laittakaa tänne ketjuviesti mistä ootte ja tietty muutkin tiedot sallittuja. Ite olen Espoosta
ketju yksinäisille
8
1021
Vastaukset
- yksin
Olen Jyväskylästä ja kaipaan kunnon ystäviä. Sellaisia joiden kanssa voisi jutella kaikkea maan ja taivaan väliltä,käydä kahvilla,syömässä,elokuvissa....kaikkea kivaa,mitä ikinä keksitään. Yksin on tosi tylsä lähteä johonkin elokuviin,syömään tms. Löydänköhän koskaan ystävää?
- yksinäinen
Olen 22v poika Jyväskylästä. Ja ystäviä kaipaan minäkin. Minkä ikäinen olet? Ja kumpaa sukupuolta? Ois mukava vaikka tutustua, jos nyt ei ikäero mitenkään hirveä ole :)
- *Aaron*
yksinäinen kirjoitti:
Olen 22v poika Jyväskylästä. Ja ystäviä kaipaan minäkin. Minkä ikäinen olet? Ja kumpaa sukupuolta? Ois mukava vaikka tutustua, jos nyt ei ikäero mitenkään hirveä ole :)
Heippa yksinäinen. Mitä jos jaettaisiin ilot ja surut jouluna? Jos kiinnostaa, niin anna osoitteesi tai puhnu. Olen 52 vuotias yksinäinen mies Jyväskylästä. Pannaan me pojat tuuleman. Jos sopii.
- ac.dc
Lapista - asuinpaikan tarkkuus on muuten sama kuin aloittajallakin, asukasmäärään suhteutettuna... Siis aivan oikeasti, Lapissa on vähemmän asukkaita kuin Espoossa - ainakin teoriassa täällä on huomattavasti vaikeampaa löytää ystäviä, käytännössä vaikeampaa sulautua kasvottomaan massaan, mutta yksinäinen voi olla helposti (minähän sen tiedän). Ajattelepa sitä :)
- nainen 44
asustelen Jyväskylässä. Oikeestaan joulu ihan hirvittää kun vietän sen yksin. Varmaan chatissa voi jutella silloin.....
- mies45
Olen yksinäinen mies Jyväskylästä. Tästä kaupungista ei löydy seuraa ja olen 15 vuotta elänyt erakkona Jyväskylän keskustassa. Jos joku haluaa tekemisiin kanssani voin antaa sp:n. Seikkailijat älkää vaivautuko.
- MinnaH
Olen 34 vuotias nainen Jyväskylästä. Haloo! Eikö ole yhtään miestä vapaana - edes lainaksi - täältäpäin mieluummin...
- Tuppu-69
Täälläkin on yksinäinen mutta kunnon mies vapaana, satun vain olemaan Seinäjoelta.Ikä 36.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862