Naisen sanomiset seksin yhteydessä, mitä tarkoittaa?

Jake

Terve lukijat,

Mulla oli tuossa viikonloppuna sellainen tapaus että pikkutunneilla päädyin naisen kämpille ja nuolin häntä.. nainen siis munt kämpilleen baarista kutsui ja riisui mut ja sellain vei tilannetta ja sit aattelin hyvää hyvyyttäni että nuolen hänet kun oli niin aloitekykyinen nainen. Tein töitä sellainen 15 minuuttia ja kysyin tykkääkö ja vastaus oli "joo mutta vois kyl jo lopettaakin.." olin vähän äimänä.. en nyt kovin kokenut oo nuolemisessa, ite asiassa... melkein eka kerta. Mut kuitenkin olin kuvitellut että naiset haluu että nuollaan pidempikin aika..???

Kyllä hän ääniä päästi ja lopussa lantiotakin liikutti mut.. voisko sit olla kyse siitä että keskityin liikaa klitorikseen...? sormet otin mukaan puolessa välissä tuota 15:a minuuttia. Tää tyttö vaikutti sen verta halukkaalta että en sitten keskittynyt enemmää esim häpyhuuliin ja kiusotteluun.. ehkä nainen tuli turraksi tai mitä hittoa?

No joo.. sitten aloin panemaan ja nainen sanoi about 5 minuutin jälkeen "tuu jo" hohhoijaa.. se oli kyl aika moinen veto! =) No mun itsetunto sen kesti mut olin varma että nyt oon ollut kyl yks sen paskimmista panoista ikinä mut sit aamulla kuitenkin nainen oli sellaan lämpimänä ja ei päästäny mua pois ennen kahta päivällä ja kysyi numeroanikin.. niin.. oon siis vaan vähän kahvilla nyt että onko sit joillain ihmisillä vaan kommunikaatio niin suoraa seksissä eivätkä he ajattele tai tarkoita mitään loukkaavaa.. vaikka toi "tuu jo" oli vähän sellanen tunnelman tappaja kyllä... mäku vielä luulin "panevan parastani" ... kyllä se nainen sit aamulla sanoi jotain että " sä olit ihan hyvä..." saattoi olla teeskentelyäkin.. helvetti ku niistä naisista ei saa mitään selvää!

Sama juttu munan koosta.. mulla on 16/4 mittainen muna.. ympärys 13cm ja tää nainen sanoi just ennen aktia että "ota sit vähän varovasti ku sulla on niin iso" ja mä TIEDÄN että mulla ei ole iso. se on just ja just normi.. siitä johtuen kysymys: Yrittääkö naiset useinkin saada miestä kiimaiseksi valehtelmalla? tai mitä he yrittävät sanoessaan tällaisia asioita?!

Paljon taitaa olla Jakella vielä opittavaa...

11

3682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

niin tarkennus tuohon "sä oot aika hyvä" niin mä en ite sitä suoraan kysynyt vaan jonkin keskustelun sivupolun tuloksena nainen pisti vaan että "luuletko sä olevasi niin hyvä vai?" Olin että "mitäh..?!" ja sanoin että "en mä sitä tuolleen tarkoittanut" ja nainen vaan että: "Olit sä kyl aika hyvä"...

• aivan...

1. Munasi on erinomaisen kokoinen.

2. Nainen on aika pihalla seksistä, ei varmaan saa.

Tai

2b. Olet käsittämättömän huono, (tuskin).

• Eräs äijä vain

Joskohan se nainen olisi siinä vaiheessa halunnut jo muutakin toimintaa? Vaihtelu on kaiken A ja O, ja viidentoista minuutinkin touhuamisen jälkeen saattaa paikat olla jo aika hellinä.

Yleinen "totuushan" on että jos puheita voi tulkita monella tavalla niin yleensä ne tulkitaan sillä väärällä tavalla. Eihän tuollainen "tuu jo" mitenkään mieltäylentävältä kuulosta, mutta kentien daami tarkoitti vain että hän oli jo osansa saanut eikä sinun tarvitse yrittää pitkittää ainakaan hänen vuokseen. Kuten todettu, kyllä ne paikat tulevat helliksi joskus pienemmästäkin hinkkauksesta.

Itse laittaisin enemmän painoa sille miten tyttö käyttyäytyi seuraavana päivänä ja punninnut tapahtumia sen valossa.

Joka tapauksessa, vaikutat, anteeksi nyt vain, niin nuorelta että etköhän ehdi vielä oppimaan että naisissakin on eroja ja toinen tykkää juuri siitä mitä toinen inhoaa.

