..JÄLLEEN TELKUSSA PITKÄSTÄ AIKAA. Harmi kun en vaan ehtinyt nauhoittaa sitä lähetystä joka äsken tuli subilta. Suloinen mies hän on ja niin aito kaikessa. Tsemppiä Perttu kultsi jos luet tämän!!!!!
IHANAA OLI NÄHDÄ...
23
2949
Vastaukset
- ---------------------
Et äänitä silloin.
- Kun ilmoitit asiasta.
Oikein hyvää jatkoa sinulle!!!!!
että tuo tämän päiväinen dokumentti oli jotenkin kovin heppoinen sisällöltään. Minä jäin kaipaamaan jotain... Jotain vähän syvällisempää otetta Pertun mietteisiin. Ehkä myös Pertun kommentteja muista asukkaista, nyt kun hän on päässyt varmasti jo hieman tutustumaan siihen, miten muut ovat häntä päiväkirjahuone-puheissaan kommentoineet. Hutaisten tehdyn maku jäi tuosta. Toivottavasti seuraavaan ohjelmaan kaikista kisaajista saadaan enemmän sisältöä.
- Small Brother
Sitä samaa jäin ihmettelemään. Jotenkin jäi keskentekoisen oloiseksi. Olisi jotenkin voinut olla myös se syvällinen osio. Ns. Tunnin ohjelmaan olisi materiaalia varmaankin saatu erittäin helposti. Nyt jäi sellainen kuva että kamera oli mukana korkeintaan to - su ajan. Eli ei ollut viikkoa kyydissä. Tuo mystinen kioskinhoitajakin olisi ansainnut pienen hetken.
Olen naureskellut jo pitkään ensiviikon ohjelmaa. Mikäli ihan raa'alla faktalla laskee kilpailijaa kohden jääväksi ajaksi niin kahdessa minuutissa ei juurikaan ehdi mitään sanomaan. Joten pelkään että ohjelmasta tulee vieläkin latteampi kuin tästä. Siitä olen suhteellisen varma että paljon jää hampaankoloon tuostakin ohjelmasta. Mikään ihme ei olisi jos monelle jää joko liian lentävän ohjelman jälkimaku tai sitten "miksi tämä tehtiin?" ja "Miksi Hän ei kertonut enempää?" - voi olla
niinkin että kisasta on kuitenkin niin vähän aikaa että ei siinä kovin syvällisiä mietteitä olisi varmaan pystynyt tehdäkkään. Pertulla taisi olla aika hulinaa ja liitoa ensimmäinen viikko. Jos ohjelma olisi tehty noin kk:n päästä tilanne voisi olla toinen.
- Nyt sinä sanot,
että olisi pitänyt Pertulle puhua, mitä tuolla päiväkirjahuoneessa Pertusta sanottiin. Haluat pahoittaa Pertun mielen! Sinä ole tuhma!
Päiväkirjahuoneen puheet olivat kilpailua noilta toisilta, kun ne huomasivat, että Perttu on niin luonnollinen, ja pelkäsivät hänen voittavan. Se oli ainoastaan sitä, sinäkin tiedät sen.
Miksi lietsot pahan puhumista ja riidan kylvämistä taas? Edellisessä viestissä väitit, että et kannata pahan puhumista osiossa "Cesarille kysymys". - tuntui!
Joo, olisi saanut paljon enemmänkin miehestä aikaan, kuin tuollaisen Seiskan mainosvideon. Perttu oli mielestäni tosi hyvä yhtenä yönä siinä liveohjelmassa (Tunnustusten yö tms..?) ja myös muissa haastatteluissa, joten tästä Subin omasta ohjelmasta olis voinut tehdä vähän laadukkaamman!
Nyt oli pelkkiä kuvausasentoja ja filmaamista, hyvät kommentit jäi taustahäslingin taakse. Olikohan Pertusta tarkoituksella väännetty tuollainen halpisvideo vai mikä lienee syynä...?
En lue mitään roskajuorulehtiä, joten omalta kannaltani on aivan sama miten Seiska ja Katso kuvaavat julkkiksia. Mutta Pertun ajatuksia olisin mielelläni kuunnellut! - 24/7....
tuntui! kirjoitti:
Joo, olisi saanut paljon enemmänkin miehestä aikaan, kuin tuollaisen Seiskan mainosvideon. Perttu oli mielestäni tosi hyvä yhtenä yönä siinä liveohjelmassa (Tunnustusten yö tms..?) ja myös muissa haastatteluissa, joten tästä Subin omasta ohjelmasta olis voinut tehdä vähän laadukkaamman!
Nyt oli pelkkiä kuvausasentoja ja filmaamista, hyvät kommentit jäi taustahäslingin taakse. Olikohan Pertusta tarkoituksella väännetty tuollainen halpisvideo vai mikä lienee syynä...?
En lue mitään roskajuorulehtiä, joten omalta kannaltani on aivan sama miten Seiska ja Katso kuvaavat julkkiksia. Mutta Pertun ajatuksia olisin mielelläni kuunnellut!tulee yleensä myös alas. Toivottavasti ei tule kovin rytinällä. Täytyy vain toivoa, että Pertun pää kestää tuon pyörityksen, ettei ala pollassa kus* lainehtimaan ja pas** tekemään patojaan. - Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. - Keväällä tuskin kukaan enää kaipaa Perttua :-( ja nimi nousee pintaan taas kun BB2:n starttaa syksyllä. Toivottavasti saa hyvää duunia joko TV alalta tai muusta mieltä piristävästä työpaikasta.
Keitit hyvät perunat - HALATAAN.... - raukkamainen
että tuo tämä Cesarin kommentti oli jotenkin kovin heppoinen sisällöltään. Minä jäin kaipaamaan jotain... Jotain vähän syvällisempää otetta Cesarin mietteisiin. Ehkä myös Cesarin kommentteja puolueellisuudestaan, nyt kun hän on päässyt varmasti jo hieman tutustumaan siihen, miten muut ovat häntä tämän palstan puheissaan kommentoineet. Hutaisten tehdyn maku jäi Cesarin vastauksesta. Toivottavasti seuraavaa vastaukseen kaikista Cesarin toimista saadaan enemmän sisältöä.
- possupinkki
Vaikka BB-koosteiden tekoon ei paljon teknisiä kykyjä vaaditakaan niin oli kyllä aikamoinen pohjanoteeraus tämä Perttu-kooste.
Jonkinlainen jatkumo oli saatu aikaan sillä että liikkeelle lähdettiin siitä kun Perttu kuuli voittaneensa ja astui ulos, loput kohtauksista sitten olivatkin aikamoista tajunnanvirtaa, kronologisessa järjestyksessä ehkä, mutta tavalliselle katsojalle epäselviä.
Juonto / tapahtumien päiväys ja nimeäminen olisi ollut paikallaan niin tuo olisi ollut monta kertaa siedettävämpää, nyt vain mentiin tapahtumasta toiseen enkä tuosta ainakaan itse saanut mitään irti. - että Cesar
raukkamainen kirjoitti:
että tuo tämä Cesarin kommentti oli jotenkin kovin heppoinen sisällöltään. Minä jäin kaipaamaan jotain... Jotain vähän syvällisempää otetta Cesarin mietteisiin. Ehkä myös Cesarin kommentteja puolueellisuudestaan, nyt kun hän on päässyt varmasti jo hieman tutustumaan siihen, miten muut ovat häntä tämän palstan puheissaan kommentoineet. Hutaisten tehdyn maku jäi Cesarin vastauksesta. Toivottavasti seuraavaa vastaukseen kaikista Cesarin toimista saadaan enemmän sisältöä.
selvästi lietsoo asioita edelleen, jotka ovat Perttua vastaan. Hän haluaa niitä tuotavan esille. Faktaa!
- jäi lyhyeksi
Joo kyllä oli huonosti tehty ohjelma. Ainut kunnon anti taisi olla se, kun Perttu oli omien sukulaisten joukossa.
Mutta muuten oli kyllä ihan nolla ohjelma, vai onko se sittenkin niin, ettei Pertusta saa parempaa aikaiseksi. Nythän se puhui jo tosissaan, että piti showta (huom! SHOW) BB-talossa ! - naurettavaa
jäi lyhyeksi kirjoitti:
Joo kyllä oli huonosti tehty ohjelma. Ainut kunnon anti taisi olla se, kun Perttu oli omien sukulaisten joukossa.
