APUA

tietoa tarvitseva

Sain juuri tietää poikaystäväni olevan lestadiolainen, eipä tuo sitä juuri hehkuttanut ja siksi sain tietää vasta nyt kun kysymällä kysyin. rakastan sitä ja haluan yhteisien tulevaisuuden, mutta lestadiolaista musta ei saa tekemälläkään.. Haittaako tuo ja mitä perhe ajattelee?

5

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso

      Jos sä et tuu lestauskovaiseksi, tai poika eroo lestauskosta, teillä ei oo yhteistä tulevaisuutta.

    • nadja

      Sinun kannattaa puhua hänelle omista tulevaisuuden suunnitelmistasi hänen suhteensa ja kysyä mikä on hänen tarkoituksensa sinua kohtaan?

      Ei onnistu sanon myös minä. Lestadiolainen perinne on niin kaukana nykypäivästä ihan kaikilta osin, että vain toinen lestaadiolainen voin tässä uskossa pärjätä.

      Jutelkaa ja tutustukaa toisiinne.

      • jeesii

        Mun mies on eronnut lestadiolaisuudesta, ei häntä voisi kuulemma vähempää kiinnostaa, mutta kun perhe on vl niin mä mietin heidän reaktiotaan. Mun miehellä on kuitenkin iso perhe tietenkin ja se että he hyväksyvät minut on mulle todella tärkeää. Olen itse vain puoliksi suomalainen, mutta täysin suomalaiskulttuurinen ja häntä arveluttaa viedä minua näytille, koska olisin ensimmäinen tyttö ylipäänsä kenet hän kotiin vie. Mun mies haluaa olla loppuelämänsä mun kanssa ja tehdä pari lasta ja minä myöskin, mutta se että hänen perhe hyväksyy minut on TODELLA tärkeää, munkin perhe pitää niin paljon yhtä. Mä en myöskään tiedä lestadiolaisuudesta mitään eikä se minua haittaa!! Ollaan oltu kohta vuosi yhdessä ja viimeiseen asti yritti välttää kertomista minulle, ehkä hän pelkäsi mun reaktiota ja nyt kun huomasi, että se ei ole mulle mikään ongelma niin aikoo kysyä kotoa, että mitä ne musta ajattelee, koska en halua lähteä sinne arvosteltavaksi.


      • Pappa
        jeesii kirjoitti:

        Mun mies on eronnut lestadiolaisuudesta, ei häntä voisi kuulemma vähempää kiinnostaa, mutta kun perhe on vl niin mä mietin heidän reaktiotaan. Mun miehellä on kuitenkin iso perhe tietenkin ja se että he hyväksyvät minut on mulle todella tärkeää. Olen itse vain puoliksi suomalainen, mutta täysin suomalaiskulttuurinen ja häntä arveluttaa viedä minua näytille, koska olisin ensimmäinen tyttö ylipäänsä kenet hän kotiin vie. Mun mies haluaa olla loppuelämänsä mun kanssa ja tehdä pari lasta ja minä myöskin, mutta se että hänen perhe hyväksyy minut on TODELLA tärkeää, munkin perhe pitää niin paljon yhtä. Mä en myöskään tiedä lestadiolaisuudesta mitään eikä se minua haittaa!! Ollaan oltu kohta vuosi yhdessä ja viimeiseen asti yritti välttää kertomista minulle, ehkä hän pelkäsi mun reaktiota ja nyt kun huomasi, että se ei ole mulle mikään ongelma niin aikoo kysyä kotoa, että mitä ne musta ajattelee, koska en halua lähteä sinne arvosteltavaksi.

        Mene ihan vapaasti miesystäväsi kotiin. Vanhoillislestadiolainen ihminen KUNNIOITTAA ja ARVOSTAA jokaista ihmistä.Jokainen ihminen on yhtä arvokas, yhtä tärkeä. Jokainen ihminen on Jumalan luoma. Näissä asioissa meillä kaikilla on oppimista.


    • ota selvää

      Jos et hlua 15 lasta. Ota ihmeessä selvää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe