Esimerkki: Työmatka on 5 km. Ruuhka-Suomessa sen taittaminen autossa kestää
pahimmillaan puolikin tuntia.
Samassa ajassa tuon kävelisikin. Fillarilla autoa nopeammin?
Mitä halavatun järkee?
7
825
Vastaukset
- vitsin
murjaisit missä se on Suomessa? ;)) mene fillarilla tai kävellen
Sit asui ruuhka-Suomessa kun tohkeissaan sanoi 4 km työmatka-ajon vaativan
ajoittain 20-25 minsan ajan.- Hintriika
capt.cöpenick kirjoitti:
Sit asui ruuhka-Suomessa kun tohkeissaan sanoi 4 km työmatka-ajon vaativan
ajoittain 20-25 minsan ajan.Muistanpa Helsingissä joskus ajaneeni 45 min eduskuntatalolta Kallioon (n. 3 km) perjantain iltapäiväruuhkassa.
Hintriika kirjoitti:
Muistanpa Helsingissä joskus ajaneeni 45 min eduskuntatalolta Kallioon (n. 3 km) perjantain iltapäiväruuhkassa.
Joutuu kaikki neljä autoa varttumaan ohi duunareiden työhönmeno/paluuruuhkan aikaan!
Näin suurtaajamien ulkopuolella.capt.cöpenick kirjoitti:
Joutuu kaikki neljä autoa varttumaan ohi duunareiden työhönmeno/paluuruuhkan aikaan!
Näin suurtaajamien ulkopuolella.Muistan kun menimme Lahdesta Heinolaan 32km,vanhan tien aikaan helluntain aattona yli
2-tuntia.
Siinä keitti auto ja kuskilla kans.
3.1--31.7.2006 kokeillaan ruuhkaveron toimivuutta Tukholman alueella arkipäivisin klo 6.30-18.29.
Tämä koskee ainoastaan ruotsalaisrekisteröityjä autoja ja maksu on 10, 15 tai 20 kr per ohitettu tulli, ajankohdasta riippuen. Maksu on korkeintaan 60 kr/vuorokausi.
Miten tämä tulee käytännössä toimimaan, antaa jo etukäteen aavistuksen selvistä epäkohdista.
Esim. että maksu suoritetaan jälkikäteen 5 vuorokauden sisällä.
Jos minä lähden esim. Suomeen lomalle ja ohitan tuollaisen tullipaikan, niin lasku jää maksamatta jos en ole takaisin 5 päivän sisällä.- pullaulla
se tullimaksu . En osaa sanoa onko siinä perää , että rekisterikilpiä on jo varastettu ,ja sitten tuleekin laskut rekkkarin omistajalle . Luin jotai tällaista lehdestä .Paikallislehti oli muistaakseni Nacka posti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392070
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 66626
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477