Mitä ihmettä mun elämälle on tapahtunut ja miksi mä teen näitä asioita mitä teen... Yhdenillanjuttuja, morkkista, joka viikonloppuinen krapula. On just siinä kategoriassa ihmisiä, jotka olen itse luokitellut aikasemmin täysiksi huoriksi.
Mä en saa mistään kiinni.
Kaikin puolin sekaisin
3
972
Vastaukset
- kans
Aivan sama tilanne täällä... erosin joku kuukausi sitten ja ennen olin hyvinkin moraalinen näissä asioissa ja tosiaan pidin kaltaisiani naisia ihan huoramaisina, mutta nyt itselläni ei millään tunnu olevan mitään väliä. Joka viikonloppuisia ryyppyiltoja, yhdenillan juttuja ja aivan totaalisen karmea morkkis sunnuntaina.
Aina päätän ottaa itseäni niskasta kiinni, mutta eihän tuo näytä onnistuvan. Tunnen itseni ihan lutkaksi luuseriksi :( - voi yrittää
täyttää sitä sisäistä tyhjyyttä seksillä tai millä nyt keksii. Alkoholilla..tai rakastumalla aina epätoivoisesti toivottomiin tapauksiin, hurahtamalla uskoon tms. Tuskakin on parempi piehtaroida, kun ei mitään. Ihmisiä pelottaa katsoa sisäistä tyhjyyttään. MIkä sen on luonut?
Ei millään pahalla, mun sisälläkin on valtava tyhjä reikä tunteita. Ei osaa rakastaa ja arvostaa itseään niin kuin pitäis..anna siinä rakkautta toiselle..
Miksi elämä on näin perseestä?- saa katkaistua
kun ei mene kapakkaan. Suuntaa minne tahansa, ulkoilemaan, laskettelmaan, taidenäyttelyyn, viikonloppukylään mummolaan, mitä ikinä keksii muttei kapakkaan. Sen jälkeen onkin jo joulu ja siitä ketterästi jatkamaan uusia elintapoja.
Terveisin jo yli kk irti kapakkaputkesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750