Paljonkos on ollu sf-mitta ennen synnytystä? Mulla viikkoja 34 6 ja tällähetkellä 34cm.
Sf-mitta viimisillä viikoilla?
14
1022
Vastaukset
- vm80
ja sf-mitta oli eilen 33,5cm. Oli jo pienentynyt puolella sentillä edellisestä mittauksesta.
- joulunako?
mitta näytti 29,5cm eli käyrän alla mennään, niin kuin melkein alusta asti.
- viikolla
sf-mitta 33,5. Oli kasvanut 0,5 senttiä edellisestä viikosta. Seuraava mittaus torstaina, jolloin ollaan jo 39 1.
- mmmm87
40 5 nyt ja sf-mitta 41...
alkaa tuntua ettei tästä odotuksesta tule loppua :D - piima78
sf oli 30. Käyrän alarajoilla mennään.
- Isha
viimeksi oli 39 cm..
- Niinu
Mulla on nyt 29cm... ei oo kovin isoa lasta tulossakaan.
- anskuliini
sf-mitta oli 32 cm, oli kasvanut vielä viikon takaisesta sentillä. Mulle povattu aika pientä vauvaa.
- tepa
mulla 32 cm.
- -s-
...mitta oli 33, oli laskenut edellisestä kerrasta jonkin verran mutta johtuu siitä, että vauvakin on jo laskeutunut alas lantioon:) Onnea kaikille loppuodottajille! Eletään jännittäviä aikoja!!! :)
- jade
Mulla viikkoja 35 4 ja mitta on 37cm...iso vauva tulossa.
- Tellervo
Mulla 33cm
- Minni34
Tänään oli se kolmas lääkärikäynti ja tasan 30 cm. Vähän pelästyin kun ruvettiin ekaa kertaa puhumaan pienestä vauvasta kun painoakin minulla koko raskausaikana tullut vasta 4,2 kg......., mutta tähän mennessä kuitenkin koko ajan puhuttu että käyrät ihan normaalit......
- Jonskuli
Puolisen snettiä oli tullu parissa viikossa lisää, ja nyt sf-mitta oli 32cm..Terkkari sanoi, että taitaa jäädä alle kolmen ja puolen kilon, mutta ei haittaa kyllä mua yhtään..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872