Kokemuksia X5 3.0D, mielellään uudistetusta 04 tai tuoreempi malli. Kestävyys,vikoja,ajettavuus,huoltoja ym.
Kokemuksia X5
3
774
Vastaukset
- japa35
Aivan turha auto... niinkuin koko tuo katumaasturi genre on! Mietippä tarkkaan mihin tommosta rumilusta oikeasti tarvitset. Jos aijot ajaa maastossa tolla ei tee mitään ja toisaalta maantiellä ja kaupungissa.... no joo päättele itse!
- Ei vikoja
Kysyt vuoden vanhasta autosta. Vaikea olla juurikaan vikoja, koska autoilla ajettu vähän. Monessa jopa huollotkin vielä tekemättä.
Käy koeajamassa niin sittenhän voi tehdä omat johtopäätökset miltä tuntuu. Turha kysyä mitä joku toinen ajattelee / tuntee. Hän ei aja sinun puolestasi samaa autoa. - X5:n omistaja
Autoni on -03 lopuulla hankittu X5 3.0A D.
Olen ollut autoon tyytyväinen myös autobaanalla ajaessa samoin kuin mökkipoluilla lumisilla metsäteillä. Huollot on ollut kohtuulliset ja huoltovälit vaihtelee auton ajosta riippuen n.15000 -20000km. Dieselin kulutus on pysynyt täysin luvatuissa rajoissa. Kiihtyvyys on parempi kuin monilla bensakoneilla ja vääntö monen kertainen. Auto on hyvin varusteltu ja kaikki varusteet asennettu tehtaalla. Ajonvakautusjärjestelmä toimii todella hienosti samoin luistonesto, parkkitutka ja navikointijärjestelmä.
Autossa ja autossa on eroa olen huomannut nyt tällä autolla ajettuani. Autoja kannattaa vertailla ja vilkaista alustaa sekä konehuonetta huomatakseen eron laatuun ja valitettavasti hintaan. Minulla on aikaisemmat kokemukset useista tavallisista henkilöautosta sekä maasto-autoista. Tähän olen tyytyväinen tämä täyttää kaikki odotukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165