Tulot

Eikö?

100000km=100000€
80000km=80000€
Vai väitättekö muuta?

12

2333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainen kenties

ja ajelen vain päiväsaikaan. 12 tunnin työrupeamalla olen tienannut 100 euroo miinus verot.
      Kilometrejä tulee välillä ihan tyhjästäkin. Menen asiakkaan luokse ja vasta siellä laitetaan mittari päälle. Joskus asiakkaan luokse on 10 kilsaa ja tyhjänä ajetaan ilman maksua.

Jos asiakas haluaa pitkällekin ja tulen ikävästi taas ilman asiakasta takaisin niin ilman maksua siinä taas ajellaan.

• Eikö?

Jos saisit aina paluun niin tulot tuplaantuisi.
        Mutta muuten tuo esim. on totta, tuskin kovin monella on auton vuosijuoksu alle 1€

• joo-o

Sitä luokkaa. Noin euro/kilometri. Siitä pois kulut ja verot niin....? Paljonko on ne OIKEAT tulot?

• Eikö?

Niinpä, tässäkään ammatissa ei saa tuloja verottomana, kuten ei missään muussakaan.

• tulot...

ovat bruttona väliilä 0-50%.
        Yleisimmin varmaan 25-35%

• rutto ja rosentti
        tulot... kirjoitti:

ovat bruttona väliilä 0-50%.
        Yleisimmin varmaan 25-35%

Jos ei ite aja on 12% Brutosta.

• liikevaihto

n.130,000 siitä palkat,autonmaksu.renkaat,huolto,vakuutukset,Alv,polttoaine.pankkilaina autosta,verot muut.Jäi sentään n.21,000 käteen.Kilometriä tullut n.160000 vuodessa.Auto pitää vaihtaa kohta.Kun ei viitsi korjaamolla seisottaa.On tää vaan yhtä oravanpyörää.Huom tää on vain minun tilanne.

• Autoilija

Hirrrrrveä liikevaihto ja ton verran vaan jäi käteen!!!!???
        Anna nyt anteeksi mulle, kyllä te ootte dorkia!!!
        Ajan yksin n. 60.000E vuoteen, kilsoja n. 55.000 ja siltikin mulle jää enemmän tumppuun kuin sulla! Millä hemmetin Cadillacilla oikein ajelet?
        Eihän tommosessa ole enää mitään järkeä!!!
        Mulla on parinkymmenen tonnin auto, enkä aio ikinä mitään kallista edes hankkia. Ja ostan aina autoni käteisellä, lainaa ei oo senttiäkään.
        Sori nyt, vähän mollasin mutta.....EI TOSSA OO JÄRKEÄ!!!

• taksimies
        Autoilija kirjoitti:

Hirrrrrveä liikevaihto ja ton verran vaan jäi käteen!!!!???
        Anna nyt anteeksi mulle, kyllä te ootte dorkia!!!
        Ajan yksin n. 60.000E vuoteen, kilsoja n. 55.000 ja siltikin mulle jää enemmän tumppuun kuin sulla! Millä hemmetin Cadillacilla oikein ajelet?
        Eihän tommosessa ole enää mitään järkeä!!!
        Mulla on parinkymmenen tonnin auto, enkä aio ikinä mitään kallista edes hankkia. Ja ostan aina autoni käteisellä, lainaa ei oo senttiäkään.
        Sori nyt, vähän mollasin mutta.....EI TOSSA OO JÄRKEÄ!!!

olla kun epäilet.Mutta selvennykseksi sanon että palkkalistoillani on 3 kuljettajaa.Itse ajan satunnaisesti.Kysy lisää jos jotain jäi epäselväksi.

• Autoilija
        taksimies kirjoitti:

olla kun epäilet.Mutta selvennykseksi sanon että palkkalistoillani on 3 kuljettajaa.Itse ajan satunnaisesti.Kysy lisää jos jotain jäi epäselväksi.

No joo, ajat satunnaisesti, sehän sitten jo valaiseekin enemmän. Ja 3 kuskiakin, sekin selittää niitä kilometrejä ja palkkakulujakin.
        Ja kuskejahan ei saa kuin E-mallin meseen joten se selittää kalustokuluja.
        Kyllä mä taksari olen, ollut jo vuosikymmeniä. Kaikkea olen nähnyt ja kuullut. Ja erillaisia ajatus- sekä käytännön malleja liikkeenhoidostakin...
        No, sittenhän sulla on kuitenkin kohtuulliset tulot siihen nähden että ajat vain joskus.
        Anteeksi vaan mutta meinasin pudota jakkaralta kun luin juttusi...
        ;-)

• Eikö?
        taksimies kirjoitti:

hyvä palkka sohvalla makaamisesta

• Autoilija
        Eikö? kirjoitti:

hyvä palkka sohvalla makaamisesta

Ei se nyt ihan sohvalla maaten tule, kyllä siinä saat kaiken aikaa olla varuillasi ja toimessa mukana. Olen minäkin tuota harrastanut että kuskit ajeli sen suurimman osan, minä vaan joskus. Ja jäähän siitä JOS kaikki menee hyvin. Siis JOS! Kyllä minä ainakin jouduin jos jonninmoista asiaa selvittelemään ihan koko ajan, puhelimessa sai olla kaiken aikaa.
        Pisti vaan siinä alkuperäisessä tarinassa silmään se suuri brutto ja kilsamäärä. Kyllä se brutto hyvin hupenee kaikenlaisiin maksuihin. Yks kunnon mälli, auto lunariin ja bonukset alas, eipäs sitten jääkkään enää mitään. Se on v--tun pienestä kiinni!
        Kertoo nimimerkki "kokenut".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe