Mitä halavatun järkee?

Esimerkki: Työmatka on 5 km. Ruuhka-Suomessa sen taittaminen autossa kestää
pahimmillaan puolikin tuntia.

Samassa ajassa tuon kävelisikin. Fillarilla autoa nopeammin?

7

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsin

      murjaisit missä se on Suomessa? ;)) mene fillarilla tai kävellen

      • Sit asui ruuhka-Suomessa kun tohkeissaan sanoi 4 km työmatka-ajon vaativan
        ajoittain 20-25 minsan ajan.


      • Hintriika
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Sit asui ruuhka-Suomessa kun tohkeissaan sanoi 4 km työmatka-ajon vaativan
        ajoittain 20-25 minsan ajan.

        Muistanpa Helsingissä joskus ajaneeni 45 min eduskuntatalolta Kallioon (n. 3 km) perjantain iltapäiväruuhkassa.


      • Hintriika kirjoitti:

        Muistanpa Helsingissä joskus ajaneeni 45 min eduskuntatalolta Kallioon (n. 3 km) perjantain iltapäiväruuhkassa.

        Joutuu kaikki neljä autoa varttumaan ohi duunareiden työhönmeno/paluuruuhkan aikaan!

        Näin suurtaajamien ulkopuolella.


      • capt.cöpenick kirjoitti:

        Joutuu kaikki neljä autoa varttumaan ohi duunareiden työhönmeno/paluuruuhkan aikaan!

        Näin suurtaajamien ulkopuolella.

        Muistan kun menimme Lahdesta Heinolaan 32km,vanhan tien aikaan helluntain aattona yli
        2-tuntia.
        Siinä keitti auto ja kuskilla kans.


    • 3.1--31.7.2006 kokeillaan ruuhkaveron toimivuutta Tukholman alueella arkipäivisin klo 6.30-18.29.
      Tämä koskee ainoastaan ruotsalaisrekisteröityjä autoja ja maksu on 10, 15 tai 20 kr per ohitettu tulli, ajankohdasta riippuen. Maksu on korkeintaan 60 kr/vuorokausi.

      Miten tämä tulee käytännössä toimimaan, antaa jo etukäteen aavistuksen selvistä epäkohdista.
      Esim. että maksu suoritetaan jälkikäteen 5 vuorokauden sisällä.
      Jos minä lähden esim. Suomeen lomalle ja ohitan tuollaisen tullipaikan, niin lasku jää maksamatta jos en ole takaisin 5 päivän sisällä.

      • pullaulla

        se tullimaksu . En osaa sanoa onko siinä perää , että rekisterikilpiä on jo varastettu ,ja sitten tuleekin laskut rekkkarin omistajalle . Luin jotai tällaista lehdestä .Paikallislehti oli muistaakseni Nacka posti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe