Onks kukaan saanut Visaa ko. paikasta? Voiko esim. 600 euron tuloilla saada vai vaatiko isommat tulot jo minimi luottorajaan...kokemuksia??
Visa Lindexiltä?
5
1452
Vastaukset
- saa
niin pienillä tuloilla!
- visaguy
kerro toki tarkemmin jos tiedät jotain...
- minä vaan
visaguy kirjoitti:
kerro toki tarkemmin jos tiedät jotain...
eiköhän tuon lindexinkin visan kanssa luottokunta tee päätöksen samoin perustein kun "tavallista" visaa haettaessa. ei kai lindex sitä sun luottoa kontolleen ota. korjatkaa jos olen väärässä.
sitä en tiedä saako noilla tuloilla visaa ylipäätänsä. itse hain omani opiskeluaikana kun sen sain jotenkin yliopiston "avulla" ilman erikoisia tuloja. - päätä!!!!
minä vaan kirjoitti:
eiköhän tuon lindexinkin visan kanssa luottokunta tee päätöksen samoin perustein kun "tavallista" visaa haettaessa. ei kai lindex sitä sun luottoa kontolleen ota. korjatkaa jos olen väärässä.
sitä en tiedä saako noilla tuloilla visaa ylipäätänsä. itse hain omani opiskeluaikana kun sen sain jotenkin yliopiston "avulla" ilman erikoisia tuloja.luottokunta,vaan ikano rahoitus...
- Visa
on hoitanut raha-asiansa moitteetta. Visaa ei myönnettä alle 18 vuotiaalle ja maksuhäiriöisille.
Pienet tulot eivät aina vaikuta luottopäätökseen, vaan mm. työsuhteen laatu ja pituus vaikuttavat myös. Kannattaa kokeilla, jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764