Ainejärjestön pikkujoulut

Liquid

Yliopiston ainejärjestömme pikkujoulut sujuivat aina railakkaissa merkeissä. Jonkun aika kehnon näytelmäntapaisen jälkeen pääsimme asiaan eli juomiseen, eikä olut ja viini ollut kuin omakustannehintaista. Vuokrattu pieni puinen ravintolarakennus pysyi ulkona paukkuvasta pakkasesta huolimatta varsin lämpöisenä, kun hehkuimme lämpöä posket terästetystä glögistä punaisina.

Ei voi sanoa, että olisin opiskelijariennoissa ihmeesti notkunut. Nytkään en varmaan tuntenut puoliakaan pikkujouluun osallistuvista, sillä joukossa oli paljon laitoksellamme huvikseen tai sivuaineopinnot mielessään roikkuvia nuorempia opiskelijoita.

Yhden Tanjan tunsin kyllä sikäli, että häntä olin nähnyt tiedekuntamme kirjastossa. Opiskelukaverini Saaran tuntemana kaverina Tanja oli joskus lyöttäytynyt samaan lounasseurueeseen käydessämme Porthaniassa opiskelijalounaalla.

Tanja oli varsin viehättävä, aika tavallisen näköinen tyttö, jonka silmiinpistävän tummat puolipitkät hiukset herättivät jo ensi tapaamisella huomioni. Tanja oli pääaineeltaan italian kielen opiskelija, ja mielessäni yritin kuvitella häntä jonkun gigolon viereen. Muuten en voi sanoa olleeni Tanjasta erityisen kiinnostunut.

Terästetyn glögin jälkeen olin alustavasti huppelissa, ja koska porukkaa oli enemmän kuin pöytien ääressä tuoleja, päätin linnoittautua hyvän paikkani ääreen lähtemättä edes tanssimaan, miksikä he notkumista hölmön rap-musiikkinsa tahtiin kutsuivat.

Taisi olla Tanjakin aika ottanut siinä vaiheessa, kun kiinnitin huomiotani häneen. Tyttö horjahteli ja vaihtoi sanasen milloin yhden, milloin toisen tuttavansa kanssa ja hihitteli tyhmille jutuille. Enimmäkseen hälinässä ei lopulta kuullut mitään. Älysin kuitenkin Tanjan väsähtäneen seisoskeluun ja nurkasta nurkkaan kulkemiseen ja etsivän nyt istumapaikkaa, jota ei ollut vapaana tarjolla.

Harvinaisen ujo poika vaikka olenkin, terästetyn glögin siivittämänä viittoilin Tanjaa lähemmäs pöytääni, ja koska istuin leveän reteesti kaukana pöydästä, vinkkasin hieman humalaista tyttöä istumaan suoraan polvelleni.

Humalaisen joviaaliin tapaan Tanja tulla tupsahti suoraan syliini, eikä vain ihan polvelleni, vaan kunnolla syliin, jolloin hänen pehmeä takamuksensa painautui ihanasti nivusiani vasten. Tanjalla oli pikkujoulukuosinaan lyhyehkö hame, ja siinä tukevasti sylissäni istuessaan ja kyynärpäällään pöytään nojatessaan myös hänen tummien sukkahousujensa peittämät polvet tulivat seksikkäästi näkyviin. Tunsin paineen kasvavan munissani heti sillä hetkellä kun Tanja istahti syliini.

-Aika mökä täällä..., aloitin ihan vain jotain puhuakseni ja viedäkseni Tanjan ja omankin huomioni Tanjan alla kovettuvasta kalustani.

-Mitä?

-Aika mökä! Ei meinaa kuulla mitään!

Tanja oli puolittain poikittain polvieni päällä pyllynrako kuitenkin puolikovaa vehjettäni vasten, ja toisella kädellään hän nojasi pullojen ja lasien täyttämään pöytäämme. Nyt tuli minulle ongelma, missä olisi poliittisesti korrekti paikka pitää käsiäni, jotka vapaasti valitessaan toki olisivat hakeutuneet Tanjan rinnoille ja hänen mustan paljettipuseronsa alle. Nyt tyydyin naputtelemaan sormenpäilläni pöytää kuin uuden biisin rytmiä tapaillen, ja vasemman käteni päästin viimein tuolinnojalta lepäämään Tanjan syliin.