• Jake

Niin, en mä niin kovin nuori ole vaan vähäinen määrä kumppaneita (3 kpl) joiden kanssa kerrat ovat olleet 1-5 per kumppani. Eli ei siitä kovin monta kertaa saa yhteen. eikä kovin montaa kumppania. Oon "seksuaalisesti herännyt" vasta viime aikoina =)

Niin no kyllä ne reaktiot ihan hyviä oli aamulla mutta ja se tyttö oli suustaan kyl muutenkin ihmeellisen suora.. ja oli se toisaalta vähän nolona ku laittoi kortsun väärin päin mun munan päälle. hmm, en tie pitäskö siitä päätellä sit että kokematon. Mut kyl sitä itekki tullu samaa tehtyy, niistä ku ei nää heti suoraan mistään miten päin se pitäis pistää.

Vaihtelusta vielä,että jos on päätynyt nuoleen klitorista niin eipä siinä kohdin taida paluuta enää olla hyväileen rintoja tms, kyllä siinä fiilikset taitaa naisella muuten laskea eli oot varmaan kyl oikeessa että jos klitorista nuolee yli 10 min tms niin voi olla paikat aika hellinä...

• Jake kirjoitti:

Niin, en mä niin kovin nuori ole vaan vähäinen määrä kumppaneita (3 kpl) joiden kanssa kerrat ovat olleet 1-5 per kumppani. Eli ei siitä kovin monta kertaa saa yhteen. eikä kovin montaa kumppania. Oon "seksuaalisesti herännyt" vasta viime aikoina =)

Niin no kyllä ne reaktiot ihan hyviä oli aamulla mutta ja se tyttö oli suustaan kyl muutenkin ihmeellisen suora.. ja oli se toisaalta vähän nolona ku laittoi kortsun väärin päin mun munan päälle. hmm, en tie pitäskö siitä päätellä sit että kokematon. Mut kyl sitä itekki tullu samaa tehtyy, niistä ku ei nää heti suoraan mistään miten päin se pitäis pistää.

Vaihtelusta vielä,että jos on päätynyt nuoleen klitorista niin eipä siinä kohdin taida paluuta enää olla hyväileen rintoja tms, kyllä siinä fiilikset taitaa naisella muuten laskea eli oot varmaan kyl oikeessa että jos klitorista nuolee yli 10 min tms niin voi olla paikat aika hellinä...

"Vaihtelusta vielä,että jos on päätynyt nuoleen klitorista niin eipä siinä kohdin taida paluuta enää olla hyväileen rintoja tms, kyllä siinä fiilikset taitaa naisella muuten laskea"

Haloo, mistä tollasia juntteja löytyy!!!
        Miksi naisen fiilikset laskisi, jos siirtyy klitoriksesta rinnoille?!? MIEHET???Huhhuh.

• Jake
        Saganna kirjoitti:

"Vaihtelusta vielä,että jos on päätynyt nuoleen klitorista niin eipä siinä kohdin taida paluuta enää olla hyväileen rintoja tms, kyllä siinä fiilikset taitaa naisella muuten laskea"

Haloo, mistä tollasia juntteja löytyy!!!
        Miksi naisen fiilikset laskisi, jos siirtyy klitoriksesta rinnoille?!? MIEHET???Huhhuh.

no voin sanoo etten oo juntti ainakaan kokemusten perusteella... kaksi naista on jo laittanut käden takaisin haaraväliin ku oon erehtynyt hyväilee rintoja välillä...

että ennen ku alat juntittelee ketään niin kantsisko omaa ajatusmaailmaa laajentaa sieltä omista kaposista kokemuksista vähän avarammille vesille? Sä voit tykätä siitä että mennään ees taas.. minäkin tykkäisin miehenä sitä tehdä eli antaa mutta kun tulokset on tätä omista kokemuksista.

lisäksi oon 3:lta naiselta kysynyt asiasta ja ovat olleet kanssani samaa mieltä, että jos naisen saa kiihottuneeksi kunnolla niin klitoriksen hyväilyllä niin kyllä tulee sadatteluja ainakin naisen ajatuksissa jos se kiihko lasketaan takaisin alemmalle tasolle.

Vähän sama juttu ku että jos löytää hyvän liikkeen jolla kielen kanssa orkut alkaa lähestyyn klitissä niin on suorastaan vaarallista lopettaa kesken ennen isoa O:ta jos se juuri on tuloillaan...

• 4kymppinen
        Jake kirjoitti:

no voin sanoo etten oo juntti ainakaan kokemusten perusteella... kaksi naista on jo laittanut käden takaisin haaraväliin ku oon erehtynyt hyväilee rintoja välillä...

että ennen ku alat juntittelee ketään niin kantsisko omaa ajatusmaailmaa laajentaa sieltä omista kaposista kokemuksista vähän avarammille vesille? Sä voit tykätä siitä että mennään ees taas.. minäkin tykkäisin miehenä sitä tehdä eli antaa mutta kun tulokset on tätä omista kokemuksista.

lisäksi oon 3:lta naiselta kysynyt asiasta ja ovat olleet kanssani samaa mieltä, että jos naisen saa kiihottuneeksi kunnolla niin klitoriksen hyväilyllä niin kyllä tulee sadatteluja ainakin naisen ajatuksissa jos se kiihko lasketaan takaisin alemmalle tasolle.

Vähän sama juttu ku että jos löytää hyvän liikkeen jolla kielen kanssa orkut alkaa lähestyyn klitissä niin on suorastaan vaarallista lopettaa kesken ennen isoa O:ta jos se juuri on tuloillaan...

Hyvä Jake, olet ihan oikeassa. Sulla on positiivinen asenne ja tervettä luottamusta vaikka sulla on vähän kokemusta. Hienoa, että sä ajattelet asioita naisen kannalta. Se johtaa pitkällä tähtäimellä parempaan suhteeseen ja parempaan seksiin kuin omaan napaan tuijottelu. En ymmärrä Sagannan heittoa. Naiset on tosiaankin yksilöitä, tuo toiminee hänellä, mutta epäilen että vain harvalla muulla. Alleviivaan saman havainnon, että kiihoittuminen on yksisuuntaista ja yksi pahimpia mokia on antaa sen laskea välillä. Silleen se kyllä toimii, jos on pitempään rakastellut, että pitää siinä selkeän tauon ja aloittaa kaiken ihan alusta uudelleen.

Pidän samoin kuin sinä herkästä ja maltillisesta rakastelusta. Hoppu ei ole hyväksi vaikka joskus pikapanokin voi maittaa, varsinkin jos on kiire vaikka töihin. Tuo on nuorelle miehelle vaan harvinaisempaa. Yleisempää tuntuu olevan sisään/ulos-ähellystä muutama minuutti ja se on siinä. Tytöt tykkää varmasti tyylistäsi varsinkin jos vielä kestät pitkään. Mutta se on tietysti tytöstäkin kiinni. Tyttösi on ilmeisen kokematon eikä ole löytänyt sitä mitä hitaampi rakastelu voi antaa. Teillä on kuitenkin asiat aika hyvällä mallilla. Rohkeus ja suorasukaisuus on hyväksi ja se että puhutte asioista. Yritä olla välittämättä kätketyistä merkityksistä tai loukkaantumatta arvostelusta. Se johtunee hänen kokemattomuudestaan. Jos välität hänestä, et varmaankaan halua elvistellä hänelle tai leikkiä machompaa kuin olet. Ole siis hyvin nöyrä olematta alentuva. Hyväksy itsesi ja hänenkin kokemattomuutensa voimavaraksi, ei taakaksi. Et koskaan elä toista kertaa sitä uusien elämysten ja asioiden oppimisen ja kokemisen riemua kuin mihin sinulla on nyt mahdollisuus.

• ericforrester

Ehkä nainen oli jo niin väsynyt ja laskuhumalan puolella, että kommentit menee sen piikkiin ja aamulla taas pienessä kankkusessa myös naisia rakasteluttaa erinomaisen paljon.

Käyhän tsekkaamassa nainen vielä selvin päin.

Munan koko ei ratkaise, vaan se, kuinka notkeassa kropassa se on:-)

• tytsky

taidat olla vielä aika keskenkasvuinen :D

• Jake

etkö todella osaa sanoa enempää! jättäisit ennemmin vastaamatta ku tuollasia sutkautuksia heittelet..

kiitos

• kaksikymppinen

eli olen parikymppinen nainen,ja lähes pahin pelkoni on oikeasti saada iso kaluista siis tosi iso kaluista miestä.alkutyöt täytyy olla todella hyvät jo ns.tavallisessakin ettei koske,miehelläni joku samantyyppinen kalu kuin sulla,ja alussa silti tuntuu tosi ilkeeltä kun sisälle tulee.meitä naisiakin kun on niin erillaisia...mekin kun etsimme toista paria,tulee ongelmaksi juuri tuo,sille toiselle naiselle yleensä täytyy olla jumalattoman kokoinen ja taas sillä miehellä yleensä sitten on liian iso mulle.ei mahda mitään kun koskee,siihen ei auta edes kunnon lämmittelyt....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      3584
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1713
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1621
    4. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      33
      1540
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1404
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1273
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1079
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      995
    Aihe