Osaisiko kukaan kertoa että mistä johtuu kun anuksesta tuntuu "törröttävän" tai tulevan ulos suolta tai mikälie se on? Kokoajan tuntuu haisevan epämiellyttävälle (ulosteelle). Olen laktoosi-intolerantti mutta käytän vain Hyla-tuotteita. Tuntuu kuin se olisi jotenkin ärsyyntynyt koska sitä ei ole kokoajan.
Alkaa jo tuntumaan pahalta kun toisinaan heti aamulla alkaa vaikken olisi edes syönyt mitään. Vatsani toimii ihan normaalisti (ei veteliä, kerran päivässä yleensä "kakkoshätä"). Olen myöskin epäillyt että oireet voisivat liittyä keliakiaan, koska olen saanut jotain outoa ihottumaa nilkkaan ja alaselkään.
Olisi varmaan viisainta puhua lääkärille, mutta olen aina ollut tälläinen joka haluaa etukääten kysellä ja tutkia mistä kaikki johtuu.
Juon myöskin toisinaan kahvia mutten liiallisuuksiin.
Anuksen sisältä tuleva "pullistuma"
Supsu
1
636
Vastaukset
- bias
ettei sattus olemaan peräpukama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798