Minulla oli aika hyvä näköala myös Tanjan hieman avoimeen kaula-aukkoon, josta saatoin aavistella hänen pystyjen rintojensa kauniisti kaartuvaa muotoa. Kaluni kovettui entisestään ja pelkäsin Tanjan kohta ehdottomasti huomaavan sen ja lähtevän loukkaantuneena pois. Sen verran mukavaa tässä asennossa oli, että yritin ehdoin tahdoin keksiä joitakin puheenaiheita pitääkseni Tanjan tuossa sylissäni mahdollisimman pitkään.

Sosiaalisesti hyvän käytöksen paineet rajoittivat villimiehen halujani. Olihan samassa pöydässä vaikka kuinka paljon opiskelukavereita ympärilläni, sekä Tanjan että minut tuntevia heidän joukossaan. Yritin siis olla mahdollisimman coolina siinä Tanja sylissäni ihan kuin hän ei siinä olisikaan muuta kuin ehdottomasta pakosta. Parempi etten näyttäsi nauttivani asennosta.

-Kuumahan täällä on, totesin Tanjalle.

-Joo. Vaikka onhan tää mun pusero onneks aika ilmava, Tanja totesi ja venytti kaula-aukkoaan pienen tuuletuksen saadakseen. Vilaus rinnoista sai aikaan jalkojeni välissä nyt sellaisen jökötyksen, että jollei Tanja olisi istunut sylissäni, olisivat vieressä istujatkin nähneet erektioni ihan varmasti. Miten saattoi olla mahdollista, ettei Tanja sitä vieläkään tuntenut – vai eikö tyttö ollut sitä tuntevinaan? Joka tapauksessa tällä hetkellä siunasin Tanjan istumista sylissäni seisokkini näkösuojana.

Yleisen hälinän vuoksi jouduin puhelemaan Tanjalle lähes hänen korva suussani. Välillä tekikin mieli ottaa se suuhuni, mutten kaiken kansan nähden kehdannut.

Lopulta tunsin, että Tanja alkoi hieman valua lattialle tästä mukavasta asennostaan, enkä sallinut sen tapahtua. Laskin toimettoman käteni pöydältä Tanjan syliin ja otin häntä lanteista molemmin käsin kiinni ja hilasin hänet istumaan viisi senttiä ylemmäs syliini.

Nostoni tähän vielä intiimimpään asentoon kävi niin nopeasti, ettei Tanja ehtinyt protestoida. Kysyvän katseen hän kyllä minuun heitti, ja siihen vastasin sanomalla:

-Hei varoo vähän, sä putoot kohta lattialle...

Ymmärtäväiseen äänensävyyn lausuttu selitykseni meni läpi. Halusinhan pitää huolta voimakkaasti humaltuvasta tytöstä, ettei hän vain satuttaisi itseään. Samalla kovettunut kaluni tahtoi jo tunkeutua housujeni kankaan läpi tytön jalkoväliin, ja jos se olisi sen saanut tehdä, olisi tyttö todella pysynyt sylissäni pitelemättäkin.

Tässä vaiheessa minulle oli selvää, että Tanjan täytyi tuntea kova kaluni, ellei hän sitten ollut todella liiaksi humalassa tai luullut istuvansa etutaskussa olevan lompakkoni tai avainnippuni päällä. Tanja ei kuitenkaan tehnyt elettäkään lähteäkseen pehmeältä istumapaikaltaan. Päin-vastoin, välillä tuntui, että hän ”korjasi asentoaan” pyöräyttämällä kiinteää takamustaan sykkivässä sylissäni.

Viimein väki oli vähentynyt sen verran paljon, että Tanjakin nousi vessassa käydäkseen. Minua harmitti kovasti lämpimän tytönsylin poistuttua polveltani, mutta olihan sen joskus loputtava. Asiat kehittyivät silti minulle edulliseen suuntaan, kun opiskelukaverini Juha saapui luokseni.

-Voisitsä kattoo vähän tuon Tanjan perään. Se on juonu ihan liikaa ja ulkona on pakkasta. Se asuu tässä aika lähellä. Pystyistsä mitenkään kattoo et se pääsee kotiin asti?

Tottahan minä hyvän tarkoituksen takia uhrauduin, herrasmies kun olen. Tanjan tultua vessasta olin häntä vastassa.

-Bileet loppuu. Löydätsä sun takkia?

Kysymys oli sikäli aiheellinen, että naulakko on todella ylitäynnä talvitakkejamme.

-Joo...punanen...siellä...keskellä...jossain...

Hieman penkomalla löysin etsityn takin ja kaulaliinankin, jotka ojensin kohteliaasti Tanjalle. Me molemmat pukeuduimme pikaisesti, eikä ovensuussa hieman horjahtanut Tanja pitänyt pahana, kun hänen kaatumisensa estettyäni en päästänytkään häntä irti, vaan otin käsikoukkuuni kuljetettavaksi.

Tanja kertoi, kuten minullekin oli kerrottu, asuvansa lähellä ja pyysikin minua kävelemään hetken mukanaan. Tämä hyvä, ajattelin, sillä minun ei tarvinnut edes esittää asiaani kuten Juha oli sen sanonut. Valehtelin itsekin olevani samaan suuntaan matkalla ja olihan minulla aikaa.

Pikkupakkanen nipisteli poskiamme ja Tanjan horjahtelevista askelkuvioista päättelin hänen olevan vielä aika hiprakassa. Tuossa tilassa olisi todella paras saattaa tyttö kotiovelle saakka. Onneksi tyttö oli sen verran tolpillaan, että hän osasi neuvoa oikeissa kadunkulmissa mihin suuntaan kääntyä.

Rautatienvarren verkkoaidan liepeillä Tanja pyysi meitä pysähtymään hetkeksi, sillä hänen piti oksentaa. Yäk, tämäkin vielä, inhosin, ja Tanja todellakin puklasi hieman liikaa juomaansa glögiään valkealle hangelle. Meni viimeisetkin halut suudella kiihkeästi.

Tanjan hieman piristyttyä anteeksi pyydellen lähdimme eteenpäin käsikoukkua Tanjan kämpille – todellakin, puutaloon lähellä Helsingin keskustaa. Opiskelijakaverinsa kanssa he olivat saaneet vuokrata pari alakerran huonetta talon omistajan kerätessä varoja talon parempaa kunnostusta varten. Sen aikaa olivat opiskelijat saaneet asettua siihen vuokralaisiksi.

Ovelle päästyämme olin jo aikeissa jättää Tanjan siihen, kunhan olisin varmistunut siitä että tyttö pääsi edes ovesta sisään asti. Tanja kuitenkin pyysi minua tulemaan hetkeksi sisään lämmittelemään, pakkanen kun oli todella hirmuinen.

Tanjan luona oli kodikasta. Puutalon lämmin henki tulvahti vastaan ja pehmeillä matoilla oli kiva kulkea talvikengät riisuttuani. Jätimme päällysvaatteet naulakkoon ja asetuimme kävelystä väsähtäneinä keittiön pöydän ääreen istumaan.

Tanja oli selvästi yhä sekaisin humaltilassa ja itse mietin kauanko tässä kohteliaasti roikkua mitään sanomatta. Kun ei sanottavaa keksitty, asetin mielijohteesta ja ehkä myötätunnostakin käteni Tanjan pöydällä pitämän kylmän käden päälle. Puristin Tanjan kylmää kättä ja Tanja antoi tämän tapahtua. Olimme siinä selittelemättömässä tilassa varmaan kymmenen minuuttia mitään sanomatta.

Sitten Tanjan ensimmäinen repliikki oli että hänen täytyi käydä vessassa. Sieltä palattuaan Tanja tuli takaisin keittiöön.

-Haluisitsä olla täällä yötä...sä voisit nukkuu tossa sohvalla...

Kello oli todella yli kahden eikä julkisia kulkuneuvoja juuri enää kulkisi. Kieltelin silti, että mitä turhia, kyllähän minä tästä. En kuitenkaan tehnyt elettäkään poistuakseni. Nousin silti pöydän äärestä ja tutkailin ympäristöäni, kirjahyllyn kirjoja ja olohuoneen matkamuistoja. Tanja katosi jonnekin.

Kohta kuulin Tanjan äänen viereisestä huoneesta.

-Tuu tänne...

