Heee!
Olenko vain hullu, vai saako joku muukin allergiakohtauksen vaikkapa junavaunussa, jos jollakin on eväänä mandariini ja hän kuorii ja syö sen?
Sitruksen haju
3
1000
Vastaukset
- suti
Mandariini ja appelsiini saa mulla aikaan pahoinvointia ja hengenahdistusta (on myös astma). Olen niin herkistynyt ko. hajuille, että haistan heti huoneeseen tullessani jos joku on syönyt mandariinia enkä mitenkään voi istua esim. mandariininhajuisen ihmisen lähellä.
Saman huoneen roskiksessa kuivuvat mandariininkuoret suorastaan käryävät nenään pistävästi ja saavat minut voimaan pahoin.
Kyse on mielestäni nimenomaan kuorista: kuoritun mandariinin syöminen ei tuo minkäänlaisia ongelmia, sen sijaan en itse voisi mitenkään kuoria mandariinia tai appelsiinia, en edes koskea niiden kuoriin niistä tarttuvan hajun takia, jota ei saa pois millään pesuaineella. - huip
Saan jonki näköisen allergia kohtauksen mandariinin kuorijan ja/tai syöjän olessa lähi maillakaan.
- VaahteramäenIida
Kiitos!
Kun tuntuu pikkasen hullulta kieltää kavereita syömästä eväitä tai koko leiriltä välipala ollessani muiden kanssa tekemisissä! Mutta kohtaus voi olla todella raju...
Eli tämä siis haittaa sosiaalista elämääni, harmittaa. Onneksi ystäväni muistavat sen hyvin! Ja ottavat huomioon, toisin kuin äitini :-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008