Heippa!
Taas on puolen vuoden tauon jälkeen pahempi vaihe menossa mahan kanssa. Halusin kysyä teiltä muilta saman ongelman eli todella ärtyneen suolen kanssa painivat, että nostaako teillä ripulointi pientä kuumetta??? Itselläni lämpö nousee n.37,2 kun maha on huonoimmillaan.
Kyse ei ole chrohnin taudista, colitis ulcerosasta ym. tulehduksellisesta suolistosairaudesta, älkää myöskään turhaan ohjatko käyttämään maitohappobakteereja tai visibliniä.... Kokeiltu on kaikki, erilaisista ruokavalioista kortisonihoitoon asti...
Ärtynyt suoli ja lämpöily
7
6568
Vastaukset
- tsekkaapas
Itsellä oli puoli vuotta kestänyt ripuli. Mitään yhteyttä en keksinyt ruoka-aineisiin ym. Sekaisin vaan meni milloin sattui. Painokin tippui kivasti. Tutkimuksissa ja tähystyksessä ei löytynyt mitään. Mutta viimoisena kokeilin vielä maitohappoja... eri merkkiä. Se tepsi. Muut maitohapot ei auttaneet, mutta Idoform paransi vatsan kokonaan. Vaikka kielsit tyrkyttämästä maitohappoja, niin tsekkaappas oletko syönyt kyseistä merkkiä.
- .........
Olen syönyt myös niitä, ei mitään vaikutusta.
- lämpöilijä
Minulla ihan sama!
Kun maha on huonona, lämpö nousee juuri tuohon 37.2-3:een. Se on inhottavaa, koska en ole silloin "virallisesti" kipeä, mutta lämpö väsyttää ja mahaan koskee. Lämpöä voi olla viikkotolkulla.
Minulla ei ole vaan ripulia, on maha kovana ja pahoinvointia. En ole keksinyt, mistä johtuu. Olen kokeillut vaikka mitä, kaikki tutkimukset tehty.- ärtynyt
Mulla on ollut jo toistakymmentä vuotta ärtynyt suoli oireyhtymä. Kunnon lääkettä ei ole löytynyt.
Jotenkin sen kanssa vaan on ollut pakko opetalla elämään.
Mutta ne suolistokaasut...
Eräänäkin iltana tuskailin tuntitolkulla niiden kanssa.
Vatsa oli kuin potkupallo, kireä ja koski. Kokoajan pieretti (n 5 tuntia) ja oli ihan hirveetä olla.
Cuplatonia olen kokeillut, vähän auttaa, mut ei kai sitäkään aina voi käyttää, ettei vatsa totu siihenkin.
Ruokavaliota olen muutellut suuntaan jos toiseenkin, mut ei paljon tulosta. - otin selvää
ärtynyt kirjoitti:
Mulla on ollut jo toistakymmentä vuotta ärtynyt suoli oireyhtymä. Kunnon lääkettä ei ole löytynyt.
Jotenkin sen kanssa vaan on ollut pakko opetalla elämään.
Mutta ne suolistokaasut...
Eräänäkin iltana tuskailin tuntitolkulla niiden kanssa.
Vatsa oli kuin potkupallo, kireä ja koski. Kokoajan pieretti (n 5 tuntia) ja oli ihan hirveetä olla.
Cuplatonia olen kokeillut, vähän auttaa, mut ei kai sitäkään aina voi käyttää, ettei vatsa totu siihenkin.
Ruokavaliota olen muutellut suuntaan jos toiseenkin, mut ei paljon tulosta.Cuplatonissa vaikuttava ainesosa imeytyy niihin kaasuihin, ei elimistöön eikä suolistoon. Cuplaton poistuu luonnollisesti kaasun mukana. Sitä voi käyttää jatkuvasti, koska se ei vaikuta elimistöön.
- ärtynyt
otin selvää kirjoitti:
Cuplatonissa vaikuttava ainesosa imeytyy niihin kaasuihin, ei elimistöön eikä suolistoon. Cuplaton poistuu luonnollisesti kaasun mukana. Sitä voi käyttää jatkuvasti, koska se ei vaikuta elimistöön.
Kiitos tiedosta! Tänään on vähän parempi, mut tälleen iltapäivällä alkaa taas kuplimaan ja turvottelemaan.
- .....................
ärtyvä suoli ollut vuosikausia,
lämpöilyä tuntuu olevan about joka toinen viikko.
auttaako teillä muuten cuplatonista/minifomista tuo ohjeiden mukainen annostus mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541411- 741385
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101150Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461077Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht31892vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804