Ääni kuului makuuhuoneesta, jossa en ollut vielä käynytkään. Tanjan venäjää opiskeleva kämppäkaveri asui yläkerrassa Tanjan makkarin ollessa alakerrassa. Kämppis oli tällä viikolla kotopuolessa Nilsiällä käymässä.

Huoneeseen astuttuani näin Tanjan istuvan sänkynsä punaisella päiväpeitolla, toki täysissä pukeissa.

-Tuu istuu tähän, Tanja viittoi minua vierelleen, ja tottahan minä kilttinä poikana tottelin.

Istumiseksi se sitten olisi siinä jäänytkin. Muistaessani Tanjan juuri äsken oksentaneen ei ollut hirveästi hinkua antautua kuumaan kielisuudelmaan, kuten varmaan normaalioloissa muuten olisi käynytkin. Tanja piti vaihteeksi huolen puhumisesta.

-Oli tosi kiva istuu sun sylissä tänään...

-Nii mustakin oli...kun sä istuit siinä...

Tanja tirskahti tyttömäisesti. Odotin, että kohta hän sanoisi jotain seisoneesta kullistani. Päätin olla itse aloitteellinen kysymykselläni:

-Tunsitsä jotain...

Vielä hieman sekava Tanja ei ehkä edes ymmärtänyt kysymystäni, sillä hän tirskahti uudelleen ja sitten seurasi kiusallinen äänetön hiljaisuus.

Paitsi että Tanja otti tilanteen haltuunsa haluamallaan tavalla. Yhtäkkiä lähellä istunut tyttö oli kietonut kätensä kaulani ympäri ja painautunut lämpimänä minua vasten. Tunsin hänen pehmeiden rintojensa painautuvan rintakehääni vasten ja meidän molempien villapaidat alkoivat kohta tuntua ylimääräisiltä tässä syleilyssä.

Pelkäsin Tanjan rupeavan suutelemaan minua suulle, joten ratkaisin itse asian alkamalla suudella hänen paljasta kaulaansa ja poskiaan. Käteni sivelivät hänen selkäänsä ja kupeitaan, ja levottomiksi kävivät tytönkin kädet hakeutuessaan villapaitani alle. Kohta oli hän suosiollisella avustuksellani nostanut villapaitani pääni yli ja heti perään riisunut omankin villapaitansa.

Tanja oli taas edessäni paljettipuserossaan, joka jätti hänen käsivartensa ja kaula-aukkonsa varsin paljaiksi. Tuossa asussa hän oli istunut sylissäni saaden kaluni kovettumaan, ja nyt sama ilmiö housuissani oli toistumassa.

Tanjan rinnat painuivat minua vasten niin kiinteinä, että nostin hiljaa käteni koskettamaan niitä. Koska Tanja ei vastustellut kosketukseni tuntiessaan, aloin myös puristella noita maailman pehmeimpiä puskureita. Tanja irtautui minusta hieman, jotta sain käteni hänen mustan paljettipaitansa alle, ja hapuilevaan käteni tarttuen hän veti sen paitansa alle nostaen sen puristamaan kuuman rintansa alastonta pehmeyttä.

Minulla seisoi niin, että pahaa teki. Housujeni saumat olivat koetuksella ja samassa tunsin Tanjan käden pehmeän kosketuksen kaluni päällä. Tanja tunsi kohouman, jonka hänen vallaton hyväilynsä oli saanut housuissa aikaan, ja enempää lupia kysymättä Tanjan pitkät hoikat sormet puristivat pakahtumaisillaan olevaa kaluani.

Tästä ei enää selvittäisi ilman toimenpiteitä. Jännitin pelätessäni Tanjan jättävän tämän pitkälle menneen rohkean leikkinsä kesken ja nauravan hullulle seisokilleni, jonka hänen viattomat pikku hyväilynsä olivat saaneet aikaan.

Samassa tajusin, että Tanjan katse oli suunnattu housujeni pullottavaan etumukseen.

Tytön sukkela käsi aukaisi housujeni ylänapin ja sitten vetäisi myös vetoketjun hiljaa rasahtaen auki. Nuoren naisen kutsumaton mutta tervetullut käsi sukelsi seuraavaksi alushousujeni sisään ja vetäisi sieltä esille jo ainakin 15 senttiin venyneen pojankaluni. Miten hyvältä tuntuikaan saada se ahtaiksi käyneistä housuista vapauteen haukkaamaan ilmaa! Tanjan hoikkien sormien kietoutuessa jököttävän patukkani ympärille ja ryhtyessä rytmikkäästi runkkaamaan sitä tunsin olevani kuin taivaassa.

Ojentauduin Tanjaa kohden ja käteni hänen lanteilleen asettaen kiskoin hänen pikkujouluhamettaan alas. Oivalsin pian, että vetoketjutonta hametta piti jalassa vain tuo tiukalle kiristetty naru, josta solmun aukaistuani sain kuin sainkin hameen valumaan alas. Samalla tulin kiskaisseeksi alas myös tytön valkoiset pikkuhousut. Eteeni paljastui nuoren naisen vaalea häpykarvoitus, joka ei jatkuvan sheivaamisen tuloksena ollut järin tuuhea, ja jonkinlaisen aavistuksen sain myös karvoituksen keskellä Tanjan avoimina odottavista punaisista häpyhuulista...

Tanja potki itse hameen jalastaan ja auttoi samalla minua riisumaan saumoistaan ratkeilleen paitani. Nostin Tanjan mustan paljettipuseron kokonaan pois hänen päältään ja tarrauduin hänen kauniitten rintojensa nöpöttäviin nänninpäihin, joita aloin hyväillä ja nipistellä.

Nyt olimme Tanjan kanssa kokonaan alasti, mutta en ehtinyt enempää keskittyä Tanjan hyväilyyn, kun tämä jo laskeutui taas imemään kaluani. Tanjan kieli pyöri terskani ympärillä tavalla, joka oli saada minut tulemaan liiankin pian. Nyt en enää välittänyt vaikka muistinkin Tanjan oksentaneen. Kunhan ei tarvinnut suudella häntä suulle. Käteni hieroivat tiiviisti Tanjan pystyjä rintoja niistä irti päästämättä.

Kohta laskeuduimme luontevasti kuusysiin kaluni yhä tukevasti Tanjan ahnaasti imevässä suussa. Käännyin itsekin niin, että sain tungettua pääni Tanjan jalkoväliin, ja hetkessä tämän avoimena odottavat pillunhuulet olivat kasvojeni edessä kuin odottaen suudelmaani, jota en voinut niiltä kieltää.

Lipsutin kostealla kielelläni Tanjan punaisia häpyhuulia ensin varovasti ikään kuin kysyen. Tanja värähti kieleni kosketuksesta pillullaan ja aloin nuolla hänen salaisinta paikkaansa yhä vaativammin ja rohkeammin. Tunsin hieman metallisen maun, joka pian hävisi nuollessani ja imiessäni tytön paikkoja kuin en muuta osaisikaan tehdä.

Tungin kieltäni syvemmälle ja syvemmälle Tanjan pillunhuulien väliin ja kohotin käteni hyväilemään tytön täyteläisiä ja kiinteitä pystyssä törröttäviä kauniita tissejä. Tanja tarttui käsiini painaen niitä yhä tiiviimmin rintojaan vasten ja näytti minulle kuinka halusi rintojaan hierottavan ja leivottavan rajusti. Noudatin hänen ohjeitaan ja pikkujoulukumppanini nautti ynisten joka hetkestä.


Tanja heitteli päätään puolelta toiselle ja hakkasi takaraivoaan vasten allaan olevan tyynyn pehmeää pintaa. Koko tyttö tuntui vapisevan kuin horkassa, ja kaksin käsin tunsin hänen tarttuvan päähäni, etten vain lopettaisi hänen jumalaisen hyvänmakuisen pillunsa nuolemista.

Tanjan pillunnesteet valuivat valtoimenaan tytön auenneiden häpyhuulien välistä ja otin sormeni kieleni avuksi työntäen ensin yhtä ja sitten jo kahta sormea sisään tytön kuumaan aukkoon. Täysin litimärän vitun nesteet valuivat yhä vuolaampina Tanjan sängyn punaiselle päiväpeitolle, mutta siitä en nyt välittänyt.

Pyöritin kieltäni Tanjan klitoriksen ympärillä ja kun hän näytti lopullisesti menevän pois tolaltaan survaisin jo kolmea sormea vielä varmaan seksiasioissa aika kokemattoman Tanjan vastaanottavaiseen pilluun.

Tätä Tanja ei enää kestänyt, vaan laukesi huutaen tavalla joka sai minut pelkäämään äänen kuuluneen naapuritaloon asti. Tanja voihki ja samassa sain kunnian todistaa oikein läheltä nuoren naisen oikeaa ja kaikkivaltaista orgasmia.

Ähkinän ja voihkinan asetuttua ja Tanjan saatua hengityksensä tasaantumaan huomasin, etten itse ollut vieläkään lennättänyt lastejani, joten saisin varmaan jatkaa seksileikkiä antamalla Tanjan tutustua myös jäykkään parruuni, joka oli näyttänyt niin kovasti kiinnostavan tyttöä.

Kiepsahdin alastoman Tanjan päälle kaluni vankasti tanassa ja ehdin nähdä jännittyneen kiillon seksikumppanini silmissä. Jäykkä jortikkani hakeutui Tanjan jalkoväliin yrittäen sokkona tunnustellen löytää tytön turpeita pillunhuulia, joita olin juuri kiimani kourissa hulluna nuollut ja imenyt.

En ollut Tanjan mielestä kai kyllin nopea liikkeissäni, sillä hän jo kiirehti minua tunkeutumaan sisäänsä. Hento tytönkäsi tarttui kaluni varteen ja ohjasi perunamaisen terskani lämpimille yhä liukkaille pillunhuulille.

Kaluni työntyi parilla survaisulla syvälle Tanjan uumeniin ja Tanja voihkaisi nautinnosta. Pian hän alkoi puskea takaisin minua vasten vastaten vaativiin työntöihini ja yrittäen saada kaluni uppoamaan yhä syvemmälle sisäänsä. Löysimme pian yhteisen nautinnollisen rytmin, jota tunsin pystyväni jatkamaan vaikka kuinka kauan.

Kohta Tanja alkoi kuitenkin tarkoituksellisesta supistella pillunlihaksiaan tavalla, joka tulisi lypsämään minut viimeisistäkin mehuistani. Tiesin, etten voisi tässä Tanjan käsittelyssä kovin kauaa pidätellä spermojeni tulemista. Tanja huomasi tukalan tilanteeni ja hymyili viekkaasti jatkaen armotonta lypsämistäni. Mistä tyttö olikin saanut tuollaisen kyvyn kesyttää miestä?

-Kohta tulee..., voihkin, -Tanja...mä en kestä...kuinka sä teet tuon...

Samassa Tanja tarttui kaluuni ja kiskaisi sen ulos pillunsa kosteasta uumenesta niin että kuului kostea maiskahdus. Pillunnesteistä kiiltelevä kaluni sykki ja nytkähteli hetken Tanjan sitä kiivaasti runkkaavassa kätösessä, kunnes en kestänyt enää. Pitkä kaari lämmintä siemennestettäni lensi roiskahtaen Tanjan rinnoille ja kasvoille, ja minä tulin yhä uudelleen ja uudelleen!

Varmaan parinkymmenen pruittauksen jälkeen olin antanut kaiken lastini lentää, eikä Tanja saanut enää vehjettäni vetelemälläkään montaa pisaraa tulemaan. Tytön vatsa olikin jo valkoisen spermani peitossa ja siemennesteeni valui pitkin tytön pystyjä kauniita rintoja.

Mielijohteesta kumarruin Tanjan rintojen puoleen ja nuolaisin hänen spermalla kuorrutettuja tissejään. Ujosta nuolaisusta siirryin pian rintojen kokonaisvaltaiseen puhdistamiseen ja Tanja salli mielellään minun nuolla spermani hänen kauniilta rinnoiltaan, joiden kimmoisuudesta ja pystypäisyydestä tyttö näytti olevan erityisen ylpeä.

Nuolin myös Tanjan vatsan puhtaaksi spermoistani ja Tanja alkoi uudelleen vedellä kaluani siihen malliin, että uusi kierros rakastelua tämän himoitsemani amatsonin kanssa olisi vielä edessä...

Nämä pikkujoulut jatkuivat pitkään.

1

15292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriitikoijari

      Paljon parempi, jos juttuun olisi kytketty porontalja esim. lattialla naimiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe