Onko niitä rotuja

vai eikö ole?

Muistelen, ettei ole kauaakaan kun hesari etunenässä kimitti suureen ääneen, ettei mitään rotuja ole olemassakaan. Nyt sitten isolla kerrotaan rotumellakoista ausseissa.

Onko nyt niin, ettei siellä mitään mellakoita olekkaan kun ei kerran rotujakaan ole. Haamuhommaa?

http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Sydneyn rotumellakat jatkuvat toista päivää/1101981929646

12

521

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääneen!

Kuulit äänet päässäsi, olet avun tarpeessa!

• Vai Maailman menoa -palsta?

Miksi et kysele Rasismi-palstalta. Siellähän ne "asiantuntijat" ovat. Taisit tuon tietääkin...

• Mutta rotuerottelu kunniaan! :D

• viisaampana

Miten se nyt meneekään,ymmärtääkseni logiikkasi mukaan vain valkoinen pystyy rasismiin vai mitä.
        Sitten jos aasialaiset ja mustat kahakoivat keskenään se on etnisten ryhmien väkivaltaisia yhteenottoja,jos sitten valkoinen on mukana se on rasistinen hyökköus ottamatta kantaa ketä vastaan siellä on hyökätty.
        Eli on rotumellakoita,etnisten ryhmien yhteenottaja,rasistisia hyökkäyksiä mutta ei ole eri rotuja.??????
        Olen mielissäni jos selvennät näitä koska en taida ymmärtää itse?????

• Hesari kiistää

manipuloineensa galluppejaankin?
      Kaikki on mahdollista jälkikäteen ja jopa helppoa silloin, kun ei enää vastustajalla riitä tarpeeksi motivaatiota aiempien väitteittensä toteennäyttämiseksi.
      Lue Hesaria vain punniten omassa mielessäsi väitteiden totuusarvon vastaisuudessa. Toki asiallisia juttuja on paljonkin, mutta sitten nuo huuhaa-gallupit menevät jotenkin uskomattomiin manipulointilukuihin.

• jutut kuulu jollekin vainoharha-palstalle?

• SAKAVIEN
        karvapää kirjoitti:

jutut kuulu jollekin vainoharha-palstalle?

Lausuntojen automaattiin kyllä sinäkin kuulut hesarin kanssa.

• joopa joo

Tämä meidän homo sapiens -rotumme vain teki selvää jälkeä homo erectus -rodusta ja keksi sen jälkeen aloittaa oman rotunsa eri muunnosten välisen tappelemisen.

• mistä arvailemme vain

Mutta joissakin havaittavissä vielä homo erectuksen ulkoisia ominaisuuksia.

• tuuliviirit

Hesarin jutut nyt on muutenkin jonninjoutavia, akkamaisia lörpötyksiä. Laitoin tuon hesarin uutisoiman jutun kuitenkin talteen ja seuraavaksi kun ne kirjoittavat ettei rotuja ole niin laitan sen niille muistin virkistykseksi.

• Kuin Lumiukko

Edellisillä kerroilla oli törkeä hyökkäys rantavahteja kohtaan jossa lähti 2 henkeä(maahanmuuttaja),sitten rasistinen/rasisminvastainen mielenosoitus(maahanmuuttajia),nyt rotumellakoita?
      En tajua ollenkaan kun vielä aborgioonaalit ovat kaiken lisäksi kantaväestöä?
      Onko hesarilaiset oikeen ajantasalla vai tarkoituksen hakuisella kampanjalla liikenteellä?

• maahanmuuttajaryhmien

välinen kärhämöinti. Maan kantaväestö ei mellakointiin tiettävästi ole sekaantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe