Äärivasemmiston ehdokas,
Tarja Halonen toiselle kaudelle?
Missä on SE sinivalkoinen vapauden aate?
Ovatko kaikki nykyään
riistososialismin kannattajia?
Lypsetään yrittäjiä ja yrityksiä
kunnes ne menee nurin.
Sen jälkeen yrittäjät eristetään elinikäiseen velkavankeuteen?
Onko tässä Halosen "hyvinvointivaltion"
peruspilarit?
Äärivasemmiston ehdokas
6
486
Vastaukset
- yhteistyöhön"
rintamaamme käy. Pelastusta köyhille ei muuten näy. Viha vaino pois,rauha parempi ois"....
- mielissämme
vallitkoon. Oi vapaus, sua itkevät orvot kaipaa. Olet köyhän kansan pelastus, siksi vapauslaulut raikaa.
olen mie metsien mies ja rikkailta vien - köyhille annan ja kunnian vien - kaik' mua rakastaa - ku tarkotus pyhittää keinot. Hymyile minulle niin leivän saat.
- Mulle kanssa
Siis äijä on ollut viikko(vuosi?)tolkulla pihalla kuin pskahuussin rotta eikä loppua näy.
Mistä tota kamaa saa mitä sä vedät??? - presidentiksi!
Hyvä Tarja! Jatka vaan meidän kaikkien presidenttinä, myös äärivasemmiston.
- Tasapuolinen lukija
Jos Halonen valitaan toistamiseen, hän saa lähinnä vasemmiston ja yksinkertaisten naisten äänet, koska muiden puolueiden kannattajat ja järkevät äänestäjät siirtävät äänensä ilman muuta jonkun toisen ehdokkaan kuin muumimamman taakse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013