kertalippu 7 €uroa. Mistä johtuu?Mitä eroa muihin saleihin??
kuntosali 38(city biljardin vieressä)
4
2613
Vastaukset
- JP
Yrittävät saada porukkaa ostamaan kk-/10-kerran-kortteja. En ole kyllä itse käynyt siellä, mutta varmaan sali toteutettu elektroniikkaautomatiikkamummojenkuntotus-laitteilla, sillähän sitä hintaa tulee, kun pitää saada lisää katetta, kun em. vehkeet on maksaneet omaisuuksia...!
- Oulumies24
Koska kärppäläiset ja niiden fanit käy siellä, voimamiehet ja on 38 ollut monesti teeveessäkin. Laitteet keskitasoa, peilisali yms. ei vielä mikään kultapossukerho.
Kokemukset muutaman vuoden takaa.- mä
38:n laitteet ovat uusia. Siellä myydään uusia wellness-kortteja joka maksaa vain 50€/kk (sis. kaikki palvelut aer, spin, gym, sol ja gym-ohjelmat ja ohjaukset)
Samalla kortilla voi käydä kaikissa Wellness kuntokeskuksissa ympäri suomen ja Oulussakin on jo kolme.
Huippu paikka!
- Anonyymi
Kuka muistaa ikivanhan 38 kuntosalin? Sen vetäjä oli Mattila. Missä lieneen nykyisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3702878Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201569Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan131101Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571017Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28988En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849