Rahaa teiden kunnostukseen ja ylläpitoon.

finnbulli

Täällä haukutaan jatkuvasti viranomaisia teiden huonosta kunnosta ja hoidosta.

Eduskunta pättää joka vuosi budgetissa miten varat ja rahat käytetään.

Tiehultoa vastaavat rakentavat jo hoitavat sen mukaan,kuin budgettirahaa on käytettävissä.

Sen takia ehdottasin että kaikki tupakan ja viinan aiheuttamien sairauksien hoito lopetetaan välittömästi, ja sitä rahaa ohjataan teiden ylläpitoon.

5

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reipas

Ainakin osan noiden itseaiheutettujen "tautien" hoidosta voisi siirtää pois yhteiskunnan harteilta. Sillä rahalla tekisi jos jonkinlaista parannusta vaikkapa juuri tieverkkoon. Hyvä ajatus.

Oikein pitkälle vietynä voisi ajatella ihmisten kärsivän alkoholin vaikutuksista liikenteessä muutenkin kuin vain rattijuoppouksina...

• metallimies

Kyllä asfaltin jysrintä pilalle nastarenkailla on aika pikälle autoilijoiden itse aiheuttamaa. Itse olen lopettanut tupakan polton ja nastarenkaitten käytön enkä kadu hetkeakään.

• .....................
        metallimies kirjoitti:

Kyllä asfaltin jysrintä pilalle nastarenkailla on aika pikälle autoilijoiden itse aiheuttamaa. Itse olen lopettanut tupakan polton ja nastarenkaitten käytön enkä kadu hetkeakään.

"Itse olen lopettanut tupakan polton ja nastarenkaitten käytön enkä kadu hetkeakään."

ESIMERKILLISTÄ TOIMINTAA ! :)

• Kyllähän ne itse aiheutettuja ovat noista johtuvat sairaudet, mutta toisaalta niistä kerätään valtion kassaan veroa, jolla kai katetaan sitten hoitokuluja ja jos en väärin arvaa, niin rahaa riittää muuallekin, kuten esim. liikenteeltä kerätystä verostakin.

• pERSE

kun se raha menee suoraa töyssyihin ja kameroihin..kelikameroista on hyvä kattoo miten kunnon mällit saadaa aikaan...90% olisi kelikameroitettava jotta saadaan kunnon iso veli valvoo meininki...kaikki työthän tehdään nykyään netissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe