Tämä on uudentyyppinen paniikkioire minulle. Yleensä se tulee iltapäivällä klo 15 maissa tai illalla. Niskasta alkaa nousta lämmön ja kuumotuksen tunne. Sitten se leviää ylöspäin ja ainakin toinen korvalehti alkaa punoittamaan. Sitten koko pään seutu tuntuu kuumalta ja silmiä häikäisee. Olo on hieman kuin muumeisella, mutta lämpöä ei kuitenkaan ole. On vaikea kohdistaa katsetta. Olo on samalla hyvin hermostunut ja pinna kuin viulunkieli. Korvissa saattaa kohista sydämen äänet. Kohtaus kestää 15-30 min. Siten kuumotus hiljalleen laskee ja kohtaus on ohi.
Tuttua?
Kuumotus ja punoitus
kaunori
2
681
Vastaukset
- minä
Minulla nousee myös kohtausten aikana kuumotus tai ihoa kihelmöi. se alkaa usein yläselältä ja nousee siitä ylöspäin takaraivolle. Nämä oireet alkoi vasta sen jälkeen kun olen aloittanut lääkityksen.
- -Neito-
Luulin olevani ainoa, mutta kappas, en sittenkään taida olla. Minulla myös dianosoitu paniikkihäiriö ja juuri kuvailemiasi oireita kohtaus luontoisesti.
Olen joskus miettiny että liittyy paniikkiin, mutta en oikein usko. Vaihdevuodet minulla ei ainakaan voi olla ikäni puolesta.
Tämä on todella ahistavaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770