Mutta muuten oli kyllä ihan nolla ohjelma, vai onko se sittenkin niin, ettei Pertusta saa parempaa aikaiseksi. Nythän se puhui jo tosissaan, että piti showta (huom! SHOW) BB-talossa !Perttu sanoi, että huumorilla pärjäsi tuolla talossa. Se on sitä sun showtasi, jolla taas yrität vääntää. Perttu on todella fiksu nuori mies. Eikä se ole Pertun vika, jos ohjelman tekijät tekevät jonkinlaista ohjelmaa. Perttu on ihana!
Tais jäädä lyhyeksi sun aivojen juoksu, tyhmä! - joku jaksaa
jäi lyhyeksi kirjoitti:
Mutta muuten oli kyllä ihan nolla ohjelma, vai onko se sittenkin niin, ettei Pertusta saa parempaa aikaiseksi. Nythän se puhui jo tosissaan, että piti showta (huom! SHOW) BB-talossa !Olet harvinaisen läpinäkyvä pölö! Sun on ihan turha jatkaa showtasi (huom. SHOW-sinun kantomatkasi=plöps!)
- alkaa
jäi lyhyeksi kirjoitti:
Mutta muuten oli kyllä ihan nolla ohjelma, vai onko se sittenkin niin, ettei Pertusta saa parempaa aikaiseksi. Nythän se puhui jo tosissaan, että piti showta (huom! SHOW) BB-talossa !Itse olen 54 v. ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Niin on miehenikin. Molemmilla meillä on korkeakoulututkinto. Kirjoitit hyvin sen, että ohjelman anti oli huono. Mutta mielestämme se ei johtunut Pertusta ollenkaan vaan tekijöiden huonoudesta.
- kirjoittajalle
alkaa kirjoitti:
Itse olen 54 v. ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Niin on miehenikin. Molemmilla meillä on korkeakoulututkinto. Kirjoitit hyvin sen, että ohjelman anti oli huono. Mutta mielestämme se ei johtunut Pertusta ollenkaan vaan tekijöiden huonoudesta.
Kiitos vastauksesta! Olen 52 v. nainen. Yliopistossa olen opiskellut. Täällä kummasti kieroillaan näillä asioilla. Pertun vika se ohjelma ei todellakaan ollut. Perttu on varmaan jo väsynytkin kaikkeen turhapäiväiseen, mitä ne hänellä teettää. Perttu on hyvä poika.
Täällä palstalla aliarvioidaan ihmisiä, että nämähän uskovat ihan mitä vain.
Hyvää joulua Teille! - miltä??
Etkös löytänyt edes rivien välistä viitteitä siitä, että Pertulla olis jotenkin paha mieli. Kaikkesi olet Sinäkin yrittänyt siihen , mutta eipä taida onnistua.Mitähän paskaa vielä keksisit?!!
Olen jo aikaisemmin sanonut, että Perttu oli tasapainoisin nuori koko porukasta. Niin aito ja herttainen. Siihen ei kuulehan keessari Sinun puheesi ja mustamaalamisesi auta!! Perttu on sen verran fiksu kaveri, että jättää Sinut ihan omaan, sulle kuuluvaan "arvoosi". - saada
miltä?? kirjoitti:
Etkös löytänyt edes rivien välistä viitteitä siitä, että Pertulla olis jotenkin paha mieli. Kaikkesi olet Sinäkin yrittänyt siihen , mutta eipä taida onnistua.Mitähän paskaa vielä keksisit?!!
Olen jo aikaisemmin sanonut, että Perttu oli tasapainoisin nuori koko porukasta. Niin aito ja herttainen. Siihen ei kuulehan keessari Sinun puheesi ja mustamaalamisesi auta!! Perttu on sen verran fiksu kaveri, että jättää Sinut ihan omaan, sulle kuuluvaan "arvoosi".Cesar yllytti keskusteluun, joka pahoittaisi Pertun mielen. Minusta se on sherifiltä kurja ja raukkamainen teko. Serifin pitäisi edes kunnioittaa palstan voittajakilpailijaa ja kehoittaa muitakin kunniottamaan.
