VENÄJÄN VINTTIKOIRISTA KYSYN!

VINTTI

Kertokaa mitä mieleen tulee tästä rodusta. Ehkä eniten kuitenkin kiinnostaa käytännön pito, eli hoito, luonne, sopivuus kerrostaloon, siraudet jne.

7

1288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carri

niin etsippä käsiisi uusin koiramme lehti,oli nimittäin borzoi rotuesittelyssä=) no kuitenkin,meillä on borzoi tyttö 3v ja asuu maalla lapsi-koira-kissa-perheessämme.yleisesti ottaenhan näillä on metsästysvietti sen verran kova,että kissan kanssa ei suositella asumista.meillä ei tosin välitä siitä mitään.käy hyvin kerrostaloonkin sillä haukkuu erittäin harvoin.tärkein ominaisuus on se että borzoi pääsee mielellään joka päivä juoksemaan irti.borzoi ei myöskään ole kauhean miellyttämisen haluinen(voi olla vaikea kouluttaa) ja tykkääkin sisätiloissa vain loikoilla ja venytellä sen jälkeen.pentuajan ruokinta on tärkeää suorittaa oikein pitkien luiden takia ja muutenkin suurten rotujen tavoin kiinnittää tähän huomiota ja panostaa hyvään ruokaan.turkki on helppohoitoinen kunhan muistaa säännöllisestii harjata.borzoi on myöskin aika terve rotu,ei ihmeempiä sairauksia.suurten koirien tavoin vatsalaukun kiertymät vitsauksena.on ehdottomasti sisäkoira,tässä nyt mitä äkkiä tuli mieleen.meille on muuten tulossa keväällä borzoin pentuja jos kaikki menee hyvin=)

• Riva

asut ??

• carri
        Riva kirjoitti:

asut ??

ollaan!

• Riva
        carri kirjoitti:

ollaan!

kiinnostunut venakosta, onko sulla kenneli? Olen kylläkin varannut jo pennun,mutta ovet pitää pitää auki.

• carri
        Riva kirjoitti:

kiinnostunut venakosta, onko sulla kenneli? Olen kylläkin varannut jo pennun,mutta ovet pitää pitää auki.

kenneliä vaan harkiten ja harvoin tulee pentuja.ollaan ihan tälläisellä kotikoira pohjalla oltu.mielestäni järkevää pitää vähän koiria ja hoitaa ne sitten hyvin.tällä meidän nartulla on erittäin hyvä sukutaulu ja siksi nämä uroksen omistajat haluavat meidän neitin heidän koirallaan astuttaa=)

• carri
        Riva kirjoitti:

jos haluat enemmän kysellä,otapa vaikka yhteyttä sähköpostiini:[email protected] saa tulla kahville koiriin tutustumaan ja kuvia voin laittaa postissa vaikket meidän mahdollisesta pentueesta pentua sitten ottaisikaan=)

• Borzoin omistaja

Ohessa on Venäjän vinttikoira yhdistyksen, (Suomen borzoiklubi) kotisivut, joilta löytyy paljon venakkoihin liittyää tietoa.

http://www.sci.fi/~sbk/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe