rolling Stonesin levymyynti ei ole ollut odotettua. Johtuukohan siitä että Bigger Bang on ollut netissä vapaasti kuultavana?
http://elisa.net/viihde/19480.shtml
R.Stones
4
474
Vastaukset
- richards
luulen että suuri osa alkuperäisistä rollari faneista on liian vanhjoja ja katkeria ostamaan levyä, eikä kiinnosta enään. Osittain vituttaa itseäkin(25v.)rolling stonesia rakastavana henkilönä lippujen hinnat ja kun suomeenkaan ei ole varaa tulla. En siis näe rolling stonesia enään koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa (töissä levykaupassa). Uutta levyä lötyy hyllystä jo 2, koska tuli vil dvd versio. jatketaan...
- jumping jack
Olen vanha fani ja en ymmärrä miksi pitäisi olla katkera ja vittuuntunut?!
Levy on paras pitkään aikaan ja kannatttaa ostaa!
He tietysti ottavat rahat pois jos niitä tyrkytetään. Suomi nyt on vaan pois laskuista, kun ovat useasti viime vuosina käyneet ja kala käy pyydykseen muualla paremmin.
Olisihan se ollut helpompi nähdä ne taas kotimaassa, mutta saa niitä lippuja muuallekin hommattua. - richards
jumping jack kirjoitti:
Olen vanha fani ja en ymmärrä miksi pitäisi olla katkera ja vittuuntunut?!
He tietysti ottavat rahat pois jos niitä tyrkytetään. Suomi nyt on vaan pois laskuista, kun ovat useasti viime vuosina käyneet ja kala käy pyydykseen muualla paremmin.
Olisihan se ollut helpompi nähdä ne taas kotimaassa, mutta saa niitä lippuja muuallekin hommattua."Olen vanha fani ja en ymmärrä miksi pitäisi olla katkera ja vittuuntunut?!
Olisihan se ollut helpompi nähdä ne taas kotimaassa, mutta saa niitä lippuja muuallekin hommattua."
Puhuinko sinusta...okei..eivät tule Suomeen koska vaativaa duunia tekee suomi-juntti melkein riittävän hyvin. Pidän myös uudesta levystä.
Voodoo Lounge `95 oli se keikka;uskon myös bändille. Viimeiset kaksi, ei niin mahtavia. Osittain myös biisi valinnat kussut. Niin standardi setti kuin vain voi. Suurin osa luultavasti haluaisi jotain spessua. olen nähtävästi itse katkera... uusi levy on hyvä-historiasta löytyy parempia. Vaikka Tattoo You, mitä silloin pidettiin paskana.
- stonesdiggari
Uusi levy on ihan ok. Tosiasiahan on, ettei stonesin levyt oo pitkään aikaan myyneet listojen kärkipaikoille. Yleensäkin stonesin viime aikojen studiolevyt on kaikki olleet hyviä. Voodoo oli toki aika huippu parempi kuin Babylon, muttei sekään huono ollut. Tattoo you vuodelta -81 on yllättävän hyvä levy, mutta lähes kaikki biisit on tehty jo -70 luvun alussa tai puolivälissä.
Ajattelin kierrellä lomalla k-euroopassa ja katsella useamman keikan. Rahaa menee lomaillessa aina, joten siihen on hyvä yhdistää kaupungit ja stones!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840