Irreversible,järkyttävää!!

Damnman

Onko kukaan nähny kyseistä ranskalaista pätkää??
Siin on huippukaunis Monica Bellucci ja Vincent Cassel..
Pakko tunnustaa, että siinä on kaks elokuvahistorian(mun mielestä) vastenmielisintä kohtausta...toisessa hakataan vaahtosammuttimella jäbän pää tohjoksi, ja toises raiskataan nainen(kesto 11min)...en oo ennen joutunu kääntämään katsetta pois leffan aikana, mut nyt oli pakko...vaikuttavaa, erittäin vaikuttavasti tehty..
Mut silti pakko tunnustaa, että ei oo mikään roska leffa, kun ei oo mikäään Hollywood tekele..

Suosittelen!!

9

3564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rankaisija

Siis se raiskaus kohtaus vittu kun olis saanu sen raiskaaja kusipään siinä käsiin niin se olis ollu niskat poikki siltä kusipäältä!!!!

• Der Jack

Pikkupoika taas vaahtoaa ja yrittää kasvattaa rintakarvojaan puhumalla rumia ja esittämällä ritaria...

No mutta elokuvasta. Oli kyllä vaikuttava kohtaus, siis se raiskaus. Häiritsevintähän siinä oli sen realistisuus. Kohtauksen arvostelijat haluavat sulkea silmänsä pahalta maailmalta. Mutta kumpi on pahempi? Näyttää realistinen raiskaus, vai näyttää siloteltu versio missä annetaan vaikutelma ette raiskaus mikään oikeasti paha asia olekkaan... Pisteet herra Noelle että teki elokuvan kuten teki...

• Rankaisija
        Der Jack kirjoitti:

Pikkupoika taas vaahtoaa ja yrittää kasvattaa rintakarvojaan puhumalla rumia ja esittämällä ritaria...

No mutta elokuvasta. Oli kyllä vaikuttava kohtaus, siis se raiskaus. Häiritsevintähän siinä oli sen realistisuus. Kohtauksen arvostelijat haluavat sulkea silmänsä pahalta maailmalta. Mutta kumpi on pahempi? Näyttää realistinen raiskaus, vai näyttää siloteltu versio missä annetaan vaikutelma ette raiskaus mikään oikeasti paha asia olekkaan... Pisteet herra Noelle että teki elokuvan kuten teki...

Ettäoikeinpikkupoika!Noluulossa on hyvä elää.

• Der Jack
        Rankaisija kirjoitti:

Ettäoikeinpikkupoika!Noluulossa on hyvä elää.

Kirjoituksen tyylistä ja tasosta on se suht´ helppo huomata...

• Rankaisija
        Der Jack kirjoitti:

Kirjoituksen tyylistä ja tasosta on se suht´ helppo huomata...

Koska mulla puuttuu tosta näppäimistöltä välilyönti näppäin ja pitää aina kynällä painella kirjoituksen jälkeen välit kohdalle ja ei sitä aina jaksa tehdä.Mä en tiedä pitäiskö tästä täällä puhua mutta sen verran mä voin sulle paljastaa että mulla on muutamia väkivalta rikos tuomioita nuoruus vuosilta ei mitään murhia eikä semmosia mutta kuitenkin kun nuorena tuli tommosia tyhmyyksiä tehtyä ja jengeissä pyörittyä onneksi ne on taakse jäänyttä elämää.

• Der Jack
        Rankaisija kirjoitti:

Koska mulla puuttuu tosta näppäimistöltä välilyönti näppäin ja pitää aina kynällä painella kirjoituksen jälkeen välit kohdalle ja ei sitä aina jaksa tehdä.Mä en tiedä pitäiskö tästä täällä puhua mutta sen verran mä voin sulle paljastaa että mulla on muutamia väkivalta rikos tuomioita nuoruus vuosilta ei mitään murhia eikä semmosia mutta kuitenkin kun nuorena tuli tommosia tyhmyyksiä tehtyä ja jengeissä pyörittyä onneksi ne on taakse jäänyttä elämää.

Herää jo! Jos otat elokuvan noin vakavasti niin ei voi olla ikää paljoa, varsinkin jos kirjoituksen tasosi ei hirveästi päätä huimaa...

Netti on täynnä entisiä jengiläisiä yms. jotka selittää mitä tekee tai on tehnyt. Oikeat nilkit ei todellakaan teoistaan netissä jauha.

Edelleen, ei taida paljoa sulla olla ikää, mutta tuostahan toivottavasti aikuistut. Tosin hhuonolta näyttää jos nyt tuollaiset luulot itsestäsi...

• rangaistuspotku
        Rankaisija kirjoitti:

Ei vittu voi olla totta. Joko tämän kirjoittaja haluaa pilailla muiden kustannuksella tai sitten kyseessä on todella nuori tai todella palikka henkilö. Milloin vietät täyskymppijuhlia?

• taas lisää..

Tämä on taas yksi niistä monista syistä miksi EN katso ranskalaisia elokuvia. EN TODELLAKAAN.

• mieltä

Se oli kyllä aivan järkyttävä elokuva ja olen myös huomannut, että monissa ranskalaisissa elokuvissa on yleensä jotain todella häiriintynyttä joten olen itsekin jättänyt niiden vuokraamisen vähemmälle. Yksi elokuva myös jota toivon etten olisi katsonut on Salô.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6500
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5412
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      17
      3762
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3387
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      221
      3182
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      76
      2358
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2108
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1696
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      45
      1694
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1366
    Aihe