Kuinka tämä voi olla mahdollista
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Rekka törmäsi bussiin Kehä 1llä ei loukkaantuneita/1101981930901
Rekka ja bussi
7
670
Vastaukset
- jokapäiväistä
tämä on täysin mahdollista , koska molempia ajoneuvoja ajoi ' ammattikuski '.
- minä
nopeus oli hitaampi
- Rekkanainen
...aivan eri laatua kuin Konginkangas.
Jos tässä onnettomuudessa olisi kuollut tai loukkaantunut yksikään henkilö, rekkakuski olisi ehdottomasti pitänyt tuomita. Kyse on ongelmasta, joka edelleen riivaa osaa kollegoista; ajetaan takapuskurissa kiinni. Onneksi nyt kuitenkin henkilövahingoilta säästyttiin tällä kertaa.
Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste.- ihmettelijä
'' Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste''
Eli kyse on myös ammatinvalintavirheestä : miksi tuollaisia hönöjä päästetään rekan rattiin. niitä on aivan liikaa. onko meillä tosiaan niin kova pula kuskeista, ettei minkäänlaista kontrollia ole, siis kaikki pääsevät kuskeiksi.. ihmettelijä kirjoitti:
'' Eli kyse ei ollut inhimillisestä virheestä,vaan tietoisesta riskinotosta liikenteessä. Piste''
Eli kyse on myös ammatinvalintavirheestä : miksi tuollaisia hönöjä päästetään rekan rattiin. niitä on aivan liikaa. onko meillä tosiaan niin kova pula kuskeista, ettei minkäänlaista kontrollia ole, siis kaikki pääsevät kuskeiksi..mutta kova pula ammattilaisista on. Taitaa vielä koko ajan paheta. Muutamia lääkkeita olisi, mutta kun kenelläkään päättävällä taholla ei ole halua muutokseen.
Yksi lääke olisi palkkauksen parantaminen. Moni on sitä mieltä, että ei ole mitään järkeä valvoa öitään ratin ja selkänojan välissä (kelissä kuin kelissä) kuin melkein kaikissa muissa hommissa (lue säännöllinen työaika) saa saman palkan tai jopa enemmän.
- Bussi
Äkisti ja varoittamatta,pitäs liukkaalla varoa vähä enneku lunttaa jarrut pohjaan.
- mikäjuttu
No justiinsa.
Eli jos sä ajat mun perseessä kii ja mun tarttee alkaa jarruttaan kun tuo suojatie tossa edessä ja liikennevalot punasella niin mä lähetän sulle tekstarin että viittiks vähä jarruttaa kun mun pitäs pysähtyy noihin punasiin jotka oli tossa 1 km sitte....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969