Onko kenelläkään kokemusta potkurin korjaamisesta omin neuvoin? Omastani on kahdesta lavasta lohjennut pieni pala ja ajattelin, että ne olisi hyvä korjata. Toimisiko joku kemiallinen metalli, vai pitäisikö suosiolla viedä korjaamolle? Kyseessä siis teräspotkuri OMC-koneeseen. Minulle on tulossa toinen potkuri, mutta olisi tuokin kiva saada kuntoon. Mutta tuleeko esim tasapainotuksen kanssa ongelmia?
Potkurin korjaus
5
7472
Vastaukset
- jallu
ei noi pakkelit kauaa pysy lavankärjessä. jos se on rautaropeli ni se kannattaa kyllä korjauttaa, on senverta arvokas. aluropelia ei välttämättä kannata alkaa laitattamaan. Jos on pakko ite yrittää ni sitte hitsaat fylliä ja hiot hienoks. Vaatis kyllä tikkiä tai mikkiä, 1,6mm kirkkaalla puikollakin vois kokeilla...
- steel man
badding miehiä aina siunaantuu tänne ????
- Pali
onnistuu kunnolla,vain hitsaus menetelmällä.Jos ei itsellä taidot riitä,on olemassa potkureihin erikoistunut firma. JS-potkuri Kotkassa,numeroa en tiedä.Kysy numeropalvelusta.
- kivillä käyny
Joo kivenlahdessa korjaa yks kaveri myös.Ainaski mun potkurin. Muistaakseni espoon erikoishitsaus´
puhelin sinne on 0400 464564 pätevän oloinen kaveri.Tekee kuulemma vakuutus yhtiöillekkin korjauksii.
- Missä tahansa
Jossa on mig-hitsaus taitoinen seppä,ja ruostumaton lanka hitsikoneessa. Kun sen potk.lavan painaa paksumpaa messinkilevyä vasten,ja hitsaa sopivilla asetuksilla,niin ei jää paljon hiottavaa.
Ja varmasti kestää,itse oon korjannu alumiinipotkureita puikkohitsilläkin,eikä mitään ongelmia. Mutta tietenkin tig-,tai mig-on aina parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835