Tere,
Joudun aorttaläppä leikkaukseen vuoden vaihteen jälkeen. Tästä tietoisena olen kysellyt, mitä ja miten. Eräs tuttuni kertoi ihan karmeita asioita. Jospa joku täällä palstoilla on kokenut kyseisen "homman". Olisin tosi kiitollinen asiallisesta infosta, leikkauksesta, toipumisesta ja mitä nyt ikinä.
Kauhutarinat läppäleikkauksesta!
3
1786
Vastaukset
- siskontyttö
on käynyt tuon läpi, ja minäkin varmaan siihen aikanani joudun. Läppävikahan on aika perinnöllinen, ja minullakin kuulemma kuulu reikä läpässä, sanoi tohtori.
Tarkemmin en osaa sanoa, kuin että kaikki olivat ehkä puolisen vuotta leikkauksen jälkeen tosi väsyneitä ja laihoja. Kaikki tätini olivat leikkausaikana yli 65-vuotiaita.
Toipumisajan jälkeen kaikki ovat piristyneet huomattavasti, ja leikkauksesta on jäänyt muistoksi vain pikkaisen hoikempi ulkomuoto. (Kaksi heistä oli aika pulskia, yksi hoikka, ja hän on kyllä nykyään vähän liiankin hoikka)
Ehkä tästä ei ollut sinulle paljon apua, mutta näin lähipiiriin kuuluvana voin vakuuttaa, että kaikkien elämänlaatu parani huomattavasti leikkauksen myötä. Mutta toipuminen ottaa aikansa.
Onnea matkaan sinulle! :)- hohoijaa
Kiitos viestistäsi, tärkeintä tietysti on se, että tietää kunnon parantuvan mokoman operaattion jälkeen. Aika pitkä on toipuminen, minä olen vähän alle kuusikymppinen. Kirjoitit läppävian olevan perinnöllistä, en kuitenkaan muista suvussamme vastaavaa. Tosin isäni kuoli sydänkohtaukseen, äidilläni oli myös ongelmia sydämmensä kanssa. Minulla on ollut yksi sydänkohtaus ja pari pienempää tukosta, päässä ja jalassa. Varsinainen romu olen, mutta eiköhän se tästä, hermostuttaa kuitenkin.
Rauhaisaa Joulua ! - viirutin
hohoijaa kirjoitti:
Kiitos viestistäsi, tärkeintä tietysti on se, että tietää kunnon parantuvan mokoman operaattion jälkeen. Aika pitkä on toipuminen, minä olen vähän alle kuusikymppinen. Kirjoitit läppävian olevan perinnöllistä, en kuitenkaan muista suvussamme vastaavaa. Tosin isäni kuoli sydänkohtaukseen, äidilläni oli myös ongelmia sydämmensä kanssa. Minulla on ollut yksi sydänkohtaus ja pari pienempää tukosta, päässä ja jalassa. Varsinainen romu olen, mutta eiköhän se tästä, hermostuttaa kuitenkin.
Rauhaisaa Joulua !Hei "hohhhoijaa"
Miten sinulla meni läppäleikkaus? Oliko niin kauheaa kuin luulit? Mihin kuntoon siinä tulee? Kuuluuko laihtuminen todellakin asiaan? Kertokaahan asiasta kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891