Voiko refluksitauti aiheutua siis pelkästään esim. ruokavaliosta? Itse ruoka on meillä ollut suht terveellistä ja "normaalia", mutta kahvia on kulunut 2-3 kuppia päivässä sekä tässä kk aikana on toisinaan tullut herkuteltua illalla pitsalla tai makealla. Olen aikamoinen stressaaja, joten sekin on paheeni. Alkoholia juomme toisinaan viikonloppuisin saunaoluen/pari tai sitten viiniä. Nyt on valtava närästys (ruokatorven tulehdus?)1,5vko ja kuurina siihen Lanzo melt 30mg. Lääkärissä en kaikkea vielä hoksannut kysyä, kun tämä oire on ensimmästä kertaa näin paha enkä näistä taudeista tiedä juurikaan.
Nyt jäi pahasti vaivaamaan, että olenko tämän itse aiheuttanut??? Onko kellään närästys parantunut yhdellä Lanzo kuurilla (1kk) vai tarvitaanko jatkuva lääkitys?
Kiitän kaikkia, ketkä vaivautuvat piristämään päivääni :)
Refluksitauti/närästys aiheutunut ruokavaliosta???
onneton :(
2
591
Vastaukset
- Ei mahapillereitä enää
Nostin sängyn päätyä (10 - 15 cm ) , laitoin vanhat puhelinluettelot pääpuolen sängyn jalkojen alle. Kauaa ei mennyt kun mahanpoltteet väheni ja paljon. Todella harvoin tarvitsen jotain (Samarinia), jos syön vahvasti maustettua ruokaa.
Nyt sopii hymyillä!
:-D- tatti
Nostettu on meilläkin, ei auta paljoa.Ruoka puskee sekä miehellä että minulla myös pystyasennossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708