalla. Ei yhdessä kokkailua. Ei romanttisia iltakävelyjä. Ei kauniita hetkiä kynttilän valossa. Ensimmäisen lapsen syntymä. Kaikki tuo puuttuu.
Asiat hyvin, mutta silti huonosti
17
1801
Vastaukset
- MasaJ
Sellaista se elämä on. Pitää vain jatkaa etsintää, on vielä meitä miehiäkin jotka etsitään tulevien lasten äitejä...
- sen oikean
Arvostan itse samoja asioita kuin sinä, ja etsin juuri sinun kaltaistasi naista, mutta kaltaisesi kultakimpaleet vain ovat niin kovin harvinaisia. Olen itse 35 mies, fiksu ja komea, ja joudun valitettavasti elämään ilman rakkautta, koska kukaan kaltaisesi ei ole vuosiin sattunut kohdalle, enkä halua mitään pintaliitäjiä rinnalleni elämää jakamaan.
Kaikkea hyvää jatkossa, ja hätistele vaan ne mäntit ympäriltäsi. - pohjanpoika
On meitä miehiäkin joilla on samat arvot ja jotka haaveksii juuri samoista asioista, joten et ole mahdottomassa tilanteessa toiveinesi.
- QWW
Mitäs jos kertoisit mitä ominaisuuksia haluat/vaadit mieheltä. Jos vaikka sellainen täältä löytyisi..
kokemusmäärään pohjautuen olen 99.999% varma, että netistä ei sitä miestä ainakaan löydy. ainakaan sellaista jonka kanssa haluaisin olla.
pinnallinenkin olen sen verran, että ulkonäkö on tärkeää, koska se on myös luonteeseen niin suuresti vaikuttava asia ja sillä miehellä joka minusta riesan tahtoisi, pitää olla äärettömän hyvä itsetunto. mutta sekin on niin vaikea asia, ulkonökö. kun ihmisillä on eri maku ja tykkäävät ja katsovat eri asioita ihmisissä. Jonkun mielestä oma kumppani on maailman parhaimman näköinen ja toisen mielestä samassa ihmisessä ei ole mitään ihmeellistä.
on vaikea luetella ominaisuuksia ja vaatimuksia jonkun suhteen, koska eri ihmiset ovat kokonaisuuksina erilaisia, mutta saattavat silti kiinnostaa yhtä paljon vaikka toisella on jotain mitä toisella ei. Sen tietää kun toisen tapaa, että miellyttääkö kokonaisuus, niin ulkoinen kuin sisäinenkin.
- voit
olla yksinäinen. Itselläni on vaimo ja 4 lasta, mutta yksinäisyyden tunne vain jatkuu. Luulin että elämä olisi perheellinen työssä käyvä jne..
Loppujen lopuksi näistä ei löytynyt helpotus yksinäisyyteeni. Nyt hapuilen Jumalan puoleen josko vastaus sieltä suunnalta löytyisi - mh.
...on kyllä kamalaa. itse en ole pystynyt luomaan kunnon ystävyyssuhteita sitten ala-asteen. kaverit ovat poistuneet kuka minnekkin ja jäljelle jäänyt yksinäisyys. ja ikää on jo yli 20 v. kyllähän mulla koulussa semmosia kavereita joille sanotaan vaan "moi" ja "onpas taas ilmoja pidelly", mutta se ei oikeen riitä. olen eristäynyt ympäröivästä maailmasta niin että ainoat kontaktit muihin ihmisiin ovat koulu ja tietokone. kotona istuessa sitä miettii kuinka hienoa olisi tavata ihmisiä ja jutella heidän kanssaan ihan mistä vaan, mutta kun lähtee ulos esim. käveleen niin ihmisten läsnäolo vain ahdistaa. olen kyllä täysin toivotn tapaus.
- n22_
itse kaipaan samanlaisia asioita. olemme kuitenkin vielä nuoria, ei elämä missään tapauksessa ole vielä ohi. minä ainakin jaksan uskoa ja toivoa, että jos ei ystäviä elämään ilmaannu niin ainakin joskus löytäisin kumppanin itselleni.
mutta tässä lapsiasiassa poden jo paniikkia. tahdon, että on vielä elämää lasten aikuistuttuakin, ja kun kuitenkin tahdon vielä suuren perheen niin, aikaa ei sinäänsä ole. ja tahdon lapset nuorena kun jaksaa vielä mennä ja riehua.
- että..
että oikeanlaista miestä et kapakasta löydä..tosin kun kerta itse siellä viihdyt niin mikset ottaisi samanlaista miestä sieltä sitten?? jospa se sun luontees ja käytöksesi ei anna sulle oikeaa miestä.. itse en ainakaan arvosta naista joka tiuskii miehille että painu.... sukupuolielimeen.. :D hyvät käytöstavat vaikuttavat paljon..kuka sitä nyt mitään kiroilevaa vaimoa jaksaisi katsella..ja vieläpä lapsia pitäisi sellaisille tehdä!!
sellaiset ihmiset joille sanon noin rumasti ovat yleensä sellaisia jotka ovat todella kännissä, ja eivät ole lukuisista ystävällisemmistä huomautuksista uskoneet etten todellakaan heidän seuraansa kaipaa.
ja miten niin oikeaa miestä ei kapakasta löydä? mistä sen tietää, mistä hänet löytää. En tarkoita, että vain baarista löytyisi sopiva mies, mutta myös sieltä sen voi löytää.
ja baarissa käyn pääasiassa tanssimisen takia, rakastan tanssimista ja yksin kotona peilin edessä se ei ole yhtä kivaa =)- ladyliini
tt75 kirjoitti:
sellaiset ihmiset joille sanon noin rumasti ovat yleensä sellaisia jotka ovat todella kännissä, ja eivät ole lukuisista ystävällisemmistä huomautuksista uskoneet etten todellakaan heidän seuraansa kaipaa.
ja miten niin oikeaa miestä ei kapakasta löydä? mistä sen tietää, mistä hänet löytää. En tarkoita, että vain baarista löytyisi sopiva mies, mutta myös sieltä sen voi löytää.
ja baarissa käyn pääasiassa tanssimisen takia, rakastan tanssimista ja yksin kotona peilin edessä se ei ole yhtä kivaa =)Tottakai baarista voi löytää sen oman kullan!
Itselleni näin kävi, ja kaappasin komean ja maailman ihanin luonteisen miekkosen kainalooni noin kolme vuotta sitten...Nyt ollaan kihloihin menossa=)
Täytyy vaan jaksaa etsiä uutterasti sitä helmeä...Tsemppiä! - fwef
tt75 kirjoitti:
ja baarissa käyn pääasiassa tanssimisen takia, rakastan tanssimista ja yksin kotona peilin edessä se ei ole yhtä kivaa =)Silti valitat että ne baarien miehet kihnuttaa vaan etumustaan sun persettä vasten, eikä tule normaalisti sulle siellä juttelemaan. yhden yön juttuja siellä pääasiassa etsitään. Voithan tietty käydä tanssimassa ihan muuten vaan.
- härkkis_m
Ihan sattumalta lueskelin kirjoituksia ja hieman hämmästelen ihmisten ajatuksen kulkua. Tietynlaista yhtäläisyyttä näkyy olevan sinkkujen tarinoilla ja tällä yksinäisten palstalla.
Hämmästelen sitä kuinka kaikki (anteeksi karkea yleistys) ovat vaatimassa niin henkisiä kuin fyysisiäkin ominaisuuksia. Kukaan ei kuitenkaan kerro mitä voisivat antaa ystävyyteen tai parisuhteeseen. Jatkuva vaatiminen lienee niin tavallista ettei kukaan enää taida moiseen asiaan kiinnittää huomiota, tämä on sikäli kummallista että ihmissuhteet ovat aina kaksisuuntaisia. - gred
Justhan sä sanoit että et kelpuuta niitä miehiä jotka sua haluaisi. Mitäs jos kertoisit millainen sen miehen pitää olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687