Teidän reippaat ja pyyteettömät sotilaanne menivät lopettamaan Saddamin hirmuhallinnon kiduttaakseen Irakilaisia!
Jatkakaa!
Ps. Drumsfeld, minä EN LUE enää lehtiä !
Ps2. Kissinger sähkötuoliin!
Ps3. swarshkoff & Wolfkvovits kaasuun!
HYVÄ U.S.A
4
380
Vastaukset
- loginomi
Kissingerin Henry-poika, jonka ne palkitsivat Nobelin rauhanpalkinnolla?
- joopa joo
Kissinger sai palkinnon Vietnamin sodan lopettamisesta viitisen vuotta ennen kuin se loppui. Siitä pitäen on hämmästelty mitä palkintolautakunta mahtoi ajatella tai oliko se päätöstä tehdessään perseet olalla.
joopa joo kirjoitti:
Kissinger sai palkinnon Vietnamin sodan lopettamisesta viitisen vuotta ennen kuin se loppui. Siitä pitäen on hämmästelty mitä palkintolautakunta mahtoi ajatella tai oliko se päätöstä tehdessään perseet olalla.
ja kissu muuten suositteli kekkoselle nobelii :D
Niinkun kissu sano... ne on kovien päätöksien edessä joka päivä ja ainoastaan vapaan median takia juuri amerikan julmuudet aina kantautuu kuultaviksi. Kunpa vaan ottaisitte selvää mitä ihmiset esim kiinassa syö ja tiibetissä tapahtuu tai ylipäätänsä kaikkialla kiinaa. Niin kissu sano aikanaan että suurvallat joutuvat tekemään päätöksiä missä toisessa kädessä kuolis 100 ja toisessa taas 1000.. hän on reaalipolitiikko ja siksi saattaa vaikuttaa ehkä vähän julmalta, mutta kissu on hyvä mies! peukut pystyy!
Ainiin ja ei kannata minkään maan tiedustelupalveluita tai muita erikoisjoukkoja pitää osana poliittista päätöksen tekoo. Etenkin tiedustelupalvelut on ihan holtittomia valtionrakenteesta irrallaan olevia eliömuotoja, sanoisinko. Jotka pyrkii korostamaan tarpeellisuuttaan niinä ajanjaksoina kun niille ei ole tarvetta mikä yleensä tarkottaa että räjäytellään lähetystöjä ja virastorakennuksia - ehkä jopa kaksoistorneja... USA on muutenkin sen verran pirstoutunut maa perimänsä takia että siellä ajaa kaikki ihan omaa päämääräänsä, Vaikka ulos päin saattaa näyttää varsin johdonmukaselta se toiminta. Hooverikin oli FBI:n johdossa monta vuosikymmentä ilman mitään lain takausta. FBI ja CIA (ja voimat niiden takana) sillonkin päätti käytännössä kenestä tuli presidentti - jos ei miellyttäny se minkä kansa valitsi niin se ammuttiin. John f kennedy ja robert kennedy... mahto oswaldi nousta haudasta hänet ampumaan :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013