Olen tässä lueskellut näitä juttuja taasen. Milloin vedetään äo:t ja muut ihmeet juttuun mukaan. Älykkyyttäkin on monenlaista... Ihmetyttää vaan kuinka moni itseään älykkäänä pitävä kirjoittaa täällä raskaasta liikenteestä, vaikka oikeasti eivät tiedä mitään muuta kuin mitä IL ja IS kirjottaa asiasta. Ammattiliikenne aiheuttaa todella vähän onnettomuuksia ajettuihin kilometreihin nähden. Syyllinen on 3/4:ssa se vastapeluri. Ottakaa selvää asioista...
Ettei menisi hieman yli...
2
360
Vastaukset
- hanttitytto
Sitä tossa juuri keskustelin kaverin kanssa, että suhteessa siihen miten paljon todellisuudessa raskaskalustoa on liikenteessä ja onnettomuuksiin, jotka todella ovat rekkojen aiheuttamia niin on onnettomuuksia tapahtuu vähän. (voikohan sen noin sanoa äidinkielellisesti...?) Mutta kun rekka kolaroi ja tulee pahaa jälkeä niin sehän on saman tien lööpeissä. Kun juttua alkaa lukemaan niin siinä loppuvaiheessa sanotaakin että by the way, henkilöauto törttöili.
- Kulkurinvalssi
...yhtäaikaa euroopassa.
Jos vain joku viittisi ottaa selvää montako onnettomuutta tapahtuu, niin huomaa todellakin missä mennään.
Ammattiautoilijoiden piirissä tapahtuu vähemmän työtapaturmia kuin muissa vrt. ammateissa.
Vähemmän loukkaantuneita, vähemmän kuolemia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484