Millaisia alennuksia (%) olette saaneet (kolmosista, vitosista, kutosista), kun olette ostaneet käteis- ja suorallakaupalla ilman vaihdokkia.
Suorankaupan alennus
4
1031
Vastaukset
- mazda 6
Sain suorallakaupalla -7% autosta, mutta lisävarusteista ei mitään alennusta.
- tarjouksia
Kun olen kysellyt tarjouksia uusista keskiluokan autoista, niin kaikki antaa n. 2000e alennuksen listahintaan: Opel Vectra, Mazda 6, Toyota Avensis.
- Mazda_6
Alennukset riippuvat ostopaikasta ja myyjästä. Joissain kaupoissa painotetaan ettei asiakkaille saa antaa alennuksia vaikka katteet sen kestäisivätkin. Talon tapa siis. Onhan alennus aina suoraan myyjän katteesta pois. Ne jotka lähtevät mukaan niin M6 hinnasta tippuu noin 2000 euroa suoraan. Sitten se tinkiminen vasta alkaa. Kokemuksieni mukaan 500-1500 euroa on mahdollista saada vielä pois jos myyjälle lupaa viinipullon jouluksi ja on valmis tilaamaan heti. Toinen puoli asiassa on palvelu. Huonoilla katteilla palvelu kärsii aina. Jos myyjä saa kaupasta normaalin katteen niin se yleensä näkyy hyvänä palveluna, marianne karkkeina ja yleisenä huolenpitona.
...sitten saa? Eli voisko joku asioista tietävä mainita autoliikkeet/myyjät, joilta tuon 2000 euroa tai 5-7% saisi pois. Ei pelkästään mazda-myyjät, van kaikki laatuautoja (Mazda, Toyota, Honda) kaupittelevat. Itse asustelen Etelä-pohjanmaalla eli akselilla Vaasa-Tervajoki-Seinäjoki-Kauhava-Kurikka olis kiva tietää ne parhaimmat ostospaikat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440