Tämä oli BB-kilpailu ja se on loppu. Ei tämä ole enää Cesarin tunteiden purkukanava, kenestä hän pitää ja kenestä ei. Ei häntä ole valittu siksi sherifiksi, että me vastailemme hänen tunteisiinsa. Cesar on tosi surkea tyyppi. saada kirjoitti:
Cesar yllytti keskusteluun, joka pahoittaisi Pertun mielen. Minusta se on sherifiltä kurja ja raukkamainen teko. Serifin pitäisi edes kunnioittaa palstan voittajakilpailijaa ja kehoittaa muitakin kunniottamaan.
Tämä oli BB-kilpailu ja se on loppu. Ei tämä ole enää Cesarin tunteiden purkukanava, kenestä hän pitää ja kenestä ei. Ei häntä ole valittu siksi sherifiksi, että me vastailemme hänen tunteisiinsa. Cesar on tosi surkea tyyppi.Ei voi muuta todeta :D
- tunteeton
Cesar kirjoitti:
Ei voi muuta todeta :D
Tämä Cesarin vastaus "huoks" on hyvä osoitus siitä, että Cesarilla ei ole mitään empatiaa.
Ei mitään vastuuta siitä, miten elämä on. Cesar ei välitä tippaakaan siitä, miten ihmisiä kohdellaan ja miten kannetaan vastuuta oikeasta ja väärästä. Cesar puolustaa ihmisten sortamista ja haukkumista. - se vaan jatkuu
tunteeton kirjoitti:
Tämä Cesarin vastaus "huoks" on hyvä osoitus siitä, että Cesarilla ei ole mitään empatiaa.
Ei mitään vastuuta siitä, miten elämä on. Cesar ei välitä tippaakaan siitä, miten ihmisiä kohdellaan ja miten kannetaan vastuuta oikeasta ja väärästä. Cesar puolustaa ihmisten sortamista ja haukkumista.Onkohan viestin kirjoittaja nimim. "tunteeton"
täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
Kenen elämästä Cesarin pitää ottaa vastuu?
Cesarhan nimenomaan kantaa vastuun täällä olemalla sheriffi.
Koska Cesar puolustaa sortamista ja haukkumista, hänen täytyy jättää tämä sinunkin kirjoitus tähän, joka on pääasiassa sortamista ja haukkumista.
Mistähän sinä voisit tietää, miten Cesar välittää muista ihmisistä? - luonnekuva
tunteeton kirjoitti:
Ei mitään vastuuta siitä, miten elämä on. Cesar ei välitä tippaakaan siitä, miten ihmisiä kohdellaan ja miten kannetaan vastuuta oikeasta ja väärästä. Cesar puolustaa ihmisten sortamista ja haukkumista.Ihminen, joka manipuloi toisia ihmisiä korostaakseen ja tuodakseen esiin omaa kaikkivoipaisuuden asiaa. Toiset ihmiset ovat hänelle välineitä, tunteettomuus ja empatian puute ovat ilmeisiä, vaikka niitä sanallisesti ilmaistaisiinkin. Itseen kohdistuvaa kritiikkiä ei siedetä. Toisista ihmisistä haetaan ihailua ja etua, he ovat väline sen saavuttamiseen.
Esimerkiksi ihmissuhteissa hän toteuttaa "hajoita ja hallitse" periaatetta, suosii toisia, torjuu toisia, alistaa joitakin. Syyllisyyttä hän ei koe, anteeksi voidaan pyytää, mutta se ei merkitse mitään, muutosta ei tapahdu, sillä anteeksi pyyntö on vain keino jatkaa tilannetta, selvitä eteenpäin ja valmistatua uuteen iskuun.
- niin sympaattinen
Kyllä, hänessä on jotain aivan tosi sympaattista. Kun nyt vaan ihmiset ei tekisi hänelle pahaa ilkeämielisyydellään ja rääpimisellään.
Perttu on ihana!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576050
- 1155613
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465277Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323325- 552829
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252611- 432330
- 232140
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131960